امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۱۹:۵۲  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 20064
    ارسال خبر چاپ خبر
  • فدراسیون پزشکی ورزشی برای المپیکی هایی که به تازگی جواز حضور در بازی های لندن را کسب کرده اند، پرونده سلامت تشکیل می دهد. به گزارشپایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛فدراسیون پزشکی ورزشی در نامه ای به فدراسیون های شمشیربازی، تنیس روی میز، تیروکمان، جودو، قایقرانی و بوکس اعلام کرده که ورزشکارانی که به تازگی موفق…

    فدراسیون پزشکی ورزشی برای المپیکی هایی که به تازگی جواز حضور در بازی های لندن را کسب کرده اند، پرونده سلامت تشکیل می دهد.
    به گزارشپایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛فدراسیون پزشکی ورزشی در نامه ای به فدراسیون های شمشیربازی، تنیس روی میز، تیروکمان، جودو، قایقرانی و بوکس اعلام کرده که ورزشکارانی که به تازگی موفق به کسب سهمیه ورود به بازی های المپیک لندن شده اند، باید چهارشنبه صبح از ساعت ۱۰ به این فدراسیون مراجعه کنند تا مورد معاینات پزشکی و تست سلامت قرار بگیرند.
    بر این اساس مجتبی عابدینی در شمشیربازی، نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در تنیس روی میز، میلاد وزیری در تیروکمان، محمدرضا رودکی و جواد محجوب در جودو، آرزو حکیمی و سولماز عباسی در قایقرانی، مهدی طلوتی و امین قاسمی پور در بوکس باید چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح به فدراسیون پزشکی ورزشی مراجعه کنند و از نظر اکو قلبی، سونوگرافی داخلی بدن، ارتوپدی، کبد، آنزیم های خونی، چشم پزشکی و دندان پزشکی چکاپ شوند. همچنین مشاوره دوپینگ و تغذیه به این ورزشکاران داده خواهد شد.
    دکتر لطفعلی پورکاظمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه این ورزشکاران المپیکی از چهارشنبه دارای پرونده سلامت خواهند بود، تصریح کرد: تاکنون برای ۴۴ نفر شامل نفرات اصلی و ذخیره پرونده سلامت تشکیل شده است. خوشبختانه هیچ ورزشکاری بعد از انجام آزمایش ها مشکل جدی نداشته که از حضورش در بازی های المپیک ممانعت شود. اختلالات ساده ارتوپدی، پر کردن دندان و فیزیوتراپی از جمله مواردی بوده که به ورزشکاران پیشنهاد و پیگیری شده است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ورزشکارانی که به تازگی سهمیه المپیک گرفته اند، صاحب شناسنامه سلامت می شوند"
    تازه ترین اخبار