امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۵۶:۲۳  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 19900
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تحلیل نحوه انتخاب مربیان ملی در صفحه ۵۴ بولتن منتشره شده فدراسیون رده بندی استانها را براساس مدال های کسب شده می بینیم .یک بررسی ساده نشان می دهد که استانهایی که مربیان آنها سکان تیم ملی را در دست دارند جایی در میان سه استان برتر ندارند.برای نمونه استان قزوین که مربی نوجوانان و…

    تحلیل نحوه انتخاب مربیان ملی
    در صفحه ۵۴ بولتن منتشره شده فدراسیون رده بندی استانها را براساس مدال های کسب شده می بینیم .یک بررسی ساده نشان می دهد که استانهایی که مربیان آنها سکان تیم ملی را در دست دارند جایی در میان سه استان برتر ندارند.برای نمونه استان قزوین که مربی نوجوانان و جوانان کشور از آنجا انتخاب شده است در رده ۱۱ و استان آذربایجان غربی که مربی تیم ملی بزرگسالان را در خود پرورش داده است در صفحه جا ندارد و معلوم نیست که در رده چندم قرار دارد(هرچند مربی قزوینی در حوزه بانوان و آقایان در سالهای گذشته بازیکنانی در رده ملی و دسته های برتر تقدیم کره است).اما مسلماً رده این استان از ۱۷ بیشتر است.آیا فردی که مربی تیم ملی کشورش می شود نباید در استان ویا شهرستان محل سکونت خود ش بازیکنی به رده های ملی معرفی نماید؟آیا ضابطه ای در انتخاب مربیان ملی وجود دارد؟
    چه ضابطه ای برای تشخیص صلاحیت یک مربی بهتر از ساختن بازیکن وتحویل او به رده های ملی است؟
    در سایر فدراسیون ها این ضابطه برقراراست واگر مربی ای بازیکن نداشته باشد به رده ها ی ملی نمی ر سد؟
    وضعیت دیگر مربی تیم ملی هم که مشخص است در استان ایشان دیگران زحمت می کشند وایشان به مربیگری انتخاب می گردند.این مدعا را می توان به راحتی اثبات کرد.کدامیک از بازیکنان مطرح فعلی بازیکن و دست پرورده مربیانشان هستند ؟
    لطفاً بفرمایید تا افکار عمومی اقناع گردند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بررسی عملکرد فدراسیون با توجه به بولتن فدراسیون(قسمت دوم)"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      آقای منتقد که جرات و جسارت معرفی خودتان را ندارید اما ادعای مظلوم نمایی می کنید سلام
      حتما شما خبر دارید کسی که جرات معرفی خودش را ندارد ترسو وبزدل لقب دارد و حتما به این گفته امیر المومنین نیز واقفید که ترس برادر مرگ است.
      وقتی شما وجود خارجی نداشته باشید یعنی هیچ هستید هیچ.
      اما جناب منتقد گرامی:
      اگر هدف از تاسیس این سایت رسیدن به اهداف شخصی باشد باز کار بدی نیست مگر گناه است؟زیرا اصولا این سایت یک سایت شخصی است .
      اتفاقا باید مربیان از خوزستان و کردستان و استانهای مقام دار باشند نه مربیان فعلی.
      در ارتباط با آقای بابادی وند این نظر شماست که سرمربی تیم ملی می باشند زیرا ما بوضوع انتقاد و سوالات خودمان را از ایشان قبلا بیان کرده ایم.(اما با نام واقعی و بدون ترس و قایم شدن پشت عناوین فعلی).
      ما در ارتباط با مربی و مربیگری با فدراسیون هزاران اختلاف نظر داریم.تازه از کجا دانستید که آقای بابادی وند در استان خودشان نتایج درخشانی دارند یا ندارند؟
      دسوت عزیز بجز خدای سبحان نه تنها هیچکس بنده را حمایت نکرده بلکه نیازی به حامی ندارم.خدای منان و مهربان اینجانب را روسفید کرده هم در عرصه بازیگری قبلی وهم در عرصه بازیکن سازی و هم در مدیریت ورزشی.
      لطفا ادبیات بد ما را گشوزد قرمایید و هرجا احساس کردید ما جسارتی کرده ایم لطفا بیان کنید.
      خانم لیموچی بیش از ۳۰ سال است تهران تشریف دارند تازه دارندگی وبرازندگی.
      دوست عزیز این سایت (منعت طلب برای خود و استانم خوزستان) همان جایی است که حضرتعالی براحتی اظهار نظر میکنید و از قضا دیدگاه شما براحتی منتشر می شود.
      حرف شما در باره منفعت طلبی را بعنوان فکاهی سال ۹۱ میپذیرم و نتیجه را به افکار عمومی میسپارم.
      ضمنا دوست عزیز بین من و شما عمویم عباس (ع) قضاوت کند و شما را وخودم را به ایشان می سپارم.
      یقین فرمایید قمر بنی هاشم(ع) کسی نیست که بسادگی بتوان از دستان بردیده اش فرار کرد.
      ضمنا شما این کاره نیستید زیرا نوشته شما کمک زیادی به بنده کرد.
      پس منتظر باشید.

    2. محمدرضا-استان یزد گفت:

      جناب علوی سلام.
      احتراما با مروری بر سایت های هیات استانها ، نکته جالبی دستگیرم شد و آن این بود ” همه چیز گلستان است و خوش و خرم درکنار سیاست های هم زندگی میکنیم ”
      به این نکته افتخار میکنم که سایت استان ما ، تقریبا تنها سایتی بود که چند مورد انتقاد در آن مطرح شد و دبیر استان از بیان آن تشکر کردند. حالا کار نداریم که گوش نکردند و انجام ندادند اما حداقل مطرح که شد!
      درمورد منفعت طلبی که فرمودند هم باید بگم که این سایت شما یک سایت شخصیست و حق مسلم شماست. البته بنده شک ندارم که هدف شما اینچنین نیست اما اگرم بود ، چه اشکالی داشت؟. هرکس دیگری هم دوست دارد ، برود سایت یزند و بدونبال منافع. شما که بخیل نیستید! هستید؟
      درضمن آمار بازدید از سایت شما بالاست و این نشانه عدم رونق نیست
      بنده به شخصه از سایت شما خیلی نکات آموزشی یادگرفتم و از اخبار روز پینگ پنگ مطلع.چرا انسان ناحق بگوید؟! اونقدرها هم عقل دارم که محقق خبری باشم. تانظر دیگران چه باشد.با احترام

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        آقا محمد رضا
        با سلام
        قبل از هر چیز با تشکر از شماو تحلیل منطقی شما.
        این سایت ماهانه تا نیم میلیون تومان هزینه دارد.این بجز وقت گذاشتن و اطلاع رسانی و بحثهای آموزشی و کارشناسی است که خوشبختانه این بنده منتقد خدا که خودشان را معرفی نکرده اند فراموش کرده اند که اگر تنیس روی میز در کشور کمی اوضاعش بهتر شده دقیقا از همین سایت شخصی و دیگر سایتهاست که بصورت شبانه روزی درخدمت خانواده شریف این رشته است.
        این سایت منفعت طلب ما روزانه بیش از ۳۰۰۰ هزار بازدید کننده دارد!بنده پیشناد میکنم با این توصیف چند سایت دیگر منفعت طلب راه اندازی گردد.
        باز هم تشکر

    3. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.اقای علوی ببخشید من اعتراف می کنم ای کیو ضعیفی دارم متوجه نشدم مگر شما چه گفتید که منتقد عزیز ابراز می کنند منفعت طلبی را.لطفا توضیح دهید.با تشکر

    4. باسلام به خدمت دوستان عزیز.درمدیریت ما جند نوع تعارض داریم البته تعارض در زمان قدیم امری مخرب و زیانبار برای سازمان محسوب میشد ولی با بیجیده تر شدن سازمانها و بیشرفت تکنولوزی تعارض امروزه امر طبیعی وسازنده برای سازمانهاست خوب مطالبهای آقای علوی با انتخاب مربیان درتعارض است اما به نظر بنده این تعارض یک امر طبیعی وسازنده برای تنیس روی میز این کشور است که مسئولین باید این انتقادها را جدی کرفته و آن را امر طبیعی بدانند وسعی در بهبود این رشته داشته باشند به نظر بنده این سایت یکی از بهترین سایتهای است که خانواده تنیس روی میز تابه حال به خود دیده است.

    5. جمال فتاحی گفت:

      جناب آقای منتقد ترسو من چند وقتی که حال و حوصله نظر دادن رو در مورد حواشی پینگ پنگ ندارم اما ترسو خان منتقد به کس میگن که مثل مرد سرش رو بالا بگیره و حرف بزنه مثل خیلیا که تو این سایت با نام واقعی از جمله خود آقای علوی آقای ترکان و…….بیان میکنن نظراتشون رو.و در مورد حرف جنابعالی که گفتی مربیان تیم ملی از خوزستان بودند حرفی نمیزدن آقای علوی.ظاهرا شما علاوه بر ترسو بودن نابینا هم هستید چونکه ببینید مربیان بزرگی که مثل کارخانه بازیکن سازی در خوزستان دارن شبانه روزی تلاش میکنن.اسمشون آقایان سید منصور علوی(زهرا علوی قهرمان ایران)-عبدالامیر بخشنده(بیش از ۱۵ بازیکن طراز اول کشور)امیری نیا(سروش پسرش)و خانم ها لیموچی و سلیمانی و…….جایگاه این بزرگان در تنیس روی میز ما کجاست.تو که بچه ای از بزرگترهات سوال بکن مهد تنیس روی میز ایران کجاست بهت میگن.یا حق

    6. نام محفوظ-استان قزوین گفت:

      کسانی که در پینگ پنگ خوزستان زحمت می کشند هیچ بهره ای نمی برند اما آنان که زحمت نمی کشند چپ می آیند خارج می روند راست می آیند از خارج بر می گردند و همه بهره را آنان می برند.خدایا حق هستی و در جای حق نشسته ای به من قدرتی عنایت کن که حق را بگویم ودلی را نشکنم.چرا دیگر مربیان زحمت کش و بازیکن تربیت کرده خوزستان یا به نوعی هیچکس در خوزستان در فدراسیون جایی ندارد؟چرا از استانهایی که هیچ چیز در تنیس روی میز ندارند مربی تیم ملی به فدراسیون رفته اما از استان خوزستان هیچ؟
      آقای بابادی وند به نظر می رسد که شما نمیگذارید از خوزستان کسی پا بگیرد خصوصا تا قبل از فیلم نامه المپیک که امروزه برهمگان روشن و معلوم است.
      آقای جعفری پور به سفارش شما در فدراسیون وارد شد!آقای شیشه گرها به پشتیبانی شما در فدراسیون تثبیت شدالبته منظور من پشتیبانی بوده نه ایمکه حق دارد باشد یا نه
      تمام انتصابات به سفارش اکید شما بوده است البته این چیزی است که به نظر می رسد.لطفا توضیح دهید؟
      ضمنا تا این لحظه هنوز مسئولیت ما مشخص نیست آیا شما سرمربی تیم ملی هستید؟آیا مربی تیم ملی هستید؟اگر هستید با کدام اردوی ملی؟
      قبلا یکی از دوستان در همین سایت نوشته بود که کاری نکنیم که فرزندان بیگناهمان تاوان اشتباهات ما را بدهند.زیرا ما باید در این جامعه زندگیکنیم
      ممنون خواهم شد جوابگوی سوالات دلسوزانه و شبهات موجود باشید.

    7. شایان شجیراتی-خوزستان گفت:

      باسلام خدمت دوستان عزیز(مخاطب خاص):
      شما که به راحتی حرف از دانایی و کمالات خود میزنید و سر مربی فهیم و دانا تیم ملی را اقای مهرداد بابادی وند را محکوم میکنید باید بدانید که شاید ۱ مثال کافی شما باشد که افشین نوروزی را ایشان پرورش دادن اند.البته ایشان اصلا و ابدا نیازی به تعریف و تمجید ندارند زیرا ایشان انقدر شناخته هستند که …………
      به راستی خوب است که بدانید که کوجکترین عنوان ایشان: عنوان خبره بودن پینگ پنگ است که شخص دکتر سعید لو به ایشان داده اند.
      در ضمن شماهایی که (مخاطب خاص) ادعاهایتان همه جا هست به خدا میدانم که ارزو دیدن جناب اقای بابادیوند را دارید.
      به امید روزی که فقط خود را نگاه نکنیم و به فکر جامع پینگ پنگ باشیم.

      با تشکر از اقای مخاطب خاص

    8. محمدرضا گفت:

      شابان خان سلام
      احتراما ؛ جناب مخاطب خاص باید جواب بدهند ولی چیزی که به نظر بنده حقیر رسید این است:
      آیا فکر میکنید صرفا با عنایت یک مسول مملکتی به یک شخص خاص و تقدیم عناوین بلند مرتبه ، ایشان(شخص مذکور) شایسته بوده است؟ چندمورد از این عناوین همانند دکتر و پرفسور سراغ دارید که بعدا گندش درآمده که شخص خاص حتی فوق دیپلم هم نداشته؟ من زیاد سراغ دارم
      حمل بر بی ادبی نباشد. آقای بابادیوند هم شخصیتی بزرگ هستند اما کمی تامل کنیم و دلایلی بهتر ارایه دهیم.
      جناب علوی؛ پیشنهاد میشود مصاحبه ای با این دو بزرگوار(آقایان افشین نوروزی و بابادیوند ) برپا کنید تا ابهامات برطرف شود
      ممنونو ببخشید

    9. مهرداد بابادی وند گفت:

      جناب نام محفوظ قزوینی عزیز بنده و اقای جعفرپور گرامی مربی تیم ملی بزرگسالان هستیم و اگر بتده مشورتی جهت مربیان تیم ملی داده ام از روی حسن نیت بوده و اقای جعفرپور از باسوادترین و بهترین مربیان کشور بوده که زمانی که اقای کاسب بازیکن تیم ملی بزرگسالان بوده ایشان مربی تیم ملی بزرگسالان بوده و اقای شیشه گرها و شاملو نیز از مربیان تحصیلکرده و بااخلاق و سرشناس کشور هستند که منشا خیر و برکت در استانهای قزوین و همدان میباسند و قهرمانان بسیاری را به تیم ملی معرفی نموده اند و اقای تدبیری نیز از قهرمانان تیم ملی بوده که در حال حاضر با برنامه ریز ی بسیار خوب هدایت تیم ملی نونهالان را عهده دار است و در استان تهران در همین رده سنی مشغول به فعالیت است البته مربیان بسیار خوبی همچون اقای جمیل لطف اله نسبی و میعاد مکیف واستاد پرویز فروغی نسب و شاهین نوبهار و ابراهیم علبدخت وعبدالامبر بخشنده و مسعود امیری نیاو اقای منصور علوی و سایر عزیزان در استان خوزستان و دیگر استانهای کشور وجود دارند که حدافل از خود بنده حقیر شایسته تر هستند ولی دلبلی نمیشود که بگوییم مربیان فعلی تیم ملی شایسته نیستند و به انان بی احترامی نماییم اگر نام مربی خوبی از یاد بنده رفته عذرخواهی میکنم فقط یادمان نرود خوبان کم نیستند

    10. یک بازیکن - خوزستان- ایذه گفت:

      باسلام قرارنبوددیگه اظهار نظر بکنم ولی برای اخرین مرتبه مجبورم جواب اقای شجیرات بدم که اقای نوروزی دست پرورده حسین چهارلنگ می باشد وایشان زمانی که با این بازیکن شروع به تمرین کردند حداقل ۱۰تا قهرمانی کشور داشتند مربی به کسی می گن که بازکنی رو خودش از صفر اموزش بده وپرورش بدهد اقای علوی تورو خدا قیلتر نکن .

    11. نام محفوظ-خوزستان گفت:

      جناب آقای شجیراتی عزیز-وقتی میخوای از کسی دفاع کنی جنبه مصالح ورزشی خودت توش نبین.بخدا تو سنت پایین و باید در پیشگاه خداوند جوابگو باشی دوست عزیزی که شماره ۸ کامنت گذاشته پرده از حقایقی برداشته که شک نکن یه روزی برملا میشد.مگه یادت رفته این همه مربی طراز اول و بازیکن ساز در استان خوزستان وجود داره ولی اقای م.ک بعنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان به بازی های هندوستان اعزام شد در صورتی که ایشون هیچگونه سابقه بازیکن سازی نداشته اند.مگه یادت رفته خودت تو انتخابی تیم ملی پنجم شدی ولی بصورت قانون من درآوردی با تیم ملی رفتی مسابقه آسیایی و اونجا هم حق آقای رویین تن رو خورد و شما بجاش در ارنج اصلی قرار گرفتی.مگه حق مظلوم بچه های استان خوزستان که در انتخابی تیم نفت جهت حضور در تیم نفت و یا سفر خارجی انتخاب می شدند بدلایل واهی خط میخوردند. همه بخوبی می دانیم آقای چهارلنگ افشین را ساخت و افشینی که به گفته همه نابغه گری خودش به اینجا کشونده و تمام (حالا در رسانه مربیان بخاطر منافع عوض م شوند بماند).ولی لطف الله نسب ها -مکیف ها.علوی ها.عالمیان ها.بخشنده ها.عمرانی ها.کجای تیم ملی اند که جعفرپوری که ۱ بازیکن نساخته.و بقیه مربی هایی که هیچگونه سابقه ای ندارند و در فرودگاه به تیم ملی اضافه میشوند حق دارند.نه پینگ پنگ تو اهواز.استان.کشور شده ۱.پس تا دیر نشده در همین سایت از همگاه حلالیت طلبیده و برای همیشه این رشته را بدست کسانی بدهید که در تمام امور خدای را در جلوی چشمان خود ببینند.
      آقای علوی اگر این مطالب را منتشر نکنی سرپل صراط جلوی شما را خواهم گرفت

    12. مهرداد بابادی وند گفت:

      با سلام نام بسیاری از اساتبد و مربیان محنرم از قلم افتاد که ضمن عذرخواهی از اساتید خودم اقایان عبدالرسول جابری و عبدالوهاب عرض پبما و احمد خطیب زاده و همچنین سایر اساتید اقابان اقبال لطف اله نسبی و عبداله ایوبی و محمود تهرانی و رضا میرالماسی و امیر عمیدی و سایر مربیان اقایان کاسب و ناصر رهنما و رحمت و نعمت عالمیان و حسین عمرانی و نادر شیخی و علیرضا ابریفام و شریفی استان همدان و بیزن غفاری و رضا فرجی و محمد علی عباسی و فرهاد فرهومند و جلیلوند و مایلی عزیز و صادق ادهمی و محسن کارنما و نعمت خاکسار و مهرداد روحانی پور و محمد علی سیاوشی و بابک حمیدیان و شاهپور سلیمانی و استاد حسین چهارلنگ ورضا حاتمی و جمشید نوروزی عزیز و خیلی مربیان عزیز دیکری که ممکن است از یاد بنده در این برهه از زمان رفته باشد که عذرخواهی مینمایم فقط یادمان باشد خوبان فراوانند

    13. نام محفوظ گفت:

      جناب اقای بابادی وند رهبر معظم انقلاب که سایه سر ماست در این مملکت فقط یه چیز رو از مسئولین خواست واونم این بوده که شما خدمتگزار این مردم مظلوم و ستمدیدیده ای هستین اگه جایی حس کردین دیگه نمیتونید در خدمت این مردم باشد از اونها حلالیت بطلبین و جای خودتون رو به فرد اصلح تری بدین..بخدا قسم من قصد تخریب کسی رو ندارم چون بخودم اجازه نمیدم اینکارو بکنم ولی آقای بابادیوند عزیز همه الان فهمیدن که همه کاره فدارسیون شما هستین و متاسفانه تصمیمات نابجای شما در خیلی از مسائل برای مردم روشن شده.تو رو خدا به شعور مردم توهین نکنید و اصلا بخودتون اجازه ندین که با تفکرات و احساسات مردم بازی کنید.بخدا روز قیامتی هست و شما باید پاسخو خیلی از ناعدالتی هایی که در حق ورزشکاران همچون……… و مربیلانی همچون …….. اونهم فقط و فقط بخاطر منافع شخصیتون و بزرگ بودن اون افراد صورت داده اید.من در کامنت بعدی اگه آقای علوی بزنن پرده از خیلی از مسائل برمیدارم.من برای اولین بار اونهم بخاطر فراهم شدن فرهنگ پرسش و پاسخ نوشتم و اگه آقای علوی این ۳ کامنت من رو حذف کنن اونهم از ادامه دهندگان راه شما خواهند بود

    14. نام محفوظ گفت:

      ۱-انتصاب نابجای مربی م.ک در تیم ملی نوجوانان
      ۲-انتصاب آقای شجیراتی در تیم ملی جوانان در حالی که پنجم شد
      ۳-وجود خود شما بعنوان سرمربی تیم ملی در حالی که بجز یکی دو دوره حضور در تیم ملی و ساختن ورزشکار نابغه ای به نام افشین نورورزی که قابل توجه عزیزان افشین را مربی به نام علی سلیمانی کشف و تا رده نوجوانان که افشین معروف شد دیگر هیچ کارنامه ای نه در مربیگری نه در بازی نداشته اید پس فقط بواسطه حضور در ورزش مناطق نفت خیز جنوب و کمک های شایان شما از لحاظ مالی به فدارسیون به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده اید در حالی که خود اگر وجدان آگاه خود را قاضی کنید متوجه میشوید حتی در بین ۳۰ مربی برتر کشور نیز جای ندارید
      ۴-انتصاب آقای جعفری پور
      ۵-مسابقات دور ه ای لیگ جوانان و امید و قانون من درآوردی تصویب شده توسط شما و با حضور ۶ تیم که مقام سوم مشترک را در این مسابقات جای دادید تا تیمتان چهارم(سوم مشترک) شود ولی خداوند مقام پنجم را به شما عطا کرد
      ۶-خط زدن و آواره کردن بیش از ۱۰ بازیکنی که استعداد های زیادی در این رشته داشتند و شما با تبعیض های بسیار زیادتان باعث محو شدن آنها از این رشته شد و باز با اهمیت دادن بیش از حد به کسانی که باعپ بدبختی آنها و محو شدن آنها از این رشته شد همچون امثال قهرمانی چون علی نوروزی و ……
      ۷-قوانین من در آوردی در بخش نامه های صادر شده در فدراسیون و در مورد سن بازیکنان و همچنین جمع امتیازیات بخاطر حضور……….
      ۸-وقتی محمود نظری با شما در ارتباط با اعزام مربی خوزستانی به مسابقات مشورت کرد بین آقای بخشنده و ودیگر مربیان حضرتعالی دستور دادید آقای کارنما به این مسابقات اعزام شود.
      ۹- در باره بستن قراردادهای باشگاه نفت هم که نورا علی نور…زیرا مثلا پژمان بخشنده را چگونه در ارنها استفاده می کردید؟و دیگر بازیکنان که خودتان بهتر می دانید
      ۱۰- جهت اطلاع دیگر دیر شده که برای ماست مالی کردن از خوزستان کسانی را به فدراسیون ببرید زیراخدا را شکر آقای علوی و این سایت مردمی آنقدر نفوذ و فشار دارند تا این کار را بکنند.
      خواهشا جواب این نمونه سوالات و اتفاقات را بدهید تا اتفاقات بعدی را ارسال کنم.
      دوستدار شما مظلوم

    15. amidi گفت:

      ارتقائ رنکینگ نوشاد به ۷۸ دنیا و نیما به ۴۰۲ دنیا را به همه تبریک میگویم

    16. مشتاقیان از کردستان گفت:

      سلام علیکم
      باعرض معذرت باز هم آقای بابادیوندی اسم آقای استاد جمیل لطف الله نسبی را از قلم انداختند

    17. amidi گفت:

      دوست شماره ۱۶ نمیدانم چطور شده که مدتی است عملیات تخریب اقای بابادیوند در دستور کار قرار گرفته؟ مسلما بی ارتباط با المپیک نیست. بگذارید فکر مربی و بازیکن به جای پرداختن به حاشیه ها به تمرینات و برنامه ریزی باشد .بخشنامه فدراسیون چه ربطی به ایشان دارد. مسلما مسئولیت هر بخشنامه ای با امضائ کننده ان است و مسئولیت تصمیمات کمیته فنی با تمام اعضائ.

    18. amidi گفت:

      مشتاقیان عزیز اسم ایشان را در کامنت ۱۱ اورده انداز فرط اشتیاق مطالب را با دقت نمی خوانید

    19. amidi گفت:

      کرد خوب عزیز سلام دو سه روزی صبر کن جلسه کمیته فنی بگذرد.در مورد نوجوانان سلیمانیه انصافا اقای بابادیوند نقشی نداشتند قرا بود ۳ نفر بروند که من دخالت کردم و با هماهنگی با فدراسیون عراق ۶ نفر نوجوان بردیم.دو سه روز صبر بد نیست

    20. کرد خوب-استان کردستان گفت:

      جناب آقای عمیدی فکر کنم فرط حمایت های بیجای شماست که کامنت رو درست نخوندید اسم آقا اقبال فقط اومده نه آقا جمیل-بهرحال اسم آقا جمیل رو آوردن دل شیر میخواد که ……
      بخدا نمیدونم این بابای مظلوم نوشاد حقش نیست یه سفر با بچه اش بره جایی.
      تو دلم مونده یه بار تو این فدارسیون از یکی که سوال میشه خودش مثل مرد بیاد جواب بده-از آقای عمیدی میپرسیم پیشیار میپره جلو جواب میده-از آقای بابادی وند میپرسیم آقای عمیدی میاد جلو جواب میده-از آقای عمیدی گله داریم آقای ضرغامپور سپر بلا میشن.بابا بزارین جواب سوالاتمون رو بگیریم آخه اه اه اه اه

    21. amidi گفت:

      بازم سلام کامنت ۱۱ را نخواندی.اما من دفاع نمیکنم گفتم انطور که میگویید نیست

    22. amidi گفت:

      در خصوص اقا رحمت عالمیان اتفاقا من به همراهی ایشان برای صفر قطر رای خواهم داد در جلسه دوشنبه

    23. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.راهزنها زن و مردی را در بیابان گرفتند.و بزور خواستار رقصیدن زن شدند و تهدید کردند اگر این کار را نکنه شوهرش را می کشند.او هم رقصید و راهزنها به قول خود عمل کردند و رفتند.زن خوشحال که جان شوهرش را نجات داده پهلوی او رفت که مرد کتک سیری به او زد.زن گقت اگر نمی رقصیدم ترا می کشتند گفت رقصیدنت خوب ولی این نی ناش ناش ناشش موفع رقص مال چی بود.دباره هم زد تو گوشش.با تشکر

    24. مهرداد بابادی وند گفت:

      جناب افای علوی عزیز از اینکه سابت شما محلی شده است برای حضور افرادی که حتی جرات بردن نام خود را ندارند و بجای اینکه بگویند کارنامه و عملکردشان در پینگ پنگ چیست فقط به دیگران تهمت میزنند و از خداوند متعال نیز ترسی ندارند دیگر انتظار پاسخگویی از طرف اینجانب را نداشنه باشید

      • مدیر سایت گفت:

        جناب آقای بابادی وند
        با سلام و دعا
        احتراما؛تمام افرادی که دیدگاه آنان در سایت منتشر شده است هم نام و هم نام خانوادگی واقعی خود و هم شماره همراه آنان نزد ما محفوظ می باشد.
        با برخی از آنان که صحبت میکنم و تقاضا میکنم تا با نام واقعی وارد شوند ادعا میکنند که بازیکن دختر یا پسر آنان قرار است فعلا مشغول تنیس روی میز باشد و حقیقتا ترس دارند.
        وقتی با آنها بیشتر صحبت میکنم تا متقاعد شوند که ولله ترسی وجود ندارد زیرا الان مثل زمان قبل نیست و همه چیر لحظه به لحظه رصد می شود آنان زیر بار نمی روند و باز هم ادعا دارند چندین بار حق آنان خورده شده و حتی برخی از آنان تهدید هم شده اند که البته در این باره تحقیقات ادامه دارد .
        جهت اطلاع افکار عمومی در ارتباط با اینکه بجز آقای حسن ترکان که با نام وارد شده و دیدگاهها و نظریات خود را عنوان کرد ه اند متاسفانه حتی یک نفر بله حتی یک نفر با نام مشخص خود اجازه نداده که دیدگاهی منتشر شود.
        حضراتی که با ایمیلها فکس و تلفن ما را مورد خطاب قرار داده دقت داشته باشند که از فردا ما را متهم به جانبداری یا همشهری گری یا باند بازی یا ان چیزهایی که ما را متهم کرده اید که خحالت میشکم عنوان کنم نکنند زیرا اول بخداند سبحان قسم میخورم که در این مدت فقط یک بار ان هم چند دقیقه با آقای بابادی وند تماس تلفنی داشته ام.
        خانواده تنیس روی میز تامل فرمایند که ما تا حد ظرفیت مشروع در سایت را باز گذاشته تا معترضین بصورت منطقی اما واقعی و بدون ترس سوال کننده باشند و آقای بابادی وند پاسخگوی سوالات منطقی آنان!
        اما متاسفانه بجز یک نفر هیچکس راضی نشد یا جرات نکرد یا نخواست که نام واقعیش منتشر شود…..این روش تا کی و تا کجا باید ادامه داشته باشد زیرا سوال کننده ولو اینکه صاحب حق باشد شخص پاسخگو بالاخره یک جایی که احساس میکند به او و روش او ولو روش اشتباه او انتقاد شده باید بداند طرف مثابلش چه شخصی است؟
        خدا را شاهد میگیرم که بحث من طرفداری از شخص یا مورد خاصی نیست اما انسانهای با انصاف و متین و اهل فن یا حتی اهل مناظره خودشان را بجای پاسخ دهنده قرار دهند ..فقط همین.
        البته ما هم بعنوان منتقد بیشتر سیاستهای فدراسیون و حتی برخی افراد هستیم.اما این روش ترس و پنهان شدن پشت القاب و عناوین جعلی و محفوظ را نمیپسندیم.
        اما در ارتباط با پاره ای از نوشته آقای بابادی وند:
        برخی افراد صاحب کارنامه درخشانی نیستند حتی پینگ پنگ باز هم نیستند اما نگران آینده فرزندانشان هستند و به نظر می رسد که با حضرتعالی تعارف یا رودربایستی دارند.
        برخی افراد ترسو هستند و ترس برادر مرگ است ..موافقم
        برخی افراد احساس میکنند به انها ظلم شده و ممکن است نوع نوشتار آنان نتواند مظلومیت یا معنای واقعی آنچه را مد نظر بوده بدرستی منتقل نمایند .
        دوستان اگر بجای من بودند چه میکردند.
        اینکه این سایت را محلی برای توهین وتهمت بدانیم نه انصاف است و نه منطق !
        در خاتمه باز هم از آقای بابادی وند درخواست دارم با صعه صدر پاسخگوی سوالات یا مطالبات باشند.
        شما را دعوت میکنم به صعه صدر و پاسخگو بودن دوستان گمنام را دعوت میکنم به تقوا و خداترسی و منطق

    25. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      دوست عزیز که باز هم بدون نام دیدگاه خود را عنوان کرده اید
      با سلام
      بنده قصد ندارم پاسخ شما را داده باشم ودیدگاه شما را با کمال میل منتشر کردم.
      اما فقط به این نکته بسنده میکنم که حتما به آرشیو سایت مراجعه فرمایید که چه کسی از آقا رحمت عالیمان و آقای عمرانی برای مربیگری تیمهای ملی دفاع کرده و پیشنهاد داده است؟
      در ارتباط با بقیه گفته های شما فعلا سکوت کرده وجواب را به افکار عمومی می سپارم.

    26. شایان شجیراتی گفت:

      با سلام خدمت دوستان :
      ۱: اینکه من نگفتم اقای بابادی وند اولاین مربی افشین بوده اند بلکه گفته ام ایشان را پرورش داده اند و به اینجا رسانده اند.مربی کسی است که در تمامی مراحل پیشرفت با بازیکن همراه باشد(البته اگر شماهایی که نام خود را مینرسید بکار ببرید تا به حال حتی پشت میز ایستاده باشید.که فکر نمیکنم تا به حال اینکارا نکرده اید که حرف ازاستادی کنید)
      ۲:جواب ان دوستانی که میگویند من ۵ شدم رفتم به اسیایی:اول اینکه قبل از اعزام تیم بزرکسالان به مسابقات با ۵ نفر اعزام شدندوپس اسنارت ارنج ۵ نفره از انجا خورد(در ضمن برای ان دسته از عزیزانی که هیج سر ریشته ای ندارند این را میگویم که تمامی تیمهای دنیا ارنج اعزام۵ نفره دارا هستند)
      در ضمن قبل از اعزام به مسابقات اسیایی به تورنمت بحرین اعزام شدیم که تیم ب ایران متشکل از شایان شجیرانی .اروین رویین تن بود.که در ان مسابقات(برا ان دسته از افرادی که هیج اگاهی ندارند)تیم ایران با ۳ پیروزی که اینجانب (۲بازی انفرادی و۱ دوبل)اورد تیم لوکزامبورگ را۳:۲ ببرد.که با این پیروزی به مرحل ۸/۱ رفتیم و حتی در مرحل بعد تنها برد ایران را مقابل مصر دوباره توسط اینجانب حاصل شد.
      حتی در مسابقات انفرادی که در گروه دشواری قرار داشتم اقای الحسن از کویت که دارای رنکینگ ۸۰ دنیا بود شکست دادم .و همجنین با ۲ پیروزی دیگر راهی ۱.۸شدم که با باخت در برابره نفره ۳ حذف شدم.
      حتی در مسابقات دوبلم با یاره ایتالیایی خودم در استانه سکو نیز بوده ام.
      در آن مسابقات بنده بعد از اقای نیما عالمیان بهترین عملکرد را داشته ام در حالی که رنکینگ جهانی بعد از آن مسابفات(برای ان دسته از کسانی که هیج جیزی نمیدانند و فقط ادعا دارند) رنکینگ این جانب بعد از نیما که ۱۷۶ بود/ ۲۰۰ اعلام شده است در حالی اولین مسابقات جهانی جوانان را تجربه میکرده ام.(پسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس جواب شما دوستان با وجدان و خدا خویش البته اگر ……………………………)
      ۳:در ضمن اگر قرار بود پارتی بازی شود باید پارسال میشد که اسم اینجانب در ۵نفر اول امیدهای کشور میبود (البته به جز اقای پوریا عمرانی )برای اعزام به مسابقات قطر که به یکباره برای اردو خط زده شده ام………………………………………………………..
      (پسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس جواب شما دوستان با وجدان و خدا خویش البته اگر ……………………………)
      ((((((((((((((((پاییز رسید ، میوه ی کال مباش

      موسی داری ، مهره ی رمّال مباش

      از منتظران مهدی(عج) موعودی

      هش دار مرید خر دجّال مباش…))))))))))))))))))

      با تشکر از مخاطب حاص

    27. مهرداد بابادی وند گفت:

      جتاب اقای علوی شما ظاهرا حفظ ابروی افراد برایتان اهمیتی ندارد و هر گونه اکاذیب را انتشار میدهید بحث کارشناسی شما نحوه انتخاب مربیان تیم ملی بوده که در کمیته فنی مطرح شد و یا رای اعضا محترم این مهم صورت گرفت لذا شما باید دیدگاههایی فنی در این رابطه را میگداشتید چه ریطی به ارنج تیم نفت اهواز و اقایان علی نوروزی و پزمان بخشنده دارد ضمنا ظاهرا خودتان موافق برخی دیدگاهها هستید چون میخوانم که از برخی افراد براحتی دفاع مکنید با القاب بسیار خوب که البته شایسته ان نیز هستند استنباط بنده این است که شما در صدد افزایش امار بینندگان هستید انشااله خداوند همه کسانی که چشم خود را میبندند و دهن خود را به ناصواب باز میکنند به راه راست هدایت کند و از حسادت و بخل دور کند که وقتی میبینند شخصی رشد نموده بجای اینکه تلاش خود را بیشتر کنند درصدد تخریب او برامده و چون خود توانایی اوج گرفتن را ندارند میخواهند دیگری را با نامردی و نشر اکاذیب به زیر بکشند یادمان باشد خداوند اگر کسی را بخواهد عزت دهد دیگران هرچه تلاش کنند نمیتوانند جلوی این امر بگیرند و اگر خداوند متعال نخواهد نیز اگر همه عالم و ادم جمع شوند نیز نمیتوانند ان امر را میسر نمایند بنده از شما هم گله مند هستم که در این برهه مطالبی را بی پایه و اساس و بدون نام چاپ نمودید که دختر نازنین اینجانب نیز از قبل از مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان از نظر روحی ازرده خاطر گردید البته نه انتظاری و نه نیازی به حمایت جنابعالی نداشته و ندارم ولی تخریب خوب نیست سعی کنیم به داشته های انسانها توجه کنیم و گرنه نداشته ها که زیاد است و انسانها از جمله خودم دارای نقاط ضعف بسیاری هستیم حتی برای اطلاع شما زمانی که علیرضا پسر از دنیای پر از حیله و نیرنگ امروزی بیخبر به اردوی تیم ملی خردسالان دعوت شد مطلبی را از فردی چاپ نمودید که شخصی که پدرش در کمیته فنی است به اردوی تیم ملی دعوت شد که من بخاطر همین حرف ان بنده خدای مظلوم را نفرستادم فقط میخواستم گوشه ای از توهین ها یی که به بنده و خانواده ام شد را بنویسم اشکالی ندارد خداوند خیلی بزرگ است اینجانب همه کسانی که بنده تهمت زدند را به خدا واگذار میکنم و دعا میکنم همه ما به راه راست هدایت فرموده و قرین رحمت خود نماید فقط مواظب باشیم هر حرفی که از دهان ما خارج شد ممکن است بر گناهان ما بیافزاید و غیبت و تهمت بدترین گناهان است این پاسخ را نیز نمیخواستم ارسال نمایم ولی به اصرار دختر نازنینم اخرین مطلب را در سابت شما نوشتم لطفا ان را به اطلاع عموم برسانید

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب آقای بابادی وند
        با سلام
        احتراما؛موافق یا مخالف بودن بنده مهم نیست.اما چنانچه استحضار دارید خیلی افراد بی نام و حتی بی نشان خود بنده را نیز در مقطعی هدف قرار داده واز قضا بیشتر این دیدگاهها را در سایت منتشر کرده ام.پس باید حتما موافق این دیگاهها یا نظریات بوده باشم؟تازه نام آنان اصلا مشخص نیست.نمونه بارز آن در سایت موجود می باشد.
        اینجانب قبلا نیز اعلام کرده ام که انتشار دیدگاهها دلیلی بر تایید مدیر سایت نیست تازه اگر باور کنید که حتما میکنید اینجانب حدود ۱۵۰ دیدگاه در این باره را حذف کرده ام.
        اگر قرار است دوستی به ناحق رنجیده خاطر گردد همان بهتر که این سایت نباشد.
        تاکنون نام هرکسی در این سایت برده شده همراه با احترام و القاب بوده است چه موافق بوده چه مخالف البته شاید برخی الکی بزرگ شده باشند موافقم.
        بخاطر هدف قرار دادن اینجانب در گفته های بالا گرچه شوکه شدم اما تشکر مینمایم.فعلا به شکل کنونی پیگیری این اتهامات یا سوء تفاهمات به صلاح نیست.
        چنانچه همان اول حضرتعالی دستور میدادید که این رویه درست نیست یا اینکه بنا به هردلیل راضی نیستید یا این روال درست نیست قطعا طبق خواست شما عمل می شد در صورتیکه همه چیز معمولی بود اما یکدفعه آوار بر سر اینجانب واین سایت یقینا بزرگ خراب شد که البته این درست نیست ولی امر شما را بر نظر خود ترجیح میدهم
        در هرصورت هر جا که احساس میکنید جسارتی شده همه را به خودم میگیرم.اما ما فکر میکردیم مردم سوال دارند و حتما با حوصله جواب خواهد آمد البته امکان بزرگنمایی یا تهمت یا طعنه وحتی غرض ورزی در امورات اینچنینی امری طبیعی است.
        اگر قرار باشد مردم درد دلشان را حالا چه حق وچه ناحق اینجا بیان نکنند پس چه کنند؟خوب این هم میشود همانند فدراسیون قبل!اما بخداوندی خدا برخی خانواده ها هم دقیقا ادعا میکنند مظلوم واقع شده وپیش خودشان فکز میکنند بهترین روش اینگونه سوال کردن است.
        درخاتمه باید عنوان کنم که در دوره پرفشار اعتصابات و اختلافات فدراسیون خیلی از کسانی بودند که ادعا میکردند حرفهایی برای گفتن دارند واینجانب تنها کسی بودم که در سایت را بروی تمام گفته ها باز نموده تا این افراد هم خود را تخلیه کنند و از همه مهمتر دستشان برای افکار عمومی رو شود .در نهایت این روش جواب داد وافکار عمومی این خانواده بسیاری مسائل برایشان روشن شد ویقینا این روش ومنش کمک بسزایی در تثبیت همین فدراسیون فعلی وبرگشتن نظم و آرامش به تنیس روی میز کشور داشت.ای کاش آن زمان حضرتعالی جلوی ما را میگرفتید.
        مطمئنا همه ما به کمک هم نیازمندیم.
        اختلاف نظر و سلیقه همواره بوده و خواهد بود حال اینکه برخی افراد تند روی میکنند ودر این بین برخی افراد هم سم پاشی شکی در این باره نیست.
        مگر دلبند بنده بخاطر همین سایت تحت شعاع برخی مدیران کم طاقت فدراسیون قرار نگرفته است…حتی تا آنجا که قرار بوده روی اسم ایشان خط بخورد!
        باز هم میگویم که ای کاش همان اول می فرمودید راضی نیستم به شیوه فعلی در سایت ادامه دهید تا همان دم بحث مختومه می شد.
        سایت داری هم عالمی دارد خدایا!
        در همین جا از تمامی دوستان وبزرگان چه آنهایی که بصورت موافق یا مخالف بوده وچه آنانی که شاکی بوده واعتراض داشته اند خصوصا جناب آقای بابادی وند باتوجه به نوشته بالا اعلام میکنم که تمام توهینها و خدای نکرده اساعه ادبها را به خودم میگیرم وتا اطلاع ثانوی در ارتباط با آقای بابادی وند هیچ مطلبی بدون نام یا با نام محفوظ در سایت منتشر نخواهد شد. هرچند قبل از این نوشته بالا خودم قصد چنین کاری را داشتم

    28. جمال فتاحی گفت:

      چقد خوب تو این روزگار غریب باهم خوب باشم و بهم احترام بگذاریم یادمون نره عمر کوتاهه و شاید الان که همه دارن از همدیگه انتقاد میکنن فردا لب بگزینند و حسرت بخورند ای کاش ما اینکارو نمیکردیم وحداقلش جواب همدیگه رو با استدلال منطقی جواب میدادیم.۳۳ تا نظر نوشته شد ولی همه اونها در جواب همدیگه بودن شاید اگه منتقدین اقای بابادیوند سوالاتشون رو قشنگ تر ارائه میکردن و ایشون نیز بصورت مختصری جواب میدادند دل دختر نازنین و دوست داشتنی ایشون که الحق و النصاف الگوی حجاب نیز در ورزشکاران هم هست همچون سیده زهرا علوی نمیشکست.امیدوارم همه با هم دست به دست هم بدیم و نگذاریم دشمنان دین و اسلام از این اختلاف نظرات خوشحال بشن.با تشکر

    29. محمد ابراهیمیان گفت:

      کسی که از بلندی میترسه نباید بره رو پشت بوم.

    30. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.در یک جلسه تمرینی.که افرادی با توجه به ضوابط و برکزاری مسابقاتی توانسته اند بدان راه یابند باید به همه شرکت کنندگان شماره بدهد مثال ۲۰ نفر شماره ۱ تا ۲۰ و این ساعت تمرین را برای همه برنامه ریزی کند تا مسابقه انتخابی بعدی امکه لایق باشد در مسابقه مشخص و مجددا به ان جلسه برای تمریتی منتخب راه خواهد یافت.اگر در ان جلسه افرادی متمایز شدند حق و حقوق بقیه از بین رفته و اثار فرهنگی ان مخرب خواهد بود.حال کمیته فنی و دعوت از بازیکن بجای انتخاب در مسابقات عادلانه .تعامل در انتخاب مربی و…دخترم را چه شد همه دختران ورزشکار ایا دخترمان و اعضا خانواده نیستندو…..احساس می کنم افکار و برخوردها در سطح کمیته فنی که باید برای کشور بزرگ ایران با این مردم فهیم تصمیم گیری یا برنامه ریزی کند متاسفانه نیست مسئول محترم تعمق و اقدامی ریشه ای در سطح کلان مدیریت لازم است.هم اکنون وقت انست که خدمت خالصانه جایگزین حضور منافعی و مادی باشد.شاید فردا دیر و اینده سازان ما به سمت فدهنگی سوق داده شوند که هدف اصلی که ارزشهاست و ورزش وسیله ای برای حفظ منافع ملی و دوری از معضلات اجتماعی است خدای ناکرده مادی شودو در این صورت تاوان ان جبران ناپذیر خواهد بود.با تشکر.

    31. afshin noroozi گفت:

      ba salam be hameh doostan vaghean az didan va khandane bazi mataleb narahat shodam barkhi mataleb ra ke be man marboot mishod elam mikonam ta enshalah shobhee dar in zamineh nabashad avalan bayad bedanim ke 1 bazikon baraye rasidan be ghahremani 1proseh toolani ra bayad begzaranad hameh bazikonane movafagh zire nazare chandin morabi kar kardehand dar hameh reshtehaye varzeshi chon har morabi 1 elmi darad va ta hade khasi mitavanad rooye bazikon tasir bezarad pas nemishavad goft felan bazikon shagerde 1 morabi boodeh man khodam morabiyane ziyadi barayam zahmat keshidan ke daste tak take anha ra dar in rooz ke jadasht chand roozi zoodtar(rooze moalem)in kar ra mikardam az tarigh in pole ertebati miboosam baraye doostane azizam az khoozestan va kole keshvar elam mikonam hamantor ke ghablan va dar hameh mosahebehayam ham goftam morabiyane man az ebteda dar khoozestan aghayan hoseine 4lang ali soleymani mohamade siyavoshi va mehrdade babadivand boodeand motmaenan hameh azizan baraye man zahmat keshidan vali az hagh adam nabayad begzareh aghaye babadivand bishtarin zahmat ra baraye man keshid va man az akharaye nonahalan ta ghahremaniye bozorgsalane iran ra zire nazar eshan boodeam ma bayad bedanim 1 varzeshkar zamani be ghahramani miresad ke selseleh marateb ra tey konad dar oon doran dar bashgahe nafte ahwaz be in tarigh bood ke bazikonane mobtadi va sen paen zire nazare aghaye 4lang shoroo mikardand ba be estelah morabiye estadad yabe bashgah bood bad be aghaye ali soleymani ke doktoraye ravanshenasi niz dashtand sepordeh mishodand va bad az pishrafte bishtar baraye herfee shodan va pishrafte takmili be sanse bozorgsalan va aghaye babadivand sepordeh mishodand man in selseleh marateb ra tey kardam va bad va aksare ghahremanihayam ra ba morabiye fahim va ba akhlagh va olgoyee akhlaghiyam aghaye babadivand be dast avardam lazem be zekr ast ke takid mikonam hameye bazikonane bozorg zamani bozorg mishavand ke ba morabiyane bozorg kar konand man dar time meli ham morabiyane bozorgi chon aghaye foade kaseb mr chool koree praze almani dimitree okrayni dashteam va darsaye ziyadi az anan amokhtam dar payan khahesh mikonam az hameh azizan ke in ghadr donbale takhrib nabashand va mardo mardaneh harfeshoono bezanand va gar na faryade poshte darhaye basteh kari nadarad mardaneh dar ra baz konid va roo dar roo va manteghi enteghad konid az aghaye alavi ham khahesh mikonam mataleb ra ba name vaghee afrad rooye sayt begozarad ta hormatha az beyn naravad va garna pasokh dadan be matlabe bedoone nam shobhe ejad mikonad va manae nadarad yani chi nam mahfooz ast shoma mitavanid har matlabi ra az khodetan benevisid bad begooed nam mahfooz ast kheyli manteghee nist ba tashakor .

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        افشین جان سلام
        متاسفانه آقای بابادی وند کمی زود تصمیم گرفتند و مطالبی نوشتند که البته اینجانب اصلا و اکیدا انتظارش را نداشتم.هرچند قبول میکنم که هرچه ما اصرار میکنیم آقایان خانمها مردانه وزنانه با نام مشخص و معلوم بیایید و حرف بزنید ؛سوال کنید؛بخواهید ؛انگار ترس از دیکتاتوری صدام دارند!
        برخی خانواده ها چه دختر وچه پسر و برخی بازیکنان ملی پوش و دسته برتر چه دختر و پسر و در این بین برخی بازیکنان خوزستانی آمدند و حرف دلشان را زدند وشاید هم تاحدودی خالی شدند.
        در سوال کردن نه تنها هیچ عیبی نیست بلکه پاسخ گو براحتی میتواند برای افکار عمومی همه چیز را روشن کند.سوال کننده شبهه دارد شک دارد ؛تردید دارد سوال میکند و جواب میگیردو….
        بنده اعتقاد راسخ دارم که کارم درست است چون بی غرض و بی مرض است و فقط با خدا معامله کرده ام ونه تنها ترسی از کسی یا جریانی یا باندی یا دسته ای ندارم بلکه همواره سعی کرده ام حرف دل خانواده تنیس روی میز را بصراحت بیان کنم .در این صراحت لهجه که مطئنا توام با منطق و اخلاص بوده چون سوال کننده بوده ام بیشتر اوقات با پاسخهای دوستان به برخی شبهات ؛حقیقت مشخص شده و افکار عمومی بسیاری از مسائل را فهمیده اند.
        متاسفانه برخی خانواده ها ادعا میکنند که تهدید شده اند ومیترسند حرف بزنند.ما گاها انها را به آقای عمیدی حواله میکنیم .در اینکه حق خوری وجود دارد و البته در فدراسیون های قبلی هم وجود داشته شکی نیست.
        روزی در همین سایت نوشتیم که معادلات در تنیس روی میز در حال تغییر است و بسیاری از چیزها تغییر کرده و میکند اما کسی توجه نکرد.
        البته این حق را برای خودم محفوظ نگه میدارم تا سروقت مناسب زیرا الان وقت خوبی برای درگیری خودیها نیست!
        دوستان جهت اطلاع ؛بنده ۴۲ سال سن دارم بچه که نیستم تازه از همه مهمتر اهل نمک خوردن و نمکدان شکستن هم نیستم!
        این سایت که الان شده منبع توهین و افترا و تهمت تمام راهکارهای منطقی و اخلاقی و دیبلماتیک را طی کرده است بطور مثال موافقین و مخالفین و همچنین شبهه داران و سوال کنندگان ومسئولین فدراسیون را دعوت به مناظره رودر رو کرده ایم راهکار داده و تحلیل ها کرده ایم.چگونه می شود یک سایت یک شبه بد یا مرکز توهین و افترا گردداما تا بحال حداکثرش خوب بوده است!
        متاسفانه اینطوری برداشت می شود که ما تا جایی حرفهای مردم را تحمل میکنیم که باب میل باشد.
        در هر صورت قصه در این باره زیاد است فعلا بگذریم….
        روزی در سایت مردانه اعلام کردیم اگر ۱۲ نفر بله فقط ۱۲ نفر بیایند و مرد و مردانه خودشان را معرفی کنند بنده هم قول دادم خودم را به درب وزارت ورزش ببندم تا بصورت زیر بنایی مشکلات جاری مرتفع گردد.
        خوب متاسفانه این است خانواده تنیس روی میز که همه می بینند..حیف که دوستان ما کمی صبر نکردند فقط کمی!
        مطالبات و سوالات و شبهات فراوانی وجود دارد که طرف سوال کننده ترسو یا تعارفی و … می باشد.
        آیا اگر کمی صبر میکردیم یک بار برای همیشه همه چیز تمام نمیشد؟ دقیقا همانند انچه برای قبلیها رخ داد
        دوستان بدانند و خدا شاهد باشد که این بود نیت ما.
        طرف سوال کننده و طرف پاسخ دهنده همه و همه به طریقی از خدای سبحان وروز جزا و فرزندان خود گفته و نوشته اند…
        روند ما می رفت تا برای همیشه صاحب حق را پایدار و باطل را رسوا نماید.
        طرف سخنم با همه است:
        منم به تقلید از دوستان این دل شکستنها و جفاها و تهمتها و بدنیتیها را به خدای سبحان و اجدادم (ع) می سپارم و شب اول قبر؛ مگر حلالیت طلبیده شود.
        برخلاف بیشتر دیدگاهها اعتقاد راسخ دارم که وضعیت تنیس روی میز دارد شکل جدیدی میگیرد و ان فرهنگ پرسش و پاسخ است …بستر سازی برای زیر نظر گرفتن عملکردها و باز کردن باب انتقادات و پیشنهادات…
        هرچیزی تاوانی دارد و تاوان حق گویی و حقیقت در این دنیا شنیدن تهمتها و خون به دل شدنها و تهدیدها و دلشکستنهاست که مطمئنا بنده خودم را فدایی سر سلامتی این رشته کرده و میکنم.
        برخی دوستان ممکن است فکر کنند که کنترل این پرسش و پاسخ از دست ما در رفته بود که البته اینگونه نیست و ما هدف بزرگتری را دنبال میکردیم که متاسفانه به نتیجه نرسید و همچنان بسیاری از شبهات و اتفاقات و تنشها و شایعات و ….باقی مانده است.
        یکی از کمترین ثمرات این پرسش و پاسخ این بود که ترس و پنهان کاری و قایم شدن پشت سر القاب و عناوین نامشخص و….عیان شد تا همه بدانند فقط طرف پرسشگر یک شبه است همین!
        بنده برای آقای ترکان جدای از موافق بودن یا مخالف بودن نظرات و دیدگاههای ایشان احترام قائلم زیرا حداقل از روز اول با نام واقعی خود مرد و مردانه همواره دیدگاههای خود را با صراحت و شفاف بیان میکند اما غیر از ایشان نفر دومی وجود ندارد و نداشت!
        خوب حالا شما را بخدا نتیجه گیری فرمایید این اتفاق در این سایت ….کار کمی محسوب می شود؟
        ما عددی نیستیم اما حد ما انقدر ها شده که در معادلات ادعا کنیم ومردانه پای ادعای خود بایستیم.
        این خانواده مخالف ترسو هربلایی بر سرشان بیاید حقشان است زیرا ترسوها قاعدتا وجود ندارند!
        اگر دغدغه بنده تمام مجموعه تنیس روی میز نبود که براحتی میتوانستم به فکر خودم و دخترم باشم و مابقی را ….به من چه!!!
        ما که بقولی از تهمتها ی مردم ناراحتیم پس چرا و به چه علت دقیقا عین آنها؛ دیگران را متهم میکنیم؟

        در ره معشوق با دوقبله نتوان رفت به راست
        یا رضای دوست باید یا هوای خویشتن

    32. حسن گفت:

      اقای علوی کمک.مشگله ترجمه و خواندن.

    33. لرکي پور گفت:

      با سلام ، جناب آقای بابادی وند وجود پر برکت شما در پیشبرد ورزش تنیس روی میز در استان خوزستان بر همه روشن است ،من نمی دانم چرا حرمت افراد را نگه نمیدارند ؟….؟ در اغلب مطالب افراد نامعلوم حسن نییت مشاهده نمی شود اینگونه اقدامات کار پسندیده ای نیست شما افتخار استان خوزستان هسیتد من همیشه شما را مردی آرام ،دلسوز ودارای اخلاق بزرگ منش ونیکو دیدم خواهشمندم نگرانی به خود وخانواده محترم راه ندهید، به برنامه ریزی وارتقاء سطح بازی فرزندان گرامیتان وسایر تنیسورهای مرتبط کماکان مبادرت فرمایید .

    34. قاسمی گفت:

      آقای علوی به شما پیشنهاد می کنم به خاطر خودت اینطوری ادامه نده واست بد تموم شده بدتر میشه همه دارن انتقاد می کنن از نحوه مدیریت شما یه خورده هم انتقاد پذیر باش یخورده فکر کن ببین داستان و از کجا شروع کردی الکی به فدراسیون گیر دادی در مورد بولتن و کشیدن شهرها و منافع مربی ها و … خودتونو خربا نکنین شما آدم با شخصیتی هستین

    35. sarvaretoon گفت:

      parchame khoozestan dakhele tenis rooye miz balast hamatoon zireshin oonam bekhatere morabiani chon babadi vand va karnama va khaksar va sakiani va bakhshande va … hast . kasani ke be morabian khoozestan harf mizanan chizi be joz tile bazi balad nistan . aghaye babadi vand ham ghotbe tenis rooye miz too fedrasioon hast

    36. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.انسان دارای هدف و معتقد انسانی است که هدف از خلقت که همانا تکامل و رسیدن به صفات الهی است را تجربه کرده و ارامش را لمس میکند.فرد متعهد و مسلمان کار خوب را انجام می دهد فقط بخاطر نفس خوب بودنش و از کار بد فاصله می گیرد بدلیل نفس بد بودنش.خداوند قادر متعال مطلق همه چیز انچه هست و نیست می باشد و نیازی به تهوهای که افریده ندارد.پس که چه می گوید که دوست می شود که دشمن در درجه اخر اهمیت است.نیت اقای علوی به استنباط این حقیر فقط فرهنگ سازی است.در این هدف مسلما موجسواران و منافع طلبان متضرر و ریشه های این مرزو بوم برای اینده شان سود و ارامش خاطر و رضای خداوند قادر متعال هم سهم اقای علوی است وورزش یک وسیله است برای این مهم خداوند هر که را با نیت درست خدمت می کند خود و خانوادهاش را حافظ و هر که به منافعش در این مقطع فرهنگی فکر می کند و حق و ناحق میکند اعمال خودش را به خودش انشاالله واگذار کند.خدایا به ما ایمانی عنایت فرما که در ان پول یا مقامی نباشد.با تشکر.

    37. فاطمه رجبی گفت:

      با عرض سلام خدمت خانواده بزرگ و فهیم تنیس روی میز ،مطمئن هستم که همه ی انتقادها در مسیر رشد و با این هدف صورت می گیرد اما طبق گفته ی اکثر دوستان کاش شرایطی ایجاد می شد تا افراد با شجاعت بیشتری (با معرفی خود ،مانند آقای ترکان)این مسایل را با هم مطرح می کردند.اینجانب سال هاست که آقای بابادی وند را می شناسم و از حسن سلوک و رفتارشان بسیار حرف برای گفتن دارم و بارها دختر خوب ، با شعور ، باشخصیت و خوش تکنیک ایشان را در مسابقات دیده ام و با پتانسیلی که در این دختر قهرمان مشاهده کرده ام در آیند ه ایی نزدیک شاهد در خشش بیشتر ایشان خواهیم بود. دوستان خوبم خواهشمندم در مباحث خود پای فرزندان نازنین این خانواده هااز جمله زهرا علوی و بهاره بابادی وند و….. را وسط نکشیم . اینجانب یکی از منتقدین اصلی به تاخیر افتادن مسابقات انتخابی نوجوانان وامتیاز دادن به مسابقات ۱۱ ماه پیش هستم ،چرا که وقتی در سطح جهان ماهانه بازیکنان رنک بندی می شوند چرا باید مسابقاتی که در سال گذشته برگزار شد تا این اندازه ارزش داشته باشد(اعزام جهت مسابقات سلیمانیه با توجه به همان انتخابی را هم باید به این موارد اضافه کرد) البته نتایج مسابقات ساوه و افتی که چند بازیکن دسته یک داشته اند موید این انتقاد می باشد و مطمئن هستم نیمی از ۱۰بازیکنی که در دسته یک بودند و در مسابقات اوپن نبودند اگر در مسابقات اوپن بازی می کردند حذف می شدند و بالا نمی آمدند.علاوه بر این موارد امتیازهایی به این بازیکنان از مسابقات سال گذشته داده شد (و آنها خوشحال از این امتیازات ماهها در بی تمرینی به سر می بردند)، باعت شد افرادی که در این مسابقات حداقل برد را داشته اند با جمع امتیاز بازی قبلی در بین ده نفر بمانند و بازیکنان خوبی مانند صبا صفری با آن بازیهای خوبش از این دور حذف شوند. لذا احساس می کنم جهت این امتیاز بندی کارشناسانه برخورد نشده نه مغرضانه چون اگر امثال آقای بابادی وند که سال ها در سالن های تنیس روی میز عرق ریخته اند و نتایج کارشان مشخص است ،اگر ترسی از بالا نیامدن فرزند خود و در نتیجه دخالت در این امتیاز بندی ها می داشتند به این سطح فنی کاری نمی رسیدند. آرزوی اینجانب رشد تنیس روی میز ایران با ارزش گذاری به انتقاهای سازنده می باشد.

    38. amidi گفت:

      با سلام فردا جلسه کمیته فنی است بنظرم به اندزه کافی موضوع به نقد کشیده شده ولی متاسفانه تا بحال حتی یک پیشنهاد صریح و روشن و صد البته بدور از نصایح و الفاظ مبهم ندیده ام. لطف بفرمایید در حد امکان پیشنهاد عملی بدهید ، شاید پذیرفته شد

    39. خسرومايلي گفت:

      باسلام خدمت آقای عمیدی
      احترمابه استحضار حضرتعالی میرساند که بیشتر پیشنهادها و نظرات دلسوزانه از طریق سایت پایگاه تخصصی وآقای علوی بارها گفته شده است که متاسفانه همانطور که حضرتعالی در جریان هسنید از سوی فدراسیون با بی مهری و کم لطفی مواجه شده است .
      استاد گرامی آقای عمیدی بی شک شمااز اساتید و نخبگان این رشته به شمار می روید و میدانید با یک کامنت نمیتوان تمام مسائل را در یک جمله بیان نمود ولی از شما ومهرداد عزیز وسرکار خانم لیموچی انتضار داریم در خصوص فعال نمودن کمیته آموزش و مربیان ودیگر کمیته ها و معرفی اعضای آن که بی شک بازوان فدراسیون می باشد و همجنیین نحوه ا نتصاب مربیان تیم ملی وبازیکنان واسواس و دقت عمل بیشتری بکار ببرید .
      ای کاش فدراسیون قبل از این جلسه همانطور که بارها اعلام گردیده جلسه ای جهت نقطه نظرات اساتید و خبرگان این ورزش بعمل می امد وجمع بندی حاصل ازآن را در کمته فنی به بحث وتبادل نظر میگذاشتید .
      امیر جان ومهرداد عزیز و سرکار خانم لیموچی و دیگر اعضا محترم کمیته فنی با این حال از شما عزیزان بسیار بسیار انتظار بالائی داریم که در این کمیته تصمیمات منطقی که بسود منافع ملی کشورعزیزمان ایران باشد گرفته شود

    40. amidi گفت:

      با سلام خدمت خسرو عزیزمن از وضعیت اموزش خیلی ناراضیم ولی چکنم که رشته ها پنبه میشودالان کلی مطالب جدید(انالیزهای بیومکانیکی،انالیزهای تکنیکی،انالیز گیم و مسابقه ،انالیزیک امتیاز،ساماندهی یک گیم و یا یک رالی و محتوی تمرین،تجزیه و تحلیل اناتومیکی،تجزیه و تحلیل مرکز ثقل و و نقش تعادل،عضلاتاصلی وکنترل کنندهو روانشناسی ورزشی و تمرینات ذهنی و…. توسط اساتید همکار اماده است ولی افسوس

    41. فاطمه رجبی گفت:

      با عرض سلام و احترام خدمت اعضای کمیته فنی احتراما چند پیشنهاد به صورت تیتروار خدمتتان تقدیم می گردد.
      ۱-تشکیل کمیته فنی مخصوص بانوان وانتخاب افرادی متخصص در این کمیته،در نتیجه سپردن تصمیم گیری های مخصوص بانوان به این کمیته فنی
      ۲-انتخاب مربیان با سوابق کاری قابل قبول و با داشتن برنامه یک ساله به طور ثابت و با قرارداد حداقل یکسال جهت تیم های نونهالان،نوجوانان و جوانان(نه به طور مقطعی چند روز قبل از مسابقه مربی انتخاب شود)
      ۳-برگزاری مسابقات انتخابی در رده های سنی نوجوانان و جوانان حداقل ۳ بار در سال و طبق برنامه سالانه به طوری که بازیکنان و مربیان آنها بدانند در چه تاریخ و زمانی مسابقه دارند تا برنامه های خود را با این زمان ها طرح ریزی کنند و از ابتدای سال زمان و مکان مسابقات رده بندی را بدانند.
      ۴-برگزاری حداقل یک مسابقه کاملا اوپن در سال در کلیه رده های سنی جهت افزایش انگیزه برای همه ی افراد شرکت کننده از جمله ۱۰ نفر دسته اول تا این افراد خود را با همه ی افراد در گروه های سنی خود محک بزنند.
      ۵-برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در تمام رده های سنی
      ۶- برنامه ریزی جهت برگزاری لیگ منسجم در کلیه رده ها خصوصا نو جوانان و جوانان در بخش بانوان
      ۷- برنامه ریزی جهت شرکت کلیه رده ها خصوصا نوجوانان و جوانان در مسابقات رسمی مهم در سطح جهان (طبق متودولوژی تمرین و مسابقه )حداقل ۱۰ مسابقه در سال جهت پشتوانه سازی تنیس روی میز ایران
      ۸- برگزاری حداقل یک گردهمایی در سال جهت مربیان با سطح بالا جهت تبادل نظر و ارائه ی تفکرات وپیشنهادات و یک سو شدن مربیان کل کشور
      ۹- برنامه ریزی جهت اعزام مربیان زحمت کش و بازیکن ساز بر اساس بررسی سوابق آنهادر بخش بانوان و آقایان به کمپ ها ، کلاس های آموزشی و تمرینی با سطح بالا در کشورهای صاحب سبک مانند چین ،آلمان و سوئد
      احتراما پیشنهادات و نظرات دیگری را هم در ذهن دارم که آن را به وقتی دیگر می سپارم ،امیدوارم این نظرات مورد بررسی قرار کیرد.

    42. جمال فتاحی گفت:

      با سلام خدمت سرکار خانم رجبی-بنده هم با تمامی نظرات و پیشنهادات ایشان موافقم و به نظر من اگر اینگونه پیشنهادات را جامه عمل بپوشانیم و به همدیگر در اینگونه زمینه ها کمک کنیم و صدالبته کمیته فنی فدراسیون نیز از این نظرات استقبال کنند مطمئنا شاهد این انتقادها و مسائل دیگر نخواهیم بود.

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        سرکار خانم رجبی
        با سلام
        با تشکر از پیشنهادات شما
        خوشبختانه مدتها پیش تمام این پیشنهادات را بصورت جامع تر و کامل تر به فداسیون داده و در همین سایت موجود می باشد.
        متاسفم که باید اعلام کنم برخی دوستان ما که از عرش خدا به دیگران نظر میکنند هرگز و هرگز نخواستند هیچکدام از این پیشنهادات عملی گردد.
        با تشکر

    43. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.ممنون از خانم رجبی که زحمت تمرینات منتخب استان را به هنران خانم سپهری بعهدن دارند و با تمریتات مبتنی بر متد روز و علمی خود به علافه مندان و توسعه این رشته خدمت می کنندووافعا ایشان از جمله افرادی است که تیم ملی به او نیاز دارد .نه افرادی که تعامل کردهاند تا به نیازشان تیم ملی برسند.با تشکر.

    44. حسين گفت:

      زمانی که آقای عمیدی از پنیه شدن رشته ها می نالند باید به حال این رشته گریه کرد و دل سوزاند و متاسف بود که دبیر او و مسئول کمیته آموزشش اینچنین محدود گردیده است.
      حسن آقا اینجا باید خیلی متاسف بود.

    45. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.تبعات عدم تعریف شرح وظایف و عملکردهای سلیقه ای گاهی دامان خود ادم را هم می گیرد.واقعا یاعث تاسف است.با تشکر

    46. mohsen hadadian گفت:

      ba salam khedmate hame…
      aghaye babadivand yeki az fahmidetarin morabihaye keshvare…. ishon komake ziadi be ping ponge ostan va keshvar karde… va dar ghebale inkareshon hich cheshmdashty az kasi nadashte…lotfan bekhatere manafe khodeton nazar nadid…. manafee koli ro dar nazar begirid ba tashakor

    47. امین طهماسبی گفت:

      با سلام خدمت دوستان و ورزش کاران تنیس روی میز اینجانب در سال ۱۳۷۱ تا کنون در این رشته پر تحرک وزیبا فعالیت داشته و لازم به ذکر است که هیچ چیزه بدی از استادبزرگ و دلسوز این رشته ورزشی آقای بابادی وند ندیدیم و نشنیدیم از دوستان عزیز خواهشمند هستم با این مطالب با آبروی کسی که سالها زحمت کشیده بازی نکنید حداقل آقای بابادی وند کارنامه و عملکرده چشم گیری در این چند ساله دارن امید وار هستم که همه مربیان مثل بقیه مربیان که حرفی برای گفتند دارن برسند این بنده حقیر اگر مطالبی نوشتم جزء واقیعت چیز دیگری نیست و فکر نکنید حتما منافعی هست که این مطالب را نوشتم.به امید پیروزی و موفقیت روز افزون برای تمامی مربیان زحمت کش ودلسوز رشته تنیس روی میز.


    تازه ترین اخبار