امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۰:۳۵  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 20084
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات  انتخابی تیم ملی نوجوانان دختر از فردا در آکادمی بین المللی تنیس روی میز برگزار خواهد شد. این بازیها قرار است با حضور ۱۰ بازیکن برتر به کار خود ادامه دهد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛طبق گفته سایت فدراسیون دونفر اولی که در این رقابتها انتخاب شوند بصورت مستقیم به عضویت تیم…

    مسابقات  انتخابی تیم ملی نوجوانان دختر از فردا در آکادمی بین المللی تنیس روی میز برگزار خواهد شد.
    این بازیها قرار است با حضور ۱۰ بازیکن برتر به کار خود ادامه دهد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛طبق گفته سایت فدراسیون دونفر اولی که در این رقابتها انتخاب شوند بصورت مستقیم به عضویت تیم ملی در خواهند آمد و یک نفر نیز توسط کمیته فنی انتخاب خواهد شد.
    اسامی نفرات برتر شرکت کننده در این رقابتها عبارتند:
    فاطمه جمالی فر، بهاره بابادیوند، رضوان کشاورزی، غزاله ملاطلب، فاطمه مختار رضایی، نرگس یاری، مینا پورموسوی، مهشید اشتری، محدثه سلیمانی، سارا صالحی ۱۰ پینگ پنگ بازی هستند که با هم به رقابت می پردازند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "انتخابی تیم ملی نوجوانان از فردا آغاز خواهد شد"
    1. بإسلام خدمت جناب آقای علوی وتمامی خانواده محترم پینگ پنگ کشور.بسیار خرسندیم ازاینکه همیشه نام دختران خوب وبا اخلاق خوزستانی ومربیان محترمشان (خانم)در رده های سنی مختلف رادرجمع دعوت شدگان می بینیم ، چرا که در شرایطی که خوزستان داردرشد دختران خوزستانی نشان دهنده عملکرد خوب ومناسب خوزستانی   مربیان خانم این خطه می باشد،به امید اینکه روزی این دختران مستعد که تعدادشان دراین استان کم نیست در شرایطی مطلوب زیر نظر هیئت محترم استان بتوانند مثل دیگر رقیبان خود ازتجارب ودانش مربیان مرد استان استفاده کنند. 

    2. بخشنده گفت:

      با سلام
      جناب آقای عصاره ناصری عزیز ما هم بشدت دنبال این مطلب هستیم که انشاالله این امر محقق شود و مطمئن باشید طی همین امسال این مشکل را بر طرف خواهیم کرد البته می طلبد که خانواده محترم دختران عزیز و گرامی نیز از این موضوع حمایت خوبی بکنند . با تشکر .


    تازه ترین اخبار