امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۶:۲۷  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 19731
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات تنیس روی میز آزاد و رده بندی دسته یک نوجوانان دختر کشور روز گذشته در سالن تختی شهرستان ساوه برگزار و شش نفر اول برگزیده دور نخست معرفی شدند. رئیس هیات پینگ پونگ ساوه در گفت و گو با مهر با اعلام آغاز مسابقات آزاد رده بندی نوجوانان دختر کشور در ساوه بیان داشت:…

    مسابقات تنیس روی میز آزاد و رده بندی دسته یک نوجوانان دختر کشور روز گذشته در سالن تختی شهرستان ساوه برگزار و شش نفر اول برگزیده دور نخست معرفی شدند.
    رئیس هیات پینگ پونگ ساوه در گفت و گو با مهر با اعلام آغاز مسابقات آزاد رده بندی نوجوانان دختر کشور در ساوه بیان داشت: ۵۹ ورزشکار از ۱۵ استان کشور در ۱۶ گروه چهار و سه نفره به صورت دوره ای در این مسابقات با هم به رقابت پرداختند.

     

    محمود همت اظهار کرد: در این مسابقات استان های فارس، اصفهان، گلستان، خوزستان، خراسان رضوی، کرمانشاه، تهران، قزوین، خراسان جنوبی، مرکزی، همدان، هرمزگان، سمنان، البرز، مازندران و یک تیم از ساوه حضور دارند.

     

    وی در تشریح نحوه برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات در دو روز برگزار می شود و در روز دوم شش منتخب روز نخست این تورنومنت به همراه ۱۰ تن از منتخبین دسته یک کشور برای پوشیدن پیراهن تیم ملی نوجوانان با هم به رقابت می پردازند.

     

    رئیس هیات پینگ پونگ ساوه گفت: در روز نخست این مسابقات صبا صفری از مازندران، مهشید اشجری از خراسان رضوی، مینا پورموسوی از البرز، شبنم صفری محمدی از تهران، عصار ناصری از خوزستان و محدثه کاووسی از گلستان، به عنوان شش پینگ پونگ باز برتر معرفی شدند.

     

    وی اضافه کرد: در روز دوم این رقابت ها، منتخبین روز نخست با ۱۰ پینگ پونگ باز برتر لیگ یک با هم به رقابت می پردازند که در نهایت از میان این ۱۶ تن، ۱۰ تن علاوه بر پوشیدن پیراهن تیم ملی برای رده بندی و اعزام به مسابقات آسیایی خود را آماده می کنند.

     

    گفتنی است مسابقات تیم ملی نوجوانان کشور در آکادمی پینگ پونگ تهران برگزار می شود.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری مسابقات تنیس روی میز آزاد و رده بندی نوجوانان دختر کشور در ساوه"
    تازه ترین اخبار