امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۲:۵۸:۰۹  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 19646
    ارسال خبر چاپ خبر
  • جهت تنویر افکار عمومی نحوه انتخاب تیم های ملی در رده های مختلف سنی تا مقطع فعلی بشرح ذیل اعلام میگردد بدیهی است در صورت نیاز به اصلاح ، پیشنهادات واصله در جلسه ی کمیته فنی فدراسیون مطرح و اتخاذ تصمیم بعمل خواهد آمد. ۱- امتیازات ۱۰نفر اول دور دوم دسته برتر هر رده بصورت…

    جهت تنویر افکار عمومی نحوه انتخاب تیم های ملی در رده های مختلف سنی تا مقطع فعلی بشرح ذیل اعلام میگردد بدیهی است در صورت نیاز به اصلاح ، پیشنهادات واصله در جلسه ی کمیته فنی فدراسیون مطرح و اتخاذ تصمیم بعمل خواهد آمد.
    ۱- امتیازات ۱۰نفر اول دور دوم دسته برتر هر رده بصورت از یک تا ده تعیین میگردد بعنوان مثال نفر دهم یک امتیاز و نفر نهم ۲ امتیاز تا نفر اول که ۱۰ امتیاز اختصاص می یابد.
    ۲- جمع امتیازات دو دور ملاک انتخاب ۱۰ نفر برتر هر رده سنی بوده و این ۱۰ نفر جهت انجام انتخابی تیم ملی دعوت میگردند . امتیاز جمع دو مرحله بعنوان امتیاز مرحله اول محسوب و از ۱ تا ۱۰ امتیاز در نظر گرفته می شود.
    ۳- دو دور مسابقه بصورت دوره ای بین ده نفر برگزار میگردد که دور اول آن امتیاز ۱ تا ۱۰ و دور دوم امتیاز ۲ برابر یعنی ۲ تا ۲۰ اختصاص می یابد .
    ۴- جمع امتیازات سه مرحله قبل ملاک عمل برای انتخاب تیم های ملی می باشد.
    ۵- نفرات یازدهم به بعد دسته برتر امتیازی نگرفته و از دسته برتر حذف می گردند .
    ۶- با توجه به اینکه در سال ۹۰ یکدوره مسابقات دسته برتر جوانان دختر برگزار گردید مقرر گردید در ابتدای سال دومین دور این مسابقات برگزار و امتیاز دو دور با هم جمع تا جهت انتخاب ده نفر برتر کشور ملاک عمل قرار گیرد. در این ارتباط نتایج دو دور بشرح جدول ذیل کسب شده است.

     

    نتایج مسابقات دور اول اصفهان

    نتایج مسابقات دور دوم قزوین

    مجموع دو دور

    مقام

    اسامی

    امتیاز

    اسامی

    امتیاز

    اسامی

    امتیاز

    ۱

    سولماز محمد پور

    ۱۰

    سیده زهرا علوی

    ۱۰

    سولماز محمد پور

    ۱۸

    ۲

    آرزو کاظمی

    ۹

    فاطمه خزائی

    ۹

    سیده زهرا علوی

    ۱۸

    ۳

    سیده زهرا علوی

    ۸

    سولماز محمد پور

    ۸

    رضوان بهرامی

    ۱۴

    ۴

    رضوان بهرامی

    ۷

    رضوان بهرامی

    ۷

    آرزو کاظمی

    ۱۱

    ۵

    ملیکا آخوندی

    ۶

    فاطمه جمالی فرد

    ۶

    ملیکا آخوندی

    ۱۱

    ۶

    مریم معظمی

    ۵

    ملیکا آخوندی

    ۵

    فاطمه خزائی

    ۹

    ۷

    نوشین میر علایی

    ۴

    فروزان فرزین نژاد

    ۴

    نوشین میرعلایی

    ۷

    ۸

    محدثه سلیمانی

    ۳

    نوشین میرعلایی

    ۳

    فاطمه جمالی فرد

    ۶

    ۹

    عطیه لک

    ۲

    آرزو کاظمی

    ۲

    مریم معظمی

    ۵

    ۱۰

    فروزان فرزین نژاد

    ۱

    غزاله ملا طلب

    ۱

    فروزان فرزین نژاد

    ۵

                                                                                                                           

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اطلاع رسانی دبیر محترم فدراسیون در ارتباط با نحوه انتخاب تیمهای ملی"
    1. باسلام امیدوارم مسئولین فدراسیون پاسخ گوی ما باشند ۱-در هیچ سالی جهت انتخاب افراد برای اردوی تیم ملی امتیاز دو اپن برگزار شده محسوب نمی شد و ۱۰ نفر برتر از مسابقه ی اپن برای اردو تیم ملی انتخاب می شدند و امتیاز اپن در انتخابی افراد در اردو موثر نبود بلکه فقط امتیاز ۲ مرحله اردو تیم ملی در نظر گرفته می شد. ۲-هیچ سالی امتیاز بندی نمی کردید اگر هم تصمیم به انجام این کار داشتید باید قبل از انجام مسابقات این امتیاز گذاشتن و نحوه ی امتیاز دهی را مشخص می کردید نه این که در حین مسابقات سرداور به این موضوع اشاره کند.وای کاش بر اساس امتیاز می سنجیدید نه بر اساس ضریب ها اکنون افرادی که هم امتیاز بوده و فقط بر اساس گیم شماری و پوئن شماری مکانشان تفاوت کرده است بسیار ضرر کرده اند. ۳-اگر هدف رفتن عده ای خاص به تیم ملی هست بگویید ما شرکت نکنیم وهمان عده ی خاص را اعزام کنید***خواهشمندیم با روح وروان ما بازی نکنید و ما را از درس عقب نیندازید***

    2. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      جناب آقای عمیدی
      دبیر محترم فدراسیون
      احتراما؛گویا اشتباهی رخ داده باشد زیرا تاکنون هیچ سالی به شکل فعلی هیچ مسابقه ای را اینگونه و بدون اطلاع قبلی محاسبه نکرده اند!اگر بوده لطفا نام ببرید!تاکنون کی و کجا برای انتخابی تیم ملی دو بار باید بین ۱۶ نفر؛ بازی با امتیازهای فعلی محاسبه شود؟
      چرا تاکنون وقبل از برگزاری مسابقات اینگونه امتیاز دهی و نحوه محاسبه اعلام و اطلاع رسانی نشده است؟
      چرا و طبق نظر چه کسی در حین بازی این نوع تصمیم گرفته شده است؟
      با تشکر

    3. fariba-ghavamzadeh گفت:

      با سلام به نظر میرسد بهتر است یک ایین نامه ثابت با پایه عقلایی برای کلیه رده های سنی تیم های ملی باید مدون گردد تا شرکت کنندگان بتوانند بهتر برنامه ریزی کنند و مدیر تیم های ملی پاسخگویی کنند بهتر است.و این ایین نامه دچار تغییرات سلیقه ای نشود بلکه تبدیل به یک رویه گردد.

    4. بازيکن ديگري از دسته برتر گفت:

      آن زمان که برای دختران بزرگسال دسته برتر بی قانونی و انتصابات و اتفاقات غیر قانونی اتفاق می افتادهمه اعتراض کردیم وقتی گفتیم بی قانونی وجود دارد وقتی گفتیم قانون مدون و مشخصی وجود ندارد و روز اول مسابقات یک حرفی می زنند وقتی نتایج مشخص شد حرف دیگری می زنند .
      اگر پدر داران انتخاب شدند که شدند اگر افرادی که روسای هیات هاشون نور چشم فدراسیون هستند انتخاب شدند که شدند اما اگر خدای ناکرده یکی از آنها ار رده ها خارج شوند فدراسیون برای بی قانونی کردن به در و دیوار می زند و غوغا می کن و انقدر راحت بی قانونی و قانون های من در آوردی و غیر عادی شبانه وضع می شود که باعث شده این حس به همه منتقل شود که بی خیال پینگ پنگ شوید چون افراد تیم ملی صاحب سند و سرقفلی هستند.

      اون موقع که ما بازیکنان بزرگسال دسته برتری داد زدیم نامه نوشتیم و رنج نامه نوشتیم همین جوانان عزیز اومدن و هیچ حمایتی از ما نکردن و دقیقا یادمه که نظراتی می ذاشتند و در مورد اردوهای خود می پرسیدند .
      اما ما بزرگسال ها پشت بازیکنان جوانی که در حقشان ظلم شده را تنها نمیذاریم که علتش اینه که اعتقاد داریم نباید حقی ناحق شود و نباید بی قانونی شود و هم اینکه این کوچولو های جوانمون یاد بگیرن هر جا حرف حق زده شد حمایت کنند.

      جناب عمیدی
      برای صدمین باز ما بازیکنان بزرگسال جوان نوجوان دختر پسر فرقی نمی کند ما خواهان وجود و تدوین و تنظیم آیین نامه و قانون مدون و علمی و قانونی برای نحوه نتخابات تیم ملی هستیم .خواهان برکناری انتصابات و خواهان برکنار ی این بی قانونی ها هستیم وما خواهان این هستیم که شبانه بر اساس نتایج مسابقات نحوه انتخابی تیم ملی تغییر نکند.
      آقای عمیدی ما از شما بعنوان فردی پینگ پنگی و علمی و قانون مند تقاضای همیشگی خود را باز هم داریم و انقدر تقا ضای قانون مندی می کنیم تا بالاخری جواب بگیریم.
      اقای عمیدی خواهشا جلوی این کارهای غیر اخلاقی و غیر حرفه ای سلیقه ای و تلفنی و شبانه و با حب و بغض را بگیرید.

      بازیکنان محترم لطفا با نظر گذاشتن حمایت کنید. اقایان بازیکن با شما هم هستیم حمایت حمایت

    5. خوش تینت گفت:

      معمولا قبل از مسابقات هر سال ، همراه با تقویم ورزشی بایستی دستوالعمل اجرایی ، آیین نامه و نحوه برگزاری مسابقات و محاسبات امتیازات و … بصورت شفاف اعلام گردد تا هر گونه شبهه از اساس برچیده شود.

    6. بازیکن از دسته ی برتر گفت:

      با سلام وخسته نباشید،باتوجه به پشتکار واعتمادی که از آقای عمیدی سراغ داریم واینکه ایشان حامی واقعی تمامی ورزشکاران رده های مختلف هستند انتظار می روداطلاع رسانی کمیته های برگزار کننده ی مسابقات ازقبل به صورت قانونمند ومعتبر همانطور که به صورت شفاف هزینه ها ومخارج سفرورزشکاران را بیان می کنند نحوه ی چگونگی برگزاری مسابقات ودادن امتیاز وهمچنین ارتباط هر مسابقه بامسابقات قبلی و بعدی را برای بازیکنان باید روشن کنند تا ورزشکاران هم بتوانند با برنامه ریزی هایی که دارند مسیر حرکت و جایگاه خودرا دریابند؛ موفق باشید.

    7. ورزشکار دسته یک نام محفوظ گفت:

      برای ورزشکارانی که آماده می شوند برای مسابقه باید تمام مراحل یک مسابقه از امتیاز برای سعود یا حذف در هر مرحله ای باید به صورت دقیق شفاف و دقیق باسد تا ورزشکاران دچار سر در گمی نگشته و در پایان مسابقات برای آنها هیچگونه ابهامی وجود نداشته باشد و جایگاه واقعی خود را در صورت برد یا باخت بشناسند و بدانند.

    8. ورزشکار دسته یک نام محفوظ گفت:

      برای ورزشکارانی که آماده می شوند برای مسابقه باید تمام مراحل یک مسابقه از امتیاز برای سعود یا حذف در هر مرحله ای باید به صورت دقیق شفاف و دقیق باسد تا ورزشکاران دچار سر در گمی نگشته و در پایان مسابقات برای آنها هیچگونه ابهامی وجود نداشته باشد و جایگاه واقعی خود را در صورت برد یا باخت بشناسند و بدانند.
      موفق باشید


    تازه ترین اخبار