امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۰:۳۵  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1957
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سه دور باقی مانده از مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم ملی بزرگسالان برگزار شد و در پایان امین میرالماسی برسکوی قهرمانی ایستاد .  مسابقات مرحله نهایی با حضور هشت بازیکن به پایان رسید و در پایان امین میرالماسی ، محمدعلی روئین تن و شهرام سربخشیان هرکدام با ۱۲ امتیاز رده های اول تا سوم…

    سه دور باقی مانده از مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم ملی بزرگسالان برگزار شد و در پایان امین میرالماسی برسکوی قهرمانی ایستاد .
     مسابقات مرحله نهایی با حضور هشت بازیکن به پایان رسید و در پایان امین میرالماسی ، محمدعلی روئین تن و شهرام سربخشیان هرکدام با ۱۲ امتیاز رده های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند . سامان ابراهیمی و حمیدرضا طاهرخانی با ۱۱ امتیاز ، محمدامین حنطه با ۱۰ امتیاز ، مسعود یعقوبی با ۹ امتیاز و علیرضا ملارجبی با ۷ امتیاز مکان های چهارم تا هشتم پیکارهای مرحله نهایی را به خود اختصاص دادند . رقابت های دسته برتر ضریب یک و مرحله نهایی با ضریب دو محاسبه شد که در نهایت رده بندی بازیکنان بدین شرح بدست آمد :
    ردیف
    نام
    امتیاز مرحله اول
    امتیاز مرحله نهایی
    جمع کل
    ۱
    امین میرالماسی
    ۴
    ۱۶
    ۲۰
    ۲
    شهرام سربخشیان
    ۸
    ۱۲
    ۲۰
    ۳
    محمدعلی روئین تن
    ۵
    ۱۴
    ۱۹
    ۴
    حمیدرضا طاهرخانی
    ۷
    ۸
    ۱۵
    ۵
    سامان ابراهیمی
    ۱
    ۱۰
    ۱۱
    ۶
    مسعود یعقوبی
    ۶
    ۴
    ۱۰
    ۷
    محمدامین حنطه
    ۲
    ۶
    ۸
    ۸
    علیرضا ملارجبی
    ۳
    ۲
    ۵
     
     با احتساب امتیازات دو مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی ، میرالماسی و سربخشیان در بازی و گیم ها مساوی شدند و یک مسابقه مجدد برای تعیین قهرمان مسابقات میان این دو بازیکن انجام شد که میرالماسی موفق شد۳ بر یک سربخشیان را شکست دهد .
    با توجه به اعلام قبلی فدراسیون تنیس روی میز نفرات اول تا سوم این رقابت ها بطور مستقیم به عضویت تیم ملی درآمدند و دو نفر نیز توسط کمیته فنی انتصاب می شوند .
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "امین میرالماسی قهرمان بزرگسالان شد"
    تازه ترین اخبار