امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۲۱:۱۵  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 20066
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسئول برگزاری مسابقات تنیس روی میز گفت : ۳ مرحله اردوی انتخابی تیم تنیس روی میز دانش آموزی استان برای شرکت در مسابقات کشوری در بم برگزار می شود . به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛آقای امیری افزود: این مسابقات با حضورقریب ۶۰نفر از دانش آموزان تنیس باز پسر مقاطع راهنمایی ومتوسطه استان در…

    مسئول برگزاری مسابقات تنیس روی میز گفت : ۳ مرحله اردوی انتخابی تیم تنیس روی میز دانش آموزی استان برای شرکت در مسابقات کشوری در بم برگزار می شود .
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛آقای امیری افزود: این مسابقات با حضورقریب ۶۰نفر از دانش آموزان تنیس باز پسر مقاطع راهنمایی ومتوسطه استان در ورزشگاه فجر بم برگزار شد.
    وی با اشاره به اینکه در پایان این اردو تعداد۲۴نفر به مرحله دوم راه پیدا کرده اند تصریح کرد : تیم تنیس روی میز دانش آموزی بم نیز با ۱۳نفر شرکت کننده در این مسابقات حضور یافته بود که هر ۱۳ نفر با برتری مقابل حریفان خود به مرحله دوم اردو راه پیدا کردند.

     

    دبیر هیئت تنیس روی میز بم از برگزاری مسابقات تنیس روی میز دوبل بین این دانش آموزان خبر داد و یادآور شد : در مقطع راهنمایی تیم بم مقام های اول ودوم را به خود اختصاص داد ودر مقطع متوسطه هم تیم های ناحیه یک کرمان وتیم رفسنجان مقام های اول ودوم را به خود اختصاص دادند.

     

    گفتنی است : که اردوی انتخابی تیم تنیس روی میز استان طی ۳مرحله برگزار خواهد شد ودر نهایت ۸نفر تنیس باز پسر در قالب تیم استان به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری اردوی انتخابی تیم تنیس روی میز دانش آموزان کرمانی"
    تازه ترین اخبار