امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۴:۰۰  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 19535
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بخشنامه جنجالی و مملو از اشکال و شبهه فدراسیون تنیس روی میز در باره جوانان دختر جهت تنویر افکار عمومی باظافه توضیحات زیر تقدیم میگردد امیدوارم خانواده ها و افکار عمومی و برخی دخترانی که با این حساب و کتاب شبهه دار و ماجراجویانه برخی دستهای پنهان حق آنان تضییع شده وباوجود اینکه عین شایستگی…

    بخشنامه جنجالی و مملو از اشکال و شبهه فدراسیون تنیس روی میز در باره جوانان دختر جهت تنویر افکار عمومی باظافه توضیحات زیر تقدیم میگردد امیدوارم خانواده ها و افکار عمومی و برخی دخترانی که با این حساب و کتاب شبهه دار و ماجراجویانه برخی دستهای پنهان حق آنان تضییع شده وباوجود اینکه عین شایستگی می بایست در جمع این ده نفر قرار میگرفتند و الان نیستند پیگیر ماجرا باشند.
    نکات مورد توجه افکار عمومی و برخی مسئولین بیخبر در فدراسیون:
    ۱- مسابقات دسته برتر جوانان دختر در قزوین  باظافه توضیح جوایز دقیقا تا  ساعت ۱۴  در حال انجام بوده است !یعنی تا ساعت ۱۴ روز ۵ اردیبهشت  .حال توجه فرمایید باوجود اینکه در روزهای عادی برخی کادر فدراسیون بر سرکار خود حاضر نیستند چرا و به چه علت برخی افراد که البته برای ما هویت و نیت آنان کاملا مشخص شده است  به فوریت حساب و کتابهای مسئله دار کرده و دقیقا همان روز یعنی ۵ فروردین(یعنی یک ماه قبل از برگزاری مسابقات)  بخشنامه فوق به استانها ابلاغ شده است.
    اول اینکه چه کسی این امتیاز ها را حساب کرده است؟ دوم اینکه اگر آقای ضرغامپور حسابگر این امتیاز ها بوده باز هم دارای اشکالات فراوانی خواهد بود زیرا آقای ضرغامپور رئیس  سازمان لیگ بوده است.
    طبق محاسبات قانونی ما نه محاسبات من درآوردی فدراسیون لیست ذکر شده در این بخشنامه از اساس دارای اشکال و شبهات فراوانی است که به عقیده ما به عمد حق برخی بازیکنان بی پناه تضییع شده است و برخی دیگر بجای آنان در لیست جای گرفته اند.
    ۲- هنوز مشخص نشده است که چرا در طی دو دور بازی برای جوانان دختر هر دو دور با ضریب مشخصی محاسبه شده اند .طبققانون همیشگی دور دوم این بازها باید با ضریب دو محاسبه قرار گیرد.
    ۳- مثل اینکه برخی آقایان که راستی راستی خود را همه کاره تنیس روی میز کشور قلمداد کرده توجه و درک درستی از قوانین ندارند که چرا باید دور دور بازیها ۱۶ نفره برگزار شود اما برای دیگر رده های پسران و….همچین چیزی رخ نداده است؟
    بصورت مشخص ومبرهن این اقدامات از جایی سرچشمه میگیرد که کم کم می رود تا باز هم فدراسیون وجو عمومی این رشته را با تنش و سابقه سیاه روبرو گرداند.
    ۴- یک نکته و شبهه اساسی اینکه چرا تاکنون این بخشنامه در سایت فدراسیون قرار نگرفته است؟چرا با سرعت مافوق تصور و با فوریت این بخشنامه به استانها ابلاغ شده در حالی که این مسابقات در هیچ تقویمی تاکنون در نظر گرفته نشده است و از لحاظ ما کاملا غیر قانونی تلقی میگردد.
    ۵- در پایان بخشنامه نام آقای حجازیان بعنوان رئیس کمیته داوران و مسابقات نوشته شده اما باز هم دوست عزیزم آقای ضرغامپور آن را امضا کرده است؟؟
    ۶- قبلا یک بار هشدار دادیم که آقایان در کار بانوان دخالت نکنند اما گویا برخی آقایان از دخالتهای مداوم منظوری دارند !آقایان پرمدعا که از سیستم فیزیکی بازیکنان هیچ اخبار و اطلاعاتی ندارند چگونه وضعیت جسمی دختران را با آقایان یکی محسوب کرده اند؟این دختران جوان ونوجوان چند روز پیش هرکدام ۱۵ بازی فشرده انجام داده و بیشتر آنان از ناحیه کتف و زانو و جسم دچار خستگی و گاها فشار شده اند.
    چنانچه من بعد برخی آقایان در حوزه بانوان دخالت کنند یقینا طی یک نامه سرگشاده آن هم بصورت مستقیم این مووضع را با خانم اکبر آبادی در میان خواهیم گذاشت ودر صورت عدم تمکین یک نسخه از ان را در سایت و تمام رسانه ها منتشر خواهیم کرد.
    در هر صورت این بخشنامه و فعل و انفعالات پیرامون آن از اساس اشتباه و از دیدگاه ما باندی و دارای شبهات و عمدیات فراوانی است که باید هرچه زودتر اصلاح گردد.
    مطمئنا این آخرین هشدار ما بصورت منطقی و رودر رو خواهد بود لذا چنانچه این بخشنامه و محاسبات آن (ضریب دو) برای دور دوم و تصحیح نفرات که بصورت عمدی صورت گرفته انجام نپذیرد دقیقا همانند بخشنامه قبلی که ما آن را به برخی سایتهای دولتی و رسانه ها  ارجاع دادیم تا همگانی شود ؛الان نیز به تمام رسانه ها و روزنامه ها و سایتهای خبری در این باره اطلاع رسانی خواهیم کرد.
    اینجانب بخاطر حرمتی که بین ما و برخی دوستان وجود دارد وهمچنین حسن نیت  تا پایان وقت اداری روز شنبه ۹ اردیبهشت در این باره صبر میکنم چنانچه به این اشتباه و مورد رسیدگی بعمل نیاید برخلاف میل باطنی این موضوع را به همراه برخی اسناد دیگر به رسانه ها و خصوصا سرکار خانم اکبر آبادی ارجاع خواهم داد.
    مطمئنا در شرایط فعلی به نحو هیچکدام از آقایان نخواهد بود که موضوع این چنینی  به سمع و نظر خانم اکبر آبادی برسد!!!!
    طبق آنچه آقایان عنوان میکنند ده نفر برتر با توجه باینکه این بازیها در دو دور محاسبه گردیده به ترتیب افراد زیر می باشند.
    تازه این در صورتی می باشد که دور دوم این بازیها ضریب دو محاسبه نگردد که اگر دور دوم این رقابتها طبق قانون ضریب دو محاسبه گردد باز هم بخشنامه اشتباه می باشد.
    تاکنون با رعایت اخلاق و مدارا چند تذکر و توصیه و هشدار در این باره داده ام اما گویا گوش شنوایی وجود ندارد.لذا  چنانچه حجت بر بنده تمام شود دیگر کسی ادعا نکند که ما قبلا اطلاع نداده بودیم.

    گویا برخی واحدهای فدراسیون تنیس روی میز بگونه ای است که هر کس زودتر پشت فلان میز رسید رئیس است!

    درتاریخ ۲۱/۱/۹۱ بخشنامه رقابتهای دسته برتر جوانان در قزوین به امضای آقای ضرغامپور رسیده که در زیر نامه آمده است سرپرست کمیته مسابقات و بعد در بخشنامه بعدی بتاریخ ۵ /۲ ۹۱ رئیس مشخص شده(آقای حجازیان) اما بازهم به امضای آقای ضرغامپور بوده است!

    پس فلسفه آمدن یا نیامدن آقای حجازیان چیست؟

    لطفا مشخص کنید؟

    جهت اطلاع تا الان که ساعت ۱۷ :۵۰ دقیقه می باشد هنوز این بخشنامه در سایت فدراسیون قرار نگرفته است!

    ردیف

    نام بازیکنان

    استان

    امتیاز دور اول

    امتیاز دور دوم

    جمع کل

    ۱

    سولماز محمدپور

    قزوین

    ۱۶

    ۱۴

    ۳۰

    ۲

    سیده زهرا علوی

    خوزستان

    ۱۴

    ۱۶

    ۳۰

    ۳

    رضوان بهرامی

    قزوین

    ۱۳

    ۱۳

    ۲۶

    ۴

    آرزو کاظمی

    فارس

    ۱۵

    ۸

    ۲۳

    ۵

    ملیکا آخوندی

    اصفهان

    ۱۲

    ۱۱

    ۲۳

    ۶

    نوشین میرعلایی

    اصفهان

    ۱۰

    ۹

    ۱۹

    ۷

    مریم معظمی

    البرز

    ۱۱

    ۶

    ۱۷

    ۸

    فروزان فرزین نژاد

    اصفهان

    ۷

    ۱۰

    ۱۷

    ۹

    فاطمه خزایی

    سیستان

    ۰

    ۱۵

    ۱۵

    ۱۰

    محدثه سلیمانی

    قزوین

    ۹

    ۴

    ۱۳

    ۱۱

    فاطمه جمالی فر

    البرز

    ۰

    ۱۲

    ۱۲

    ۱۲

    غزاله ملاطلب

    البرز

    ۰

    ۷

    ۷

    ۱۳

    هستی خواست خدایی

    فارس

    ۵

    ۲

    ۷

    ۱۴

    مرضیه جلالی

    گلستان

    ۰

    ۵

    ۵

    ۱۵

    زهرا فیصلی

    ۰

    ۳

    ۳

    ۱۶

    فاطمه بهجت

    خوزستان

    ۰

    ۱

    ۱

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بخشنامه مسابقات جوانان (دختر):تحلیل و تفسیر…وهشدار آخر!"
    1. باسلام امیدوارم مسئولین فدراسیون پاسخ گوی ما باشند ۱-در هیچ سالی جهت انتخاب افراد برای اردوی تیم ملی امتیاز دو اپن برگزار شده محسوب نمی شد و ۱۰ نفر برتر از مسابقه ی اپن برای اردو تیم ملی انتخاب می شدند و امتیاز اپن در انتخابی افراد در اردو موثر نبود بلکه فقط امتیاز ۲ مرحله اردو تیم ملی در نظر گرفته می شد. ۲-هیچ سالی امتیاز بندی نمی کردید اگر هم تصمیم به انجام این کار داشتید باید قبل از انجام مسابقات این امتیاز گذاشتن و نحوه ی امتیاز دهی را مشخص می کردید نه این که در حین مسابقات سرداور به این موضوع اشاره کند.وای کاش بر اساس امتیاز می سنجیدید نه بر اساس ضریب ها اکنون افرادی که هم امتیاز بوده و فقط بر اساس گیم شماری و پوئن شماری مکانشان تفاوت کرده است بسیار ضرر کرده اند. ۳-اگر هدف رفتن عده ای خاص به تیم ملی هست بگویید ما شرکت نکنیم وهمان عده ی خاص را اعزام کنید***خواهشمندیم با روح وروان ما بازی نکنید و ما را از درس عقب نیندازید***

    2. بازيکن ديگري از دسته برتر گفت:

      آن زمان که برای دختران بزرگسال دسته برتر بی قانونی و انتصابات و اتفاقات غیر قانونی اتفاق می افتادهمه اعتراض کردیم وقتی گفتیم بی قانونی وجود دارد وقتی گفتیم قانون مدون و مشخصی وجود ندارد و روز اول مسابقات یک حرفی می زنند وقتی نتایج مشخص شد حرف دیگری می زنند .
      اگر پدر داران انتخاب شدند که شدند اگر افرادی که روسای هیات هاشون نور چشم فدراسیون هستند انتخاب شدند که شدند اما اگر خدای ناکرده یکی از آنها ار رده ها خارج شوند فدراسیون برای بی قانونی کردن به در و دیوار می زند و غوغا می کن و انقدر راحت بی قانونی و قانون های من در آوردی و غیر عادی شبانه وضع می شود که باعث شده این حس به همه منتقل شود که بی خیال پینگ پنگ شوید چون افراد تیم ملی صاحب سند و سرقفلی هستند.

      اون موقع که ما بازیکنان بزرگسال دسته برتری داد زدیم نامه نوشتیم و رنج نامه نوشتیم همین جوانان عزیز اومدن و هیچ حمایتی از ما نکردن و دقیقا یادمه که نظراتی می ذاشتند و در مورد اردوهای خود می پرسیدند .
      اما ما بزرگسال ها پشت بازیکنان جوانی که در حقشان ظلم شده را تنها نمیذاریم که علتش اینه که اعتقاد داریم نباید حقی ناحق شود و نباید بی قانونی شود و هم اینکه این کوچولو های جوانمون یاد بگیرن هر جا حرف حق زده شد حمایت کنند.

      جناب عمیدی
      برای صدمین با ما بازیکنان بزرگسال جوان نوجوان دختر پسر فرقی نمی کند ما خواهان وجود و تدوین و تنظیم آیین نامه و قانون مدون و علمی و قانونی برای نحوه نتخابات تیم ملی هستیم .خواهان برکناری انتصابات و خواهان برکنار ی این بی قانونی ها هستیم وما خواهان این هستیم که شبانه بر اساس نتایج مسابقات نحوه انتخابی تیم ملی تغییر نکند.
      آقای عمیدی ما از شما بعنوان فردی پینگ پنگی و علمی و قانون مند تقاضای همیشگی خود را باز هم داریم و انقدر تقا ضای قانون مندی می کنیم تا بالاخری جواب بگیریم.
      اقای عمیدی خواهشا جلوی این کارهای غیر اخلاقی و غیر حرفه ای سلیقه ای و تلفنی و شبانه و با حب و بغض را بگیرید.

      بازیکنان محترم لطفا با نظر گذاشتن حمایت کنید. اقایان بازیکن با شما هم هستیم حمایت حمایت

    3. بازیکن گفت:

      *با تشکر فراوان از دوست عزیز* اقایانی که برای انتخابی تیم ملی خانم ها تصمیم می گیرید چرا این قانون ها را برای آقایان به اجرا در نمی آورید؟ چه سوالی کردم؟؟؟؟؟؟جوابش کاملا معلومه…..چون در آقایان نور چشمی نیست!!!!!!!!!! در فرهنگ انتخابی; انتصاب به جز پارتی بازی مفهومی ندارد!وما از این متعجبیم که بالا نشین ها تا کنون هیچ پاسخی ندارند و این کاملا واضح است چون حرف حق جواب ندارد. و در آخر: کفر می ماند ولی ظلم نمی ماند

    4. amidi گفت:

      با سلام این مورد خانم و اقا ندارد انتخابی جوانان پسر هم با همین منوال برگزار شد. و هم اکنون هم انتخابی نوجوانان پسر هم با همین روش برگزار میشود برای بزرگسالان هم همین روال است فقط دور دوم بجای ۱۰ نفر ۸ نفر باقی میمانند. چون نفرات ۹ و ۱۰ امیدی برای انتخاب شدن نخواهند داشت. روش قبلی انتخابی بصورت دوره ای خذفی اسیایی بود که با توجه به ایرادات وارده انرا کنار گذاشتیم.انتصاب هم معنی انتخاب نور چشمی ندارد بلکه احترام به دیدگاه کارشناسی است .مثلا اقای پوریا عمرانی را برای جوانان انتصاب کرده ایم اگر هم بازی میکرد انتخاب میشد .یا نوشاد برای جهانی دورتموندو….

    5. بازيکن ديگري از دسته برتر گفت:

      آقای عمیدی نقل این حرف ها نیست ما مصمئنیم خود شما هم از این موضوع بی خبر نیستید که دست های پشت پرده مخصوصا در بانوان بسیارند.وقتی یک بازیکن پدر دار انتخاب نمیشه پدرش شروع می کنه به رایزنی با دوستای قدیمی و از پشت برای پینگ پنگ بانوان تصمیم گیری می شه . حالا بعضی ها هم که پدران پینگ پنگی ندارند شانس خوبشان رئیس هیاتشان دوست و رفیق فدراسیون و با فدراسیون بده بستون دارد اینه که نتیجش می شه انتصاب و بی قانونی و قانون های من در آوردی و شبانه و تلفنی و پشت پرده.آقای عمیدی اساسا از شما انتظاری بیشتر داریم چون شما خاک رشته خورده هستید.

    6. amidi گفت:

      با سلام اگر مورد عینی سراغ دارید با ایمیل من را مطلع فرمایید در حد امکان تلاش خواهم نمود حق به حقدار برسد.amidi1340@yahoo.com


    تازه ترین اخبار