امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۵۶:۴۱  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 19526
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مهشید اشتری ورزشکار خراسانی برای اولین بار با اقتدار مقام نخست مسابقات قهرمانی تنیس روی میز نونهالان دختر کشور را در بخش بانوان برای استان کسب کرد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛کاظم مستحقی‌راد، نایب رییس هیات تنیس روی میز استان با اعلام این خبر اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۱۶ ورزشکار…

    مهشید اشتری ورزشکار خراسانی برای اولین بار با اقتدار مقام نخست مسابقات قهرمانی تنیس روی میز نونهالان دختر کشور را در بخش بانوان برای استان کسب کرد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛کاظم مستحقی‌راد، نایب رییس هیات تنیس روی میز استان با اعلام این خبر اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۱۶ ورزشکار از ۱۲ استان به صورت دوره‌ای برگزار شد و مهشید اشتری تنها نماینده از خراسان رضوی توانست برای اولین بار مقام قهرمانی را در بخش نونهالان دختر برای استان به ارمغان آورد.

     

    وی تصریح کرد: نماینده استان با کسب ۱۴ برد و یک باخت در این مسابقات به عنوان قهرمانی کشور دست یافت.

     

    وی افزود: پور موسوی از استان البرز در جایگاه دوم این مسابقات ایستاد و فاطمه زهرا مختاررضایی از استان مازندران مقام سوم را به خود اختصاص داد.

     

    وی از اعزام مهشید اشتری به عنوان نونهال دختر خراسانی به اردوی تدارکاتی تیم ملی تنیس روی میز خبر داد و گفت: این ورزشکار جهت برگزاری اردویی چند روزه در خرداد ماه سال جاری به کشور سوئد یکی از کشورهای قدرتمند و صاحب سبک در این رشته ورزشی اعزام خواهد شد.

     

    مستحقی‌راد افزود: بر اساس هماهنگی انجام شده فدراسیون تنیس روی میز ایران با فدراسیون تنیس روی میز کشور سوئد، قول مساعدت در خصوص اعزام نماینده خراسانی به این هیات داده شده است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کاظم مستحقی:برای اولین بار؛ورزشکار خراسانی قهرمان تنیس روی میز نونهالان دختر کشور شد"
    1. اشتری گفت:

      با تشکر از حمایت های آقای مستحقی انشاءا.. فدراسیون بتواند با حمایت های خود زمینه پیشرفت دختران را فراهم آورد


    تازه ترین اخبار