امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۴۹:۴۶  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 19876
    ارسال خبر چاپ خبر
  • هیأت تنیس روی میز خوزستان در نظر دارد از طریق همه پرسی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات رده بندی و همچنین انتخاب تیم استان از ورزشکاران ، مربیان ، داوران مربیان و کلیه عزیزانی که تمایل دارند در نحوه برگزاری و انتخاب تیمهای منتخب استان سهیم باشند نظرات خود را حداکثر تا پایان وقت اداری…

    هیأت تنیس روی میز خوزستان در نظر دارد از طریق همه پرسی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات رده بندی و همچنین انتخاب تیم استان از ورزشکاران ، مربیان ، داوران مربیان و کلیه عزیزانی که تمایل دارند در نحوه برگزاری و انتخاب تیمهای منتخب استان سهیم باشند نظرات خود را حداکثر تا پایان وقت اداری ۹۱/۲/۲۱ اعلام فرمایند . زیرا در تاریخ ۹۱/۲/۲۲ جلسه مجمع هیأت استان برگزار خواهد شد و در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد .
    هیأت تنیس روی میز استان خوزستان
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اطلاعیه هیئت تنیس روی میز خوزستان"
    1. مریم-خوزستان گفت:

      باسلام
      خود هیات مانده توش .حالا می خواد از تفکر دیگران استفاده کنه.چرا تو مسایل دیگه حاضر نیستن نظرات دیگران را بخواهن.باتشکر.فیلتر نشه

      • مدیر سایت گفت:

        مریم خانم
        با سلام
        برای دفعه بعدی حتما باید حداقل خوتان را برای مدیر سایت معرفی فرمایید در غیر این صورت از انتشار دیدگاه معذوریم با تشکر

    2. بخشنده گفت:

      با سلام حضور مریم خانم عزیز
      ما تا الآن اکثر کارها را با مشورت کارشناسان و بزرگان تنیس روی میز استان و کشور انجام میدادیم ولی منبعد سعی می کنیم بعضی از کارها را که احساس می کنیم برای خود شما حائض اهمیت است با شما بزرگواران مشورت کنیم اگر احساس می کنید کار ما اشتباه است لطفاً راهنمائی فرمائید خوشحال می شویم . ضمناً در هر مسئله ای که فکر میکنید میتوانید به ما کمک کنید نظر بدهید مطمئن باشید حداقل بنده با کمال میل خواهم پذیرفت . حداقل یکبار امتحان کنید بعد قضاوت کنید با تشکر .
      هیأت تنیس روی میز استان خوزستان

    3. لرکي پور گفت:

      با سلام با تشکر از جناب آقای علوی در ارتباط با تذکر ارائه شده به مریم خانم وتشکر مضاعف از جناب آقای بخشنده با این پاسخ حکیمانه وبدور از کدورت از مریم خانم وامثالهم .


    تازه ترین اخبار