امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۳۸:۰۵  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 19828
    ارسال خبر چاپ خبر
  • جلسه اعضای هیأت تنیس روی میز استان بمنظور تصویب تقویم سال ۹۱ و برنامه ریزی جهت میزبانی شایسته برای مسابقات کشوری و استانی و تقدیر از زحمات اعضای هیأت ۱۲ اردیبهشت در هتل تهرانی برگزار شد.   سیفی فرماندار یزد و رئیس هیأت استان در این نشست با اشاره به حضور موفق استان در مجمع…

    جلسه اعضای هیأت تنیس روی میز استان بمنظور تصویب تقویم سال ۹۱ و برنامه ریزی جهت میزبانی شایسته برای مسابقات کشوری و استانی و تقدیر از زحمات اعضای هیأت ۱۲ اردیبهشت در هتل تهرانی برگزار شد.

     

    سیفی فرماندار یزد و رئیس هیأت استان در این نشست با اشاره به حضور موفق استان در مجمع عمومی سال ۹۱ فدراسیون که اخیرا در تهران برگزار شد میزبانی ۳ رقابت مهم کشوری شامل مسابقات آزاد و دسته برتر امید و آزاد و دسته ۳ بزرگسالان در قسمت آقایان و رقابتهای آزاد و دسته یک بزرگسالان بانوان ،بها دادن به خردسالان و نونهالان را از برنامه های مهم هیأت دانست .

     در این جلسه علاوه بر بررسی تقویم سال ۹۱ مباحثی مانند میزبانی جشنواره خردسالان دختر کشوری در صورت موافقت فدراسیون ، تشکیل همایشی جهت تقدیر از پیشکسوتان و برگزاری مسابقات استانی در شهرستانهای مختلف جهت توسعه این رشته ورزشی به تصویب اعضا رسید. در پایان این نشست از اعضای هیأت تنیس روی میز استان تجلیل شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اولین جلسه هیأت تنیس روی میز استان یزد در سال ۹۱ برگزار شد"
    1. فرهاد گفت:

      ضمن تشکر و قدردانی از جناب آقای حسنی مسئول روابط عمومی برتر استان یزد از همه عاشقان این رشته ورزشی تشکر می نمایم .

    2. یک مربی یزدی گفت:

      با سلام امید که اولین جلسه ای باشد که در آن فکر بلند مدتی شده باشد که بعید می دانم برای مثال خواهیم دید که امسال نیز مانند سال های قبل به بهانه های مختلف، تمرین و برنامه ای برای تیم های اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور نداریم و مربی ها یک هفته قبل مشخص می شوند.
      نکته بعدی اینکه ما از حضور دبیر و رئیس هیأت شهرستان یزد و رئیس هیأت شهرستان میبد (نماینده هیأت های شهرستان) در این مراسم خوشحالیم اما چرا نباید نماینده ای از شهر مهریز باشد که شهر برتر تنیس روی میز استان است اگر ما نماینده شهرستان ها داریم چرا رئیس و دبیر هیأت یزد حضور دارند
      خدا کند که این بی برنامگی ها و سکوت اعضای هیأت استان تمام شود.

    3. محمدرضا گفت:

      با سلام. امیدوارم دورهمی خوش گذشته باشه. هیات استان چه به شهرستان یزد که متاسفانه برخی آقایان حضور دارند؟. ابدا با هیچ یک از اعضا مشکلی ندارم اما جلسه ، جلسه س هیات استان است . اگر قرار باشد همه باشند، هز بافق و مهریز و اردکان چرا کسی دعوت نشد؟. ماشاالله مکان جلسه هم که مناسب و بزرگ است . هرچند میدانم این حرفها را کسی نمیبیند و نمی شنود

    4. مسئول روابط عمومی هیأت یزد گفت:

      با سلام
      احتراما ضمن تقدیر از دقت عزیزان به خصوص مربیان عزیز و پرتلاش شهرستان مهریز به اطلاع می رساند آقای ایمانی بعنوان مسئول کمیته فرهنگی هیأت استان و آقای علیزاده بعنوان مسئول کمیته شهرستانها در این جلسه حضور داشته اند. ضمنا در این جلسه تصمیم گیری شد اولین جلسه بعدی با حضور مسئولان تمام شهرستانها برگزار گردد.

    5. محمدرضا گفت:

      با سلام. جسارت نباشد. امیدوارم جلسه مفیدی بوده باشد. وگرنه مال بیت المال درفردای قیامت بازخواست دارد.
      جناب حسنی مورد تایید همگان هستند دراستان.

    6. محمدرضا گفت:

      باسلام.
      طی خبرهایی که از دوست خوبمون، آقای حسنی به دست ما رسید، دانستیم که افراد ناشناخته از کمیته داران هیات استان بوده وبحق در این جلسه حضور داشتند بجز آقای دکتر موسوی پور که ریاست هیات شهرستان یزد هستند و بنابر قانونی که نمیدانستیم ایشان هم حق حضور بعنوان ریاست شهرستان مرکز استان را داشتند. به همین خاطر از تمامی عزیزانی که مورد خطاب عجولانه این جانب و دیگر عزیزان واقع شدند، عذرخواهی کرده و انشاالله که اینجانبان رابخاطر اشتباهی که کردیم ببخشند.
      ارادتمند
      محمدرضا دهقانیزاده

    7. سعید زارع زاده گفت:

      با سلام کم کم داریم خیلی دلگیر میشیم حدود شش ماه پیش پیشنهاد انتخاب فردی برای کمیتۀ استعدادیابی را دادیم اما گوش شنوایی نیست، جناب حسنی شما که در این جلسات هستید لااقل این موارد را گوشزد نمایید واگرنه به بن بست که خورده ایم باید بی خیال بشیما!

    8. حسین زارع گفت:

      باسلام و احترام
      ،ای کاش بودم در جلسه و بیان میکردم که تنها سالن اختصاصی تنیس روی میز مهریز به علت قطع برق تعطیل می باشد ( این جانب با سه سانس نونهالان و نوجوانان و جوانان که در هر سه رده در استان یزددارای مقام می باشم حیران و سرگردانم ) و عاجزانه از استاد خوبم جناب اقای امیریان و مهندس سیفی درخواست کمک میکردم.
      جای عکس حسین منتظری در تصاویر بالا خالی بود به امید ان روزی که این استاد دلسوز هم برگردد با تشکر

    9. محمدرضا گفت:

      با سلام
      آقای حسین زارع از برگترین مربیان شهرستان ما هستند و بنده خوشحالم که ایشان هم وارد این سایت شده اند.امید است که کم کم علم هم جایی درمیان تجربه پیداکند و شاهد پیشرفت روزافزون تمامی دلسوزان این رشته باشیم
      با احترام

    10. محمد پیشیار گفت:

      با سلام و احترام
      موقعیت بسیار خوبی برای تنیس روی میز استان یزد فراهم شده که رئیس هیئت استان آنها شخص سیاسی شناخته شده ای هستند که ایشان فرماندار شهر یزد نیز می باشند. ان شاءالله که حضور چنین افرادی باعث رشد سیاسی و جلب بودجه در این رشته ورزشی شود.این همان راهی است که فوتبالی ها بیست سال پیش شروع کردند.

    11. محمدرضا گفت:

      با سلام خدمت آقای پیشیار. هرکس نظری دارد و نظرش محترم.


    تازه ترین اخبار