امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۵۸:۰۹  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 19977
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با برگزاری مجمع عمومی و با حضور اعضاء، رئیس هیئت ورزشی تنیس روی میز استان کردستان انتخاب شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، ظهر شنبه در مجمع انتخابات هیئت تنیس روی میز کردستان “اقبال ذوالفقارنسب” با کسب حداکثر آراء به عنوان رئیس هیئت تنیس روی میز استان کردستان برای چهار سال آینده انتخاب…

    با برگزاری مجمع عمومی و با حضور اعضاء، رئیس هیئت ورزشی تنیس روی میز استان کردستان انتخاب شد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، ظهر شنبه در مجمع انتخابات هیئت تنیس روی میز کردستان “اقبال ذوالفقارنسب” با کسب حداکثر آراء به عنوان رئیس هیئت تنیس روی میز استان کردستان برای چهار سال آینده انتخاب شد.

     

    این انتخابات در حالی برگزار شد که تنها کاندیدای پست ریاست هیئت تنیس روی میز استان کردستان اقبال ذوالفقارنسب بود که با کسب اکثریت آراء به مدت چهار سال ریاست هیئت تنیس روی میز را بر عهده گرفت.

     

    رئیس جدید هیئت تنیس روی میز استان کردستان در این مراسم طی سخنانی خواستار حمایت های مالی فدراسیون به ورزش این استان شد و گفت: برای ساماندهی فعالیت های ورزشی در استان کردستان اداره کل ورزش و جوانان به تنهایی قادر به رفع مشکلات مالی این رشته ورزشی نیست.

     

    اقبال ذوالفقارنسب با بیان اینکه در استان کردستان استعدادهای مناسبی در رشته تنیس روی میز وجود دارد، افزود: انتظار می رود با برنامه ریزی درست، حمایت مالی و جذب ورزشکاران مستعد در استان و شهرستان ها تنیس روی میز کردستان تا سطح ملی و جهانی ارتقاء یابد.

     

    وی با اشاره به اینکه فدراسیون تاکنون هیچ گونه کمکی را به این استان نکرده است، ادامه داد: تمامی هزینه های صرف شده در راستای ارتقاء ورزش این رشته در استان برعهده خود اداره کل ورزش و جوانان استان یا اعضاء این رشته بوده است که این خود نشان دهنده علاقه به این رشته در استان است.

     

    رئیس جدید هیئت تنیس روی میز استان کردستان بیان کرد: جوانان ورزشکار این استان با کسب مقام سومی در رده سنی نوجوانان و جوانان در مسابقات عراق نشان دادند که از پتانسیل بالایی برخوردارند و به همین دلیل باید به صورت ویژه مورد تجلیل و تکریم قرار گیرند.

     

    ذوالفقارنسب ادامه داد: من نه به دنبال کسب درآمد از این راه هستن و نه مسئولان تربیت بدنی به دنبال سود و منفعت هستند بلکه همه مسئولان زیربط به دنبال رشد و تعالی این رشته ورزشی در استان هستیم و به همین دلیل هم انتظار می رود که برنامه های هیئت مورد حمایت فدراسیون قرار گیرد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "(اقبال ذوالفقارنسب) با حداکثر آرا سکان دار تنیس روی میز کردستان شد"
    1. جمال حیدرپناه گفت:

      با سلام و عرض نبریک این نتخاب یک اتفاق بسیار مبارک و آرزوی قلبی ما بود زیرا مطمئناً این پیر میداندار عشق منشأ خیرات و برکات زیادی برای ورزش تنیس روی میز استان کردستان خواهند شد برای ایشان آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.

    2. ظاهر شلانی گفت:

      الان که دارم می نویسم یک کم خوشحالم یک کم غمگین. غمگین از رفتن روزهایی که گذشت، از نبود رئیس هیئت و رفتن سلطان، خوشحالم از اینکه پیشکسوت کاردان و کاربلد بر مرکب ریاست نشسته ، مخالفم با این حرف که سال خوبی نبود سال که خوب و بد نداره این ما هستیم که خوب و بد را می سازیم. سال خوبی بود چون بچه ها در سلیمانیه گل کاشتند (آقا جمیل گل ). تاریخ تکرار می شود؛امید است ما نیز تجربه شیرین موفقیت را تکرار کنیم.

    3. amidi گفت:

      با سلام ظاهر جان که وجودت همیشه برای تنیس روی میز استان مایه خیر و برکت بوده ،امیدوارم کماکان حامی ورزش و تنیس روی میز و هیات باشی و شهر بانه را مجددا در این زمینه فعال نمایی

    4. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.تبریک به این عزیز تعریف ایشان را این حفیر دورادور شنیده ام.لطفا اعضا مجمع و نحوه انتخاب انها را اگر معرفی شوند با توجه به دست اندرکار بودن اقای عمیدی الگویی از زادگاه ایشان در این رابطه برای دیگر استانها ثبت شود.اقای جمیل و میدیا بازیکن تیم ملی و ……. شنیدم حضور نداشته اند انشاالله تغییر رشته نداده باشند و به کشتی روی نیاورده چون سرپرست دبیری روی ان حساس بودند.با تشکر
      گرا


    تازه ترین اخبار