امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۵۵:۰۱  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 19988
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پینگ پنگ بازان ایران به مرحله بعد صعود کردند   هر سه ملی پوش تنیس روی میزناشنوایان ایران از دور مقدماتی رقابتهای جهانی صعود کردند و به جمع ۳۲ پینگ پنگ باز برتر ناشنوایان جهان راه یافتند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،  در ادامه مسابقات جهانی تنیس روی میز ناشنوایان جهان در ژاپن،…

    پینگ پنگ بازان ایران به مرحله بعد صعود کردند

     

    هر سه ملی پوش تنیس روی میزناشنوایان ایران از دور مقدماتی رقابتهای جهانی صعود کردند و به جمع ۳۲ پینگ پنگ باز برتر ناشنوایان جهان راه یافتند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،  در ادامه مسابقات جهانی تنیس روی میز ناشنوایان جهان در ژاپن، هر سه نماینده ایران با پیروزی در مقابل حریفان خود به مرحله بعد در بخش انفرادی صعود کردند.
    مسعود قربانی در دیدار اول خود مقابل حریفی از روسیه با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و سپس چین تایپه را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد و به عنوان نفر اول گروه چهار به مرحله بعد صعود کرد.
    محمدعلیزاده دیگر ملی پوش کشورمان حریفی از آفریقای جنوبی را با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب کرد و با وجود شکست از حریف چینی (۳-۰)، به عنوان نفر دوم گروه خود به مرحله یک شانزدهم نهایی رسید.
    همچنین علی محسنی آهنگر به مصاف حریفانی از ژاپن و انگلیس رفت و با نتیجه ۳ بر یک از سد انگلیس گذشت و با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب ژاپن شد تا او هم به عنوان نفر دوم گروه خود به جمع ۳۲ نفر برتر جهان برسد.
    بنابر قوانین اعلام شده در سایت رسمی مسابقات، مسابقات بخش انفرادی در ۱۶ گروه برگزار شد که از هر گروه ۲ نفر به مرحله بعد که مرحله حذفی است، صعود می کنند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نتایج مقدماتی بخش انفرادی مسابقات جهانی تنیس روی میز ناشنوایان – ژاپن"
    تازه ترین اخبار