امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۵۹:۱۰  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 19691
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سیما لیموچی سرمربی مقتدر و توانای تیمهای ملی بانوان  که توانست برای اولین بار در تاریخ تنیس روی میز کشور یک سهمیه المپیک دریافت کند   در ارتباط با مصاحبه ایرنا با ایشان جوابیه ای به این سایت ارسال کرده اند متن این جوابیه به شرح زیر است: به نام خدا جناب آقای علوی مدیر سایت…

    سیما لیموچی سرمربی مقتدر و توانای تیمهای ملی بانوان  که توانست برای اولین بار در تاریخ تنیس روی میز کشور یک سهمیه المپیک دریافت کند   در ارتباط با مصاحبه ایرنا با ایشان جوابیه ای به این سایت ارسال کرده اند
    متن این جوابیه به شرح زیر است:
    به نام خدا
    جناب آقای علوی
    مدیر سایت وزین و پربیننده  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور
    با سلام
    احتراما،از آنجاییکه سایت شما بعنوان  مرکزی مطمئن برای خانواده تنیس روی میز کشور مبدل شده است  و متاسفانه این روزها نمیتوان به برخی رسانه ها و خبرنگاران اطمینان نمود  در ارتباط با مصاحبه اینجانب با خبرگزاری ایرنا نکات ذیل جهت تنویر افکار عمومی تقدیم میگردد:
    ۱-در زمان تماس این خبرنگار ؛اینجانب به این خبرنگار محترم اعلام کردم که چنانچه در پی مصاحبه بوده با روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز هماهنگ نموده و از آنان اطلاعات لازم را بگیرند
    ۲- بنده هیچگاه و هیچوقت نگفته ام که  فدراسیون تنیس روی میز   وقت سوزی میکند یا از این قبیل حرفها و گفته ها…تازه طبق تمام گفته ها و مصاحبه های رسانه ای خود همواره از همکاری رئیس فدراسیون و خانم نائب رئیس قدردانی و تشکر نموده وواقعا اعتقاد دارم که با تمام وجود با بنده همکاری نمود ه اند.
    ۳-این خبرنگار از من سوال کرد که آیا   تمرینات شما از راه دور است؟…که بنده جواب دادم اصلا همچین چیزی وجود ندارد  و بلکه برعکس تمام امور تمرینی واردویی تحت کنترل و بر وفق مراد است و هیچگونه  مشکلی متصور نمی باشد.
    ۴-این خبرنگار از روشهای تمرینی سوال کردند که بنده با توجه باینکه این بازیکنان حدود ۹ ماه است در اردوهای دائمی ونزدیک بوده اند  وحتی در تعطیلات عید  از خانواده دور بوده اند  نیاز مبرم به کمی استراحت دارند.هرچند از لحاظ تاکتیکی و تکنیکی تحت کنترل و در شرایط قابل قبولی به سر می برند.
    ۵-اینجانب به خبرنگار ایرنا  عرض کردم که: ما باید از حداکثر زمان باقیمانده به نحو بهینه استفاده نماییم.
    ۶- من تاکنون هرگز از فدراسیون انتقاد نکرده ام زیرا با توجه به همکاری همه جانبه جناب زارع پور و خانم پوستین دوز  دلیلی بر این کار نیست.
    ۷- من بعد با هیچ خبرنگاری در این ارتباط مصاحبه نخواهم نمود و اگر قرار بر مصاحبه باشد  می بایست این مصاحبه بصورت کتبی باشد.
    ۸- از خبرنگار محترم درخواست دارم تا برای روشن شدن واقعیت این مصاحبه  صدای اینجانب را منتشر نمایند تا واقعیت برای افکار عمومی روشن گردد.
    با تشکر
    سیما لیموچی
    توضیحات مدیر سایت:
    با توجه به شناختی که  از خانم لیموچی وجود دارد  امکان ندارد که در هرشرایطی  این بانوی فرهیخته  به شکل فعلی انتقاد نماید.
    بصورت منطقی وکارشناسانه چنانچه رئیس و خانم نائب رئیس از این سرمربی مقتدر حمایت همه جانبه نمی کردند مطمئنا امروز شاهد سهمیه المپیک برای دختران ایران زمین نبودیم لذا گفته های این خبرنگار با واقعیت موجود منافات داشته و در تضاد است.
    سیما لیموچی همواره در تمام گفته ها و مصاحبه های مجازی و رسانه ای و تصویری خود از همکاری مسئولان فدراسیون خصوصا جناب رئیس و خانم نائب رئیس سخن گفته است که تمام این مصاحبه ها موجود می باشد.
    حتی ما شاهد مقاومت و پافشاری جناب رئیس و خانم نائب رئیس در ارتباط با فشارهایی که بر این بانوی فرهیخته و حزب اللهی وارد می شود بوده و از آن تقدیر میکنیم.
    اما به مسئولان فدراسیون هشدار میدهم که برخی از افراد فدراسیون نشین آتش بیار معرکه شده و متاسفانه اخبار خلاف واقعی را از برخی افراد خصوصا این بانوی خدامحور  به بیرون از فدراسیون برده اند که بزودی اطلاعات جامعی در باره این افراد منتشر خواهیم کرد تا همه فرق بین دوست و دشمن را بخوبی بدانند.
    سیما لیموچی سرمربی مقتدر تیمهای ملی؛ فرزند مخلص ایران زمین و مقلد حضرت روح الله و مقام معظم رهبری وهمچون خاری در گلوی اهل فتنه می باشد.
    بزودی در این باره اطلاع رسانی خواهیم نمود.
     
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جوابیه سیما لیموچی در باره مصاحبه اخیر با خبرگزاری ایرنا+توضیحات مدیر سایت"
    1. محمدرضا گفت:

      با سلام و ادب
      جناب آقای علوی عزیز؛ احتراما با پاراگراف پنجم حرفهاتان کاملا موافقم و درخواست دارم که این موضوع بصورت موشکافی و مفصل در برنامه کاریتان جهت ارایه به عموم، مد نطر باشد. ” یدالله فوق ایدیهم ”
      با احترام


    تازه ترین اخبار