امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۴۰:۱۲  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 19738
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نایب‌رییس هیات تنیس روی میز استان گفت: ‌یک بانوی خوزستانی در رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی جوانان شرکت می‌کند. زهرا لیموچی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد:سیده زهرا علوی که چند روز گذشته در مسابقات  دسته برتر به مقام قهرمانی دست پیدا کرده بود ؛توانست به رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی راه پیدا کند. وی بیان‌کرد:…

    نایب‌رییس هیات تنیس روی میز استان گفت: ‌یک بانوی خوزستانی در رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی جوانان شرکت می‌کند.
    زهرا لیموچی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد:سیده زهرا علوی که چند روز گذشته در مسابقات  دسته برتر به مقام قهرمانی دست پیدا کرده بود ؛توانست به رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی راه پیدا کند.
    وی بیان‌کرد: نفراتی که توانسته‌اند طی دو دوره گذشته مسابقات آزاد و دسته برترجوانان امتیازات لازم را به دست بیاورند و جزو ۱۰ نفر اول قرار بگیرند، می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند.
    نایب‌رییس هیات تنیس روی میز خوزستان عنوان‌کرد: این مسابقات ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت طی دو دوره در تهران برگزار می‌شود.
    وی عنوان‌کرد: بعد از انجام دو دوره مسابقه انتخابی تیم‌ملی، در‌نهایت سه تنیسور ثابت تیم‌ملی انتخاب می‌شوند. هم‌چنین یک نفر طی این رقابت‌ها به عنوان نفر چهارم برگزیده می‌شود که این بستگی به نظر کمیته فنی دارد.
    لیموچی با بیان این‌که سیده زهرا علوی در شرایط فنی بسیار خوبی قرار دارد، ادامه‌داد: تنها مشکلی که وجود دارد این است که او در دوران تحصیل به سر می‌برد و زمان مسابقات با زمان امتحانات او تداخل دارد که این موضوع شرایط را سخت می‌کند.
    وی افزود: فدراسیون باید به امتحانات درسی مناطق گرمسیری در تمام رده‌های سنی توجه داشته باشد تا چنین تداخلی به وجود نیاید. اگر این مشکل  سیده زهراعلوی حل نشود او نمی‌تواند در چند امتحان خود شرکت کند.
    باید به این نکته توجه داشت که علوی در سال اول جوانان خود می باشد و توانسته است چندین بار مقام قهرمانی جوانان کشور را کسب نماید.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زهرا لیموچی نائب رئیس هیئت خوزستان: فدراسیون به امتحانات مناطق گرمسیر توجه کند!"
    1. حميدرضا موغلی گفت:

      چرا فدراسیون به امتحانات نهایی دانش اموزان کلاس سوم دبیرستان و همچنین کنکور دانش آموزان پیش دانشگاهی توجهی نداره؟؟؟
      ۱-امتحانات نهایی دانش آموزان کلاس سوم دبیرستان از یک خرداد ماه شروع میشه و تا بیست و هشتم خرداد ماه ادامه داره در حالی که مسابقات آزاد و رده بندی دسته سه بزرگسالان دور اول ۲۵ لغایت ۲۷ خرداد ماه در همدان برگزار میشه.
      ۲-کنکورسراسری دانش آموزان پیش دانشگاهی در تاریخ ۸و۹و۱۰ تیر ماه برگزار میشه و کنکور آزاد دانش آموزان پیش دانشگاهی نیز در تاریخ ۱۵و۱۶و۱۷ تیر ماه برگزار میشه در حالی که مسابقات قهرمانی جوانان کشور که اکثرشون دانش آموز کلاس سوم و پیش دانشگاهی هستن در تاریخ ۱ لغایت ۴ تیر ماه در اصفهان و همچنین مسابقات آزاد و رده بندی دسته برتر امید دور اول در تاریخ ۵ لغایت ۷ تیرماه در قزوین برگزار میشه.
      نتیجه:با گذاشتن مسابقات در این تاریخ های ذکر شده باید شاهد برگزار شدن سطح پایین این مسابقات باشیم چون که دانش آموزان عزیز در این ایام بیشتر به امتحان دادن مشغول هستن و تمرینات خودشون رو کمتر میکنن در حالی که بلافاصله باید به مسابقه اعزام بشن.در ضمن فدراسیون باید به مسابقات انتخابی استان ها هم توجه داشته باشه چون که با تاریخ مسابقات و تاریخ امتحان و کنکور دانش آموزان دیگه استان ها زیر فشار قرار میگیرن و زمانی برای گذاشتن مسابقات انتخابی جهت اعزام به مسابقات کشوری در خود استان ها ندارن.
      نکته:اگر به تقویم نگاه کنید متوجه خواهید شد که مسابقاتی در شهریور ماه برگزار میشه که میتوان جای آن ها را با مشابقاتی که در تیر ماه برگزار میشه عوض کرد.همانند:مسابقات آزاد و رده بندی دسته برتر نوجوانان دور اول و یا مسابقات آزاد و رده بندی نونهالان و…
      از مدیر سایت آقای علوی عزیز تقاضا دارم که هرچه زودتر تا دیر نشده پیگیر این قضیه باشند.با تشکر.


    تازه ترین اخبار