امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۱۶:۰۸  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 19949
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، فدراسیون جهانی تنیس روی میز ( ITTF ) رده بندی تنیس بازان جهان در ماه می سال ۲۰۱۲ را اعلام کرد. نوشاد عالمیان که در رقابت های کاپ آسیا دو پیروزی با ارزش مقابل حریفان کره و چین بدست آورده بود، صعود چهار پله ای در رده بندی بدست…

     

    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، فدراسیون جهانی تنیس روی میز ( ITTF ) رده بندی تنیس بازان جهان در ماه می سال ۲۰۱۲ را اعلام کرد. نوشاد عالمیان که در رقابت های کاپ آسیا دو پیروزی با ارزش مقابل حریفان کره و چین بدست آورده بود، صعود چهار پله ای در رده بندی بدست آورد. عالمیان ضمن ایستادن در مکان ۷۸ جهان، ۱۴ امتیاز نیز به امتیازات خود افزود تا همچنان سیرصعودی داشته باشد .

     

    نیما عالمیان دیگر ملی پوش کشورمان موفق شد در این رنکینگ با ۶۰ پله صعود و دریافت ۷۱ امتیاز در رده ۴۰۲ جهان قرار گیرد و خود را به رده سیصدی ها نزدیک کند. پیروزی نیما عالمیان در رقابت های انتخابی المپیک در هنگ کنگ باعث صعود او شده است .

     

    میدیا لطف الله نسبی دیگر ملی پوش ایران که او نیز در رقابت های انتخابی المپیک حضور داشت اما موفق به صعود به مرحله دوم نشد با ده پله سقوط نسبت به ماه قبل در مکان ۴۱۹ قرار گرفت . لطف الله نسبی در این رده بندی ۲۱ امتیاز نیز از دست داد .

     

    محمدرضا اخلاق پسند کاپیتان تیم ملی کشورمان در این رنکینگ با کسر ۳ امتیاز مسابقات لوگزامبورگ ، هفت پله سقوط کرد و در رتبه ۲۶۳ قرار گرفت . افشین نوروزی علی رغم کسر پنج امتیاز پاداش مسابقات لوگزامبورگ از او، تغییری در رده اش نداشت و همچنان در جای ۲۷۸ ایستاده است .

     

    در قسمت مردان صدر نشینی همچنان از آن چینی هاست . مالونگ ، ژانگ جیک و وانگ هائو همچنان صدر نشین رده بندی مردان هستند .

     

    در بخش بانوان ندا شهسواری با حضور در رقابت های کاپ آسیا موفق شد با کسب ۱۵ امتیاز ، ۲۰ پله نیز صعود کند تا در مکان ۵۰۹ جهان قرار گیرد. محجوبه عمرانی دیگر ملی پوش کشورمان نیز با ۱۰ پله صعود در رتبه ۵۶۰ قرار گرفت. پریسا صمدی نیز با ۱۳ پله صعود در جایگاه ۶۸۰ ایستاد و مریم صامت نیز با صعود ۱۹ پله ای خود مکان ۷۳۷ را برای خود دست و پا کرد.

     

    در این رده بندی نیز همچون مردان ، چینی ها در صدر هستند . نینگ دینگ ، شیون لیو و یان گیو نفر برتر رنکینگ ماه می جهان را در اختیار دارند.

     

    به گزارش ایسنا، در رده بندی مردان جهان ۱۶۷۹ ورزشکار و در بخش زنان ۱۲۸۳ بازیکن از سراسر جهان حضور دارند

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "فدراسیون جهانی ( ITTF ) رده بندی بازیکنان برتر جهان در ماه می ۲۰۱۲ را منتشر کرد"
    1. amidi گفت:

      با سلام تمام خانم های ما بهبود رنکینگ داشتند .تبعیض قایل نشوید

    2. دلیر محمدی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      ارتقاء رنکینگ نوشاد رو تبریک میگم و برای میدیا هم آرزوی موفقیت دارم.
      باتشکر


    تازه ترین اخبار