امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۷:۳۹  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 19523
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی بانوان تنیس‌ روی‌ میز ناشنوایان خواستار توجه بیشتر مسوولان به توانمندی موجود در ورزش ناشنوایان شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ ویدا عبدی با اشاره به اردوی در حال برگزاری این تیم در مشهد، عنوان کرد: این اردو آخرین اردوی تدارکاتی تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیا اقیانوسیه در سئول…

    سرمربی تیم ملی بانوان تنیس‌ روی‌ میز ناشنوایان خواستار توجه بیشتر مسوولان به توانمندی موجود در ورزش ناشنوایان شد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ ویدا عبدی با اشاره به اردوی در حال برگزاری این تیم در مشهد، عنوان کرد: این اردو آخرین اردوی تدارکاتی تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیا اقیانوسیه در سئول کره جنوبی است.
    وی زمان برگزاری مسابقات آسیا اقیانوسیه در سئول کره جنوبی را ۴ خرداد ماه امسال عنوان کرد و گفت: امیدوارم بازیکنان ما با غلبه بر تیم‌های قدر کشورهای آسیای شرقی در این مسابقات سهمیه المپیک ناشنوایان ۲۰۱۳ یونان را بدست آوردند.

     

    وی در خصوص برنامه‌های تمرینی تیم ملی تنیس روی میز بانوان ناشنوا گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در اردوی مشهد به مرور تمرینات تکنیکی و تاکتیکی و انجام تمرینات تخصصی بدنسازی پرداخته خواهد شد.

     

    عبدی شرایط روحی و جسمی تیم ملی تنیس روی میز بانوان ناشنوا را در سطح مطلوب عنوان کرد و گفت: برگزاری آخرین اردوی آمادگی این تیم قبل از اعزام به مسابقات آسیایی اقیانوسیه در مشهد موقعیت لازم را برای ورزشکاران جهت زیارت امام رضا(ع) فراهم کرده که این موضوع موجب تجدید قوای بازیکنان شده است.

     

    وی با بیان اینکه تاکنون تیم ناشنوایان در هیچ مسابقه برون مرزی رسمی شرکت نداشته است، گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته ورزشکاران ناشنوا مورد حمایت قرار نگرفته‌اند ولی امیدوارم با فعالیت مطلوب مسوولان فعلی فدراسیون، شاهد پیشرفت این بخش از ورزش در میادین بین‌المللی باشیم.

     

    عبدی افزود: با توجه به این موضوع که تیم ملی تنیس روی میز بانوان ناشنوا، تیر ماه سال گذشته برای اولین بار اردوی برون مرزی خود را با حمایت رییس سابق فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان به کشور ارمنستان تجربه کرد، لزوم اعزام ورزشکاران به اردوهای برون مرزی برای آشنایی ورزشکاران با توانمندی بازیکنان و کشورهای دیگر بیش از پیش احساس می‌شود.

     

    وی با اظهار رضایت از برخورد مناسب مسوولان مختلف اجرایی اردوی تیم‌های ملی ورزش‌های ناشنوایان تصریح کرد: به لحاظ اسکان ورزشکاران، تغذیه و نظم در سرویس‌دهی کادر اجرایی این اردو بسیار خوب عمل کردند که از آن‌‎ها تشکر می‌کنیم.

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان ناشنوا با اشاره به بازیکنان حاضر در این تیم، اعلام کرد: مژگان بهمنی و بشرا حبیبی از استان کردستان، بهاره آذرسینا از کرمانشاه و لیلا فلاح شجاعی از گیلان نفرات عضو این تیم برای اعزام به مسابقات آسیا اقیانوسیه هستند.

     

    گفتنی است اردو و تمرین تیم ملی تنیس روی میز بانوان ناشنوا تا تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری در سالن شهید بهشتی مشهد ادامه دارد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عبدی سرمربی تیم ناشنوایان دختر: مسئولین توجه بیشتری به ورزش ناشنوایان داشته باشند"
    1. محمود ساكياني گفت:

      با سلام
      برای تیم ناشنوایان ، آرزوی موفقیت روز افزون، و برای سرمربی محترم تیم ملی، سرکار خانم عبدی آرزوی سربلندی از ایزد منان خواهانم.


    تازه ترین اخبار