امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۱۹:۲۷  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 19967
    ارسال خبر چاپ خبر
  • همانطور که در سال ۹۰ شاهد درخشش بازیکنان دختر و پسر البرزی در سنین پایه بودیم، این روند در سال ۹۱ نیز به صورت صعودی ادامه پیدا کرده بطوریکه در مسابقه قهرمانی نوجوانان دختر در ساوه مقامهای اول فاطمه جمالی فر ، دوم غزاله مولا طلب و چهارم مینا پورموسوی هرسه از استان البرز می…

    همانطور که در سال ۹۰ شاهد درخشش بازیکنان دختر و پسر البرزی در سنین پایه بودیم، این روند در سال ۹۱ نیز به صورت صعودی ادامه پیدا کرده بطوریکه در مسابقه قهرمانی نوجوانان دختر در ساوه مقامهای اول فاطمه جمالی فر ، دوم غزاله مولا طلب و چهارم مینا پورموسوی هرسه از استان البرز می باشند و همچنین در رده نوجوانان پسر انتخابی تیم ملی مهرداد دهستانی به مقام سوم دست یافت.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛این مهم در حالیست که با مدیریت صحیح و شایسته و زحمات مربیان استان، نسل جدیدی از خردسالان و نونهالان با استعداد در این استان در حال شکوفایی می باشد. حضور دو بازیکن نونهال (حمید شمس و کسری رهنما) در اردوی آمادگی تیم ملی نونهالان و همچنین وجود خردسالان آینده داری چون آرین غفاری و نوید شمس (کوچکترین مدال آور تاریخ مسابقات کشوری) در این استان آینده درخشانی را برای پینگ پنگ البرز تداعی می کند. به جاست در آخر از زحمات آقای حجازیان و مربیان استان تشکر و قدردانی گردد.

    ارسال کننده خبر آقای شمس

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "یکه تازی راکت به دستان البرزی در سنین پایه همچنان ادامه دارد"
    تازه ترین اخبار