امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۵:۰۴  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 19778
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس امور ورزش بانوان ساوه گفت: این شهر هم اکنون فاقد یک سالن اختصاصی مناسب تنیس روی میز است. ‘فاطمه مسئله گو’ روز دوشنبه در حاشیه بازدید نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور از سالن تنیس این شهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در زمان حاضر ورزشکاران علاقه مند به این…

    رئیس امور ورزش بانوان ساوه گفت: این شهر هم اکنون فاقد یک سالن اختصاصی مناسب تنیس روی میز است.
    ‘فاطمه مسئله گو’ روز دوشنبه در حاشیه بازدید نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور از سالن تنیس این شهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در زمان حاضر ورزشکاران علاقه مند به این رشته که بیشتر متقاضیان آن را بانوان تشکیل می دهند در این مکان نامناسب ورزش می کنند.

     

    وی بیان کرد: با توجه به اینکه شهر ساوه دارای قهرمانان استانی و ملی در این رشته ورزشی است باید یک سالن تنیس متناسب با پتانسیل های این شهرستان در آن احداث شود.

     

    در ادامه این بازدید مقرر شد تا یک سالن ورزشی در محدوده شهرک فجر ساوه با فضای فیزیکی مناسب احداث و تجهیزات مورد نیاز این رشته ورزشی از سوی فدراسیون تنیس روی میز تامین شود.

     

    هم اکنون مسابقات کشوری رده بندی آزاد تنیس روی میز دختران در رده سنی نوجوانان در سالن ورزشی تختی ساوه در حال برگزاری است
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نائب رئیس هیئت ساوه: این شهر فاقد سالن تنیس روی میز مناسب است"
    1. محمدرضا گفت:

      با سلام و ادب. به خدا ما همین سالن که به قول شما نامناسب است و حقا هم درست میفرمایید را نداریم. مواظب باشید که همین را هم از دست ندهید چون تجربه نشان داده که قول دادن و کلنگ زدن زیاد اتفاق می افتد. موفق باشید
      با احترام

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب آقای دهقانی زاده
        با سلام و ارادت
        احتراما؛همانگونه که استحضار دارید در این مدت بخاطر اثبات واقعیات جاری سعی کرده ایم که بصورت مضاعف تمام ورودی و خروجی سایت را کنترل و مدیریت نموده تا خدای نکرده از طرف شخصی بی نام یا با نام جعلی و حتی برخی افراد حقیقی با نام ؛از انتشار دیدگاهها یا مطالب شبهه دار که برخی دوستان آنان را حمل بر توهین یا هتاکی یا تهمت میکنند خودداری نماییم.
        سوال اینجاست که پس کجایند مربیان کاردان و برجسته و کار بلد کشور ؟چرا خبری از آنان نیست؟چرا در باره بحثهای فنی و مشخص و کلی ورود نمیکنند؟
        امیدوارم فعلا برخی حقایق برای افکار عمومی و خصوصاحضرتعالی بعنوان یک رویش مستعد آشکار تر شده باشد.
        لطفا منتظر روشنگری و اثبات دیگر گفته ها و ادعاهای ما باشید.
        با تشکر

    2. شهرستان بیجار گفت:

      خوشبحالتون واسه سالنتون کاش ما هم همچین سالنی داشتیم .

    3. محمدرضا گفت:

      جناب علوی. سلام
      احتراما ؛ ضعف وجود دارد بجز افرادی مشخص که تاج سر بنده هستند.هرکس طرز فکر و ایده مختص خود را دارد و قابل احترام.نمیدانم واقعا. انشاالله درست میشه
      یاحق

      • مدیر سایت گفت:

        دوست عزیز
        سلام
        همه قابل احترام هستند.حتی آنهایی که تاج سر بنده هم نباشند!
        ضعف همواره بوده ووجود خواهد داشت.گاهی وقتها ضعفها بدیهی است.اما منظور ما اصرار برگناه و اشتباهات عمدی و باندی و مغرضانه است.
        مدتها پیش عرض کردم که با این وضعیت تعداد مربیان بزودی از تعداد بازیکنان زیاد تر خواهد شد.گاهی وقتها پایگاه تخصصی پینگ را متهم میکنند که محلی است برای تهمت زدن و افترا و توهین و بی احترامی به خانواده پینگ پنگ و دقیقا همین دلیل را بهانه میکنند که مربیان کشور به این دلیل در بحثهای فنی وارد نمیشوند و…
        اما بنده با جرات و جسارت اعلام میکنم مسئله این نیست بلکه نمیتوانند در این بحثها ورود کنند.
        وبرخی معلوم الحال نیز از جایی خط میگیرند و چیزی میگویند.
        باید مواظب باشیم که برخی افراد که بصورت تابلو و غیر علمی از برخی افراد دفاع میکنند و قربان صدقه انان می روند بدلیل این است که درخواب هم نمیدیدند که بخوابند و بیدار شوند و یکشبه مسئولیتی در فدراسیون بگیرند
        الان ببینید آقای حمیدی در خراسان جنوبی بالاترین فعالیت و کارآیی را در ورزشتوسعه همگانی این رشته دارد واین امر بر هیچکس پوشیده نیست!
        اما چرا مسئول ورزش توسعه همگانی نیست؟
        شاید دلیلیش این باشد که در سایت ما از برخی دوستان تعریف و تمجید آنچنانی نمیکند تازه در سابقه او اصل پینگ پنگ وجود دارد نه با پول بیت المال از دیگران استفاده کردن و کارنامه خود را پرکردن
        قصه در این حوزه بسیار است.
        لطفا ببینید دوستان مورد قبول و مشترک ما بطور مثال ورود آقای لطف الله نسبی را به فدراسیون منوط به درخواست کتبی ایشان میکنند؟
        آیا این فدراسیون تنیس روی میز است که یه علم و برجستگی ایشان نیاز دارد یا ایشان به فدراسیون؟
        کدامیک از آقایان فدراسیون نشین درخواست کتبی داده اند؟
        سروقتش از مربیانی نام خواهم برد که درکارنامه خود …..اما مربی ملی شده اند….
        از این طرف همه صاحب نظران بیرون هستند فدراسیون در بسیاری از مواردش میلنگد ….
        آقا محمد رضا در نظر بگیرید نوبت صاحب نظران که رسید باید کتبی درخواست کنند اما کسانی که هیچ شاگردی و هیچ سابقه درخشانی نداشته اند یک شبه جذب شده اند.
        از شما میپرسم آمدیم کتبی مطلبی نوشته شد و باندهای درون فدراسیون قبول نکردند ان وقت چه اتفاقی خواهد افتاد؟
        آیا این حرف ؛حرف جناب رئیس هم می باشد؟

    4. amidi گفت:

      با سلام بنده بشخصه از استاد حمیدی درخواست همکاری نمودم ایشان اظهار نمودند که تمایل ندارند.اقا جمیل هم دعوت شد و با رییس فدراسیون صحبت کردند و بعد نپذیرفتند که همکاری داشته باشند شما هم بهتر است در مسائلی که اطلاع دقیق ندارید دخالت نکنید و اجازه بدهید هر کس خودش حرفش را بزند

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب آقای عمیدی
        احتراما؛چرا همه مربیان خوب و قابل قبول و برجسته و همچنین افراد کاردان دعوت به همکاری را رد میکنند؟

    5. amidi گفت:

      من نمیدانم از خودشان بپرسید

    6. سعید گفت:

      با سلام به نظر من این فدراسیون است که باید به دنبال مربیان برود و علی الخصوص رئیس. یکی از وظایف آقای زارع پور رهبری است رهبر یک سازمان به معنی کسی است که به افراد سازمان باید انگیزه بدهد حال چرا مربیان سرشناس و یزرگ ما وارد نمی شوند واضح است که به فدراسیون باز می گردد.

    7. محمدرضا گفت:

      با سلام خدمت جناب آقایان و سروران عزیز، عمیدی ، علوی و لطف الله نسبی.
      گویند هرکس کلمه ای به من بیاموزد، مرا بنده ی خویش کرده است.
      من از شما بزرگان چیزهای زیادی یادگرفتم و مفتخرم. خلاف ادب است که شاگردی نظر شخصی خودش را درحضور استادانش بیان کند.حالا اگر نظر، نظری فنی بود اشکالی نداشت ولی بازهم کمی بی ادبی بود.
      من بدونبال حقایقم و اینو از نوشته ها و نظرات و حتی تحلیلی که بر مقاله آقا جمیل داشتم میتوانید ببینید اما سنم اقتضا نمیکند که درمورد بعضی موارد نظر بدهم والبته کسی هم نیستم که چنین جسارتی بکنم. اقتضای من فعلا این است.
      ولی خدا میداند که شما بزرگان را مثل برادر بزرگتر و استادانم دوست دارم .
      مهم آن است که هرکس در سمت خود ، کارش را درست انجام دهد. من بعنوان شاگرد، جناب علوی بعنوان مجری افکار عمومی و آقای عمیدی هم بعنوان دبیر فدراسیون . جناب آقا جمیل هم که کارنامه و موفقیت هاشان مشخص است . به نظر بنده بعضی اوقات و بخاطر بعضی عوامل ، کار از دستمان درمیرود و ناخواسته عملی انجام میدهیم که برخلاف میل ماست و یا شایدم از آن بی خبریم. قبول مسولیت های سنگین ، مستلزم تحمل فشارها و ناهنجاریهای سنگین است و پیروز در آمدن از آن ، امری شایسته ی تقدیر و ستودن
      جناب علوی ؛ طبق صحبتی که با شما داشتم ، گفتم که باید دونبال چیزهایی فراتر از اینها بود که بر دست و چشم و گوش همگی نامحرم است
      با احترام به تمامی استادان و بزرگان
      ارادتمند
      محمدرضا

    8. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      با سلام
      چرا حضرتعالی فقط به جنبه رسانه ای سایت اشاره فرموده اید؟
      رسانه یک بخش از کار اینجانب می باشد.بنده قبل از هرچیز پینگ پنگ باز می باشم.بعد اینکه در حوزه مربیگری نیز خدا روسفیدم کرده است!در بحث مدیریت وکارشناسی و جزو این خانواده محسوب می شوم.
      چرا شما و هم فکران شما اعتقاد دارید که ما از نظرات هسئت ها و استانها و سایر کارشناسان و نمایندگان رسمی و تصمیم گیران و….با خبر نیستیم؟
      این سریالی را که شما برشمردید چند نفر هستند؟
      سقف این افراد به ۴۵ نفر می رسد! بهتر نیست شما در دل اکثریت حضور داشته باشید وکمی هم به حرف آنان گوش کنید؟
      آیا اکثریت بازدیدکنندگان و افکار عمومی و مربیان و کارشناسان و پیش کسوتان همان چند نفری هستند که شما گفتید یا این چیزی که ما میگوییم؟
      دوست دارید برای روشن شدن موضوع یک نظر سنجی کنیم ؟شاید فرق بین جامعه پینگ پنگی وغیر پینگ پنگی برای چندمین برای شما مشخص شود!
      شما ازقطره نام بردید ما از دریا میگوییم.
      اکثریت قاطع افکار عمومی از زیرآب زنی ؛چاپلوسی،باند بازی؛آمارهای غلط ؛وقت سوزی و استفاده از افراد غیر این کاره ناراحت هستند وشک ندارم که همه از جمله بنده شما بخوبی این را می دانیم زیرا دیگر کسی در خانواده تنیس روی میز پیدا نمی شود که از این اخبار واقعی بی خبر باشد حتی دختر بچه های نوجوان !
      امیدوارم از خواب بیدار گردیم واز نظرات اکثریت استحضار پیدا کنیم.

    9. محمدرضا گفت:

      جناب علوی سلام و ارادت
      مثل اینکه منظور بنده را درست متوجه نشدید. بنده میگویم اگر یک تیم به موفقیت نرسید، مسولیت شکست یا عدم پیروزی برعهده تمام اجزای سیستم است. نه شخص خاصی. اگر بر این معتقدیم که فدراسیون با شکست روبروست ، یک شخص خاص را محکوم نشماریم. اورا کیسه بکس فدراسیون قلمداد نکنیم تا هرکس میرسد، مشتی بکوبد و بقیه در امان.
      شما راهم درتمام ابعاد قلمداد کردم ولی سنگین ترین مسولیت شما هم همین سمت و سو دادن به افکار عمومیست که با موفقیت پیش میروید. من هم بعنوان مثقالی از این کوه ، حق دارم نظر شخصی خودم را ابراز کنم.
      اصلاح جامعه از اصلاح خود شروع میشود. وقتی تمام جامعه پینگ پنگ کشور ، اصلاحات را از خودشان شروع کنند….
      جسارت به شما نباشد که ابدا منظور من این نبود
      وقتی هرچیز و هرکس درجای خودش قرار بگیرد، همه چیز درست میشود
      ارادتمند

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        برادردهقانی زاده
        با سلام
        ازقضا از همان اول متوجه عرایض حضرتعالی بودیم.
        ما هم نگرانیم که چرا برخی فدراسیون نشینان از عده ای افراد بعنوان کسیه بکس استفاده کرده یا میکنند.
        دقیقا ما هم با شخص خاصی کار نداریمدقیقا نقد ؛نقد سیستم غلط است تا شخص.
        البته برخی افراد هم بدون شک دخیلند.

    10. یک منتقد-نام محفوظ گفت:

      آقا گیریم که حرف این آقادرست باشد .چند درصد از این روسای هیئت ها پینگ پنگی هستند واز دل این رشته.مگر همین دوستان نحوه افتضاح برگزاری سال های گذشته را تصویب نکرده اند؟مگر همین دوستان در مورد عملکرد ضعیف فدراسیون جرات گله کردن را دارند ؟نه
      آنهایی هم که جرات می کنند و صحبت می کنند را برمی دارند .عده ای از این دوستان عاشق جاه ومقام و… هستند آن هم به هر قیمتی.کدامشان مانند آقای ابولحسنی شهامت عذر خواهی از جامعه پینگ پنگ را بابت این انتخاب شایسته شان دارند؟این همه بخشنامه غلط اینهمه داد و بیداد در مورد انتخابات تیم ملی که اخیرا برگزار شد.کدام رئیس هیئت آمد و اعتراض کرد؟اصلا نمی دانند چه می گذرد تا نظری داشته باشند.
      جواب این عزیز تازه منتصب هم مشخص است
      شما کجا اینجا کجا
      موفق باشید

    11. محمدرضا گفت:

      جناب یک منقد. سلام
      احتراما ؛ بنده منتصب هیچ کجا نبوده و نیستم. بنده مسول آموزش یکی از شهرستانهای استان یزد هستم. درجه مربیگری بالایی هم ندارم اما شهامت گفتن نام خودم و حتی آدرس منزل و شماره موبایلم هم دارم. درمورد گفته ی شما بابت روسای هیات ها هم موافقم چون درد استان ما هم همین است. با شهامت کسیست که حتی درصورت انجام عمل اشتباه، اقرار به آن کند. چند درصد روسای هیات ها با شهامت هستند؟
      بیایید از پایین شروع کنیم تا به بالا برسیم
      با احترام

    12. یک منتقد گفت:

      آقای محمد رضای عزیز
      منظور بنده حضرتعالی نیست.لطفاً به خودتان نگیرید.
      ممنون و سپاسگزار از هم عقیده ای بودن شما با بنده

    13. محمدرضا گفت:

      باسلام. حق با شماست. ببخشید

    14. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      با سلام و احترام
      آقای عزیز
      متاسفانه از بس حضرتعالی مشغول تعریف و تمجید از دوستانتان در سایت بوده اید فراموش کرده اید که همین سایتی که شما براحتی در آن صدها دیدگاه (البته تعریف و تمجید از کسانی که هوای شما را داشته اند)را متتشر کرده اید صدای رسای تنیس روی میز است .
      شما خودتان را مخالف اعلام کرده اید!مخالف چه؟در خانواده تنیس روی میز فنیون و کارشناسان و مدیران و صاحب نظران و بازیکن سازان مشخص و آنانی که یک شبه بعد از رویای شبانه فدراسیون نشین شده اند و البته هیچکاره هم هستند معلوم می باشد.
      خدا را شکر فرهنگ موافق و مخالف را ما گسترش داده ایم.
      افکار عمومی زیادی از نوشته های شما که همه یک طرفه و معلوم الحال بوده نزد ما شکایت کرده اند که کار ایشان شده تعریف و تایید عده ای مشخص .
      تا الان هم رعایت حال دوستان را کرده ایم.
      حتما به تمام دیدگاههای خود رجوع کنید تا مطلب بر شما روشن شود و الا اگر همه را در یک پست در سایت قرار دهیم وضعیت روشن تر خواهد شد!
      آقا لطفا این حرفهای بی نتیجه را تمام کنید.
      مثلاینکه یادتان رفته اگر این سایت نبود حتی نامی ار شما هم وجود نداشت!
      لطفا رعایت حال خودتان و افکار عمومی را بفرمایید.
      بخاطر حسن نیت و اینکه بدانید اشتباه میکنید این دیگاه شما هم منتشر شد.
      تاسف شما دردی را از آنچه اتفاق افتاده دورا نمیکند.
      ضمنا مگر حضرتعالی غیر از تعریف و تمجید انچنانی از برخی افراد مخالفتی کرده اید که نام خود را دیدگاه مخالف می نامید؟
      قبلا آقای ترکان هم اظهار تاسف میکردند اما این کجا و آن کجا!با تشکر

    15. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      آقای پیشیار گرامی
      سلام
      احتراما؛گویا حضرتعالی دچار توهم محض شده اید زیرا ما آقای عمیدی را از جان خود بیشتر دوست داشته و بعنوان رکن اساسی این رشته میپرستیم.
      جهت اطلاع شما بیشترین ارتباط ما با جناب آقای عمیدی می باشد.تمام مشورتها؛رفع اشکالهای فنی و کارشناسی.
      مثل اینکه شما با کمبود حافظه مواجه هستید زیرا تنها کسی که علنی و بصورت مشخص از استاد عمیدی دفاع جانانه نمود ما بودیم!
      شما آقای جمشید نوروزی با آن همه سابقه درخشان و قهرمانی و الگو بودن را با نفر بعدی که اصلا جزو خانواده تنیس روی میز خوزستان محسوب می شود درکنار هم قرار داده اید؟خوب معلوم است که شناختی از جامعه تنیس روی میز ندارید!آقای جمشید نوروزی بیش از هزاران قهرمانی درخشان داشته است اما آن یکی دوست شما تا الان کجا بوده؟
      خوبی این سایت به این بوده که برخی افراد را برای جامعه تنیس روی میز معرفی کرده که این کاره نیستند و فقط با چاپلوسی و تعریفهای آنچنانی یک شبه فدراسیون نشین شده اند والبته مورد نفرت افکار عمومی.
      اگر دیدگاههایی را که در این باره برای ما ارسال شده منتشر کنیم بیشتر متوجه خواهید شد.اما ما علیرغم توهینها و فرافکنیهای و تعریفهای انچنانی شما از برخی افراد رعایت حال شما را کرده ایم.
      هنوز متوجه نشده اید که تمام خانواده ها و تمام بازیکنان و تمام مربیان و از قضا تمام رئیسان واقعی هیئتها و جهت اطلاع بیشتر شما جناب آقای زارع پور و سرکار خانم پوشتین دوز و استاد و برادر بزرگوارم جناب عمیدی و در یک کلام همه و همه پینگ پنگ بازان این سایت را بعنوان صدای رسای این رشته وهمچنین منبع و محل مطمئنی برای پیشرفت این رشته انتخاب کرده اند؟
      ما به کسی توهین کرده ایم یا همواره مورد تهمت و توهین قرار داشته ایم و با صعه صدر صبوری و خوشیتن داری کرده ایم؟
      شما خیلی زود خودتان را لو دادید .
      به شما پیشنهاد میکنم بجای اینکه سلسله مراتب را رعایت نکرده ودر کار بزرگان این رشته دخالت و …نمایید بروید و برادر خود را به این رشته ثابت کنید و چند بازیکن بومی برای محل زندگی خودتان بسازید بعد خود را این کاره محسوب کنید.
      از این تاریخ به بعد هیچ دیدگاهی از حضرتعالی در این سایت قرارنخواهد گرفت.زیرا شما به بنده بارها و بارها تهمت رده اید و یکی از اصلی ترین آنها این بوده که من تحمل صدای مخالف را ندارم که البته تا حالا تمام دیدگاههای موافق و مخالف را منتشر کرده ایمواین بر کسی پوشیده نیست.
      دوم ما را متهم به توهین به جنای عمیدی کرده اید در صورتیکه چون این کاره نبوده اید اطلاع نداشته اید که آقای عمیدی مهر نماز ما در تنیس رو ی میز است.
      شما که سایت ما را به انواع تهمتها متهم میکنید یکی از مشتریان پرو پا قرص ما بوده اید (تمام دیدگاهای شما موجود است)اما امثال جنابعالی تا وقتی که همه چیز به کام باشد سایت را می پسندید.
      لطفا گزارشی از فعالیت انجام شده خود در فدراسیون برای افکار عمومی منتشر فرمایید…
      حالا حرفه وحدیثهای بی معنی دیگر شما بماند تا سروقت!
      با تشکر

    16. احد برازی-آذربائیجان شرقی گفت:

      جناب مدیر سایت
      با سلام و تقدیم ادب و احترام حضور محترم شما
      گاهی اوقات بهترین چواب ،جواب ندادن است که طرف فکر نکند خبری هست
      ممنون

    17. محمدرضا گفت:

      جناب علوی. سلام
      احتراما ؛ دلو بزن به دریایی که هم اینک طوفانیست. بزار افکار بدانند با چه کس و یا چه کسانی سروکار دارند. بزار بدانند. من هم میخوام بدونم
      شما بالاخره سی و اندی سال با این موضوع سروکار دارید. مشتاق شنیدن هستیم
      با احترام


    تازه ترین اخبار