امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۲۱:۱۸  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 19818
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم ملی تنیس روی میز ناشنوایان ایران در مسابقات جهانی ژاپن انگلیس را مغلوب خود کرد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، پیوند اعضاء و بیماران خاص، در مسابقات جهانی تنیس روی میز ناشنوایان جهان در توکیوی ژاپن، تیم ملی ایران که در گروه چهار تیمی قرار گرفته است، ۳ بر صفر مغلوب…

    تیم ملی تنیس روی میز ناشنوایان ایران در مسابقات جهانی ژاپن انگلیس را مغلوب خود کرد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، پیوند اعضاء و بیماران خاص، در مسابقات جهانی تنیس روی میز ناشنوایان جهان در توکیوی ژاپن، تیم ملی ایران که در گروه چهار تیمی قرار گرفته است، ۳ بر صفر مغلوب ژاپن شد و در رده سوم گروه خود قرار گرفت.
    اما ناشنوایان ایران در دیگر دیدار خود با نتیجه ۳ بر یک از سد انگلیس گذشتند تا فردا برای کسب مقام نهم یا دهم به مصاف چک بروند.
    تیم ملی تنیس روی میز ناشنوایان ایران با ترکیب علی محسنی آهنگر، مسعود قربانی در مسابقات تیمی در حال پیکار با رقیبان است. مسابقات تیمی در چهار گروه برگزار می شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دو پیروزی و دو شکست ناشنوایان در مسابقات جهانی برتری ایران مقابل انگلیس"
    1. صادرپور گفت:

      سلام و عرض ادب
      این دو پیروزی را به جامعه ورزش ناشنوایان تبریک میگویم ولی بنده یقین دارم اگر مربی زحمتکش آنان (آقای بهنام رمضانی )با تیم اعزام می شد نتیجه کار از این بهتر میبود و این نتیجه تجربه ای باشد تا برای اعزام بعدی این عزیزان همراه مربی خود اعزام شوند و امیدوارم مسئولین فدراسیون ناشنوایان این اشتباه خود را جبران نمایند تا تیم ناشنوایان کشور عزیزمان افتخاری برای ایران عزیز کسب نمایند.
      باسپاس


    تازه ترین اخبار