امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۰۱:۳۹  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 19933
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم ملی تنیس روی میز ناشنوایان ایران با دو برد و سه باخت به کار خود در مسابقات جهانی ناشنوایان در بخش تیمی پایان داد تا نسبت به حضور قبلی خود در رقابتهای جهانی چهار پله صعود داشته باشد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛پیوند اعضاء و بیماران خاص، رقابتهای تنیس روی میز…

    تیم ملی تنیس روی میز ناشنوایان ایران با دو برد و سه باخت به کار خود در مسابقات جهانی ناشنوایان در بخش تیمی پایان داد تا نسبت به حضور قبلی خود در رقابتهای جهانی چهار پله صعود داشته باشد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛پیوند اعضاء و بیماران خاص، رقابتهای تنیس روی میز ناشنوایان جهان با قهرمانی چین در بخش تیمی در توکیوی ژاپن به پایان رسید که تیم ملی تنیس روی میز ناشنوایان ایران در این رقابتها دو پیروزی و سه باخت داشت تا از رده چهاردهمی در حضور قبلی خود، به مکان دهم صعود کند و چهار پله ارتقا داشته باشد.
    ناشنوایان ایران در این مسابقات انگلیس(۳-۱) و مجارستان(۳-۰) را شکست دادند اما دیدارهای خود مقابل لیتوانی(۰-۳)، ژاپن(۰-۳) و جمهوری چک(۲-۳) را واگذار کردند. تیم ایران با قرعه بدی که داشت در تنها گروه چهار تیمی رقابتها جای گرفت تا شانس صعودش نسبت به دیگر تیمها که در گروه های سه تیمی بودند کمتر شود. همچنین لیتوانی که نایب قهرمان مسابقات شد به همراه ژاپن میزبان در گروه ایران قرار داشتند.
    محمد علیزاده، مسعود قربانی و علی محسنی آهنگر بازیکنان ایران در بخش تیمی رقابتها بودند.
    گفتنی است، مسابقات انفرادی قهرمانی ناشنوایان جهان نیز پس از پیکارهای تیمی برگزار می شود و ایران نیز در این بخش سه نماینده دارد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تیم ناشنوایان ایران به مقام دهم جهان دست یافت"
    تازه ترین اخبار