امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۳:۰۱:۰۴  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 19641
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با حضور مسئولین هیأت استان یزد و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز از برترینهای تنیس روی میز این شهرستان تجلیل شد. در این مراسم که امیریان دبیر هیأت استان ، فتح آبادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز و مسئولین کمیته های مسابقات ، مربیان و روابط عمومی هیأت استان یزد ،…

    با حضور مسئولین هیأت استان یزد و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز از برترینهای تنیس روی میز این شهرستان تجلیل شد.
    در این مراسم که امیریان دبیر هیأت استان ، فتح آبادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز و مسئولین کمیته های مسابقات ، مربیان و روابط عمومی هیأت استان یزد ، موسوی پور رئیس هیأت شهرستان یزد و رئیس و اعضای هیأت مهریز بهمراه ورزشکاران و خانواده های آنها و حامیان مالی این هیأت حضور داشتند ابتدا علیان رئیس هیأت مهریز گزارشی از عملکرد این هیأت ارائه داد .
    وی با باین مقامهای بدست آمده توسط این هیأت در پینگ پنگ استان و مسابقات آموزشگاهها خواستار حمایت بیشتر از این هیأت و رفع مشکل تنها سالن اختصاصی این هیأت شد. فتح آبادی رئیس ورزش و جوانان مهریز هم با اشاره به تلاشهای مسئولین این هیأت و هماهنگی بسیار خوب اعضای آن هیأت پینگ پنگ مهریز را از هیأتهای نمونه این شهرستان نامید و با توجه به استعدادهای موجود در این شهرستان ابراز امیدواری کرد تنیس روی مهریز در سالهای آتی در کشور مطرح گردد.
    امیریان دبیر هیأت استان هم هیأت مهریز را از بهترین و فعالترین هیأت های استان ذکر کرد و با توجه به تلاش اعضای این هیأت جهت ارتقای دانش خود در این رشته ورزشی و حرکت کردن با علم روز تنیس روی میز ، انگیزه و تلاش آنها را مثال زدنی دانست و از آنها تشکر کرد. در پایان این مراسم از بازیکنان برتر مهریز در سال ۹۰ ، مربیان و حامیان مالی این هیأت تجلیل شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "از برترینهای تنیس روی میز شهرستان مهریز تجلیل شد"
    1. محمدرضا گفت:

      با سلام خدمت مسولین برگزارکننده و بیان خسته نباشید . دست مریضاد.حقا که یکی از عوامل پیشرفت که همانا تشویق است را به خوبی انجام دادید.
      واما گله ای از نوع حرف حساب:
      در مراسمی که به همین شکل توسط دوستان عزیز شهرستان یزد برگزار گردید ، آقایان سیفی ( رییس هیات استان ) ، کمانه ( مدیر کل ورزش و جوانان استان )نیز شرکت کردند و قول جوایز بی سابقه ای به برترینها دادند که واقعا حقشان بوده و لایق آن اند ولی این دو عزیز ، شهرستان مارا قابل ندانسته و تشریف نیاوردند. این درحالیست که بیش از ۹۰ درصد افتخارات استان را مهریزیها کسب کرده و میکنند. مقام اول و سوم خردسالان استان ، اول و دوم انفرادی نونهالان استان ، مقام اول تیمی نونهالان استان ، مقام دوم تیمی نوجوانان استان و مقام سوم تیمی مقطع متوسطه و مقامهای انفرادی دیگر در مسابقات اپن و… .اگر توقع بیشتری از ما دارند بگویند!!! رییس هیات ما از افتخارات استان و درمقطعی ، از دعوت شدگان به اردوی تیم ملی بوده اند. مربیان ما درگذشته بازیکن همین تیم استان بوده اند.
      پیشرفت وقتی حاصل میشود که شهرستان گرایی ها توسط مسولین برداشته شود. امیدوارم روزی تحقق یابد
      درپایان از تشریف فرمایی آقایان امیریان ( دبیر هیات استان )، کبودساز
      ( مسیول کمیته داوران استان)، دکتر موسوی پور( رییس هیات شهرستان یزد)، خواص ( مسول کمیته مربیان استان)و آقای حسنی که روابط عمومی هیات استان بوده و خود من از ایشان انتقاد داشتم و دانستم که اشتباه کردم، تشکر و قدردانی میکنم. اجرکم عندالله
      با احترام

    2. fariba-ghavamzadeh گفت:

      با سلام .. همبستگی و همدلیتان پایدار..سفر های کیومتری با قدم اول اغاز میشود و شما قدم اول را برداشتید..یقینا که موفقید…

    3. محمدرضا گفت:

      با سلام خدمت سرکار خانم قوام زاده. ممنونیم که مارا مورد محبت خود قرار می دهید و خرسندیم که خدمت شما رسیده ایم و کم و کاستی های ماراهم انشا الله به بزرگی خود بخشیده اید. قدم اول را نزدیک دوسال است که برداشته ایم اما انگار فقط خداوند متعال است که وقتی قدمی به سوی او برمیداری ، او هفتاد قدم به سوی ما می آید. به خودش قسم که ما به یک قدم هم خشنودیم اما قدمها مطیع افکار هستند و افکار پوسیده.
      برایتان آرزوی سلامتی و عاقبت به خیری دارم
      با احترام

      • مدیر سایت گفت:

        برادر عزیزم جناب آقای دهقانی زاده گرامی
        با سلام و دعا
        احتراما؛همانگونه که قبلا با هم مراوده داشته ایم وخدا را شکر گیرایی شما از امثال بنده هزار برابر است دقیقا به هدف زده اید زیرا خدای سبحان تنها دوستی است که فرموده تو یک قدم بیا من هکتارها …
        بنده عقیده دارم هرکس در این رشته بیشتر درک میکند بیشتر زجر می کشد.
        شما دعابفرمایید که خداوند ما را از مدیران سیاسی و یا سیاست زدگی رهایی بخشد.
        در هر صورت شما بعنوان یک رویش برجسته در حال حرکت به جلو هستیدومحکم و استوار ؛کوشا و هوشیار کمر همت خود را ببندید که :
        شرط اول قدم آنست که مجنون باشی!
        یا علی موفق باشید

    4. محمدرضا گفت:

      با سلام خدمت جناب آقای علوی. خدا حفظتان کند
      .
      من اگر پیامبر بودم، رسالتم شادمانى بود، بشارتم آزادى و معجزه ام خنداندن کودکان… نه از جهنم مى ترساندم و نه به بهشت وعده میدادم…تنها می آموختم اندیشیدن را و “انسان” بودن را…

      (چارلی چاپلین)

    5. سعید گفت:

      با سلام تشکر از خانم قوام زاده ان شاء الله با این همدلی و مهمتر از آن تلاش و پشتکار فراوان روز به روز پیش خواهیم رفت. جناب آقای علوی به طور قطع اگر افرادی با همت والا و عشق کار کنند موفق خواهند بود چون که خدا همیشه با آنها خواهد بود و در آخر :
      شکر خدای را که هر چه طلب کردم از خدا در منتهای مطلب خود کامران شدم


    تازه ترین اخبار