امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۷:۱۵  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 20112
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     رقابتهای  انتخابی تیم ملی جوانان دختر کشور  که با حضور ۸ پینگ پنگ باز  آغاز شده بود با قهرمانی سولماز رحمن محمد پور به پایان رسید. این رقابتها در دو دور برگزار شد که در پایان نتایج زیر بدست آمد: ۱-     سولماز رحمن محمد پور از قزوین با ۱۷ امتیاز ۲-     نوشین میرعلایی…

     

     

    رقابتهای  انتخابی تیم ملی جوانان دختر کشور  که با حضور ۸ پینگ پنگ باز  آغاز شده بود با قهرمانی سولماز رحمن محمد پور به پایان رسید.
    این رقابتها در دو دور برگزار شد که در پایان نتایج زیر بدست آمد:
    ۱-     سولماز رحمن محمد پور از قزوین با ۱۷ امتیاز
    ۲-     نوشین میرعلایی از اصفهان با ۱۶ امتیاز
    ۳-     رضوان بهرامی از قزوین با ۱۴ امتیاز
    ۴-     آرزو کاظمی از فارس با ۱۳.۵ امتیاز
    ۵-     فاطمه خزاعی از سیستان با ۱۲ امتیاز
    ۶-     مریم معظمی از البرز با ۹.۵ امتیاز
    ۷-     ملیکا آخوندی از اصفهان با ۹.۵ امتیاز
    ۸-     فروزان فرزین نژاد از اصفهان با ۸ امتیاز
    گفتنی است سیده زهرا علوی قهرمان دور قبل این مسابقات بدلیل لغو پرواز از حضور در این دوره از بازیها باز ماند و همچنین فاطمه جمالی فر  بدلیل درد در ناحیه دست از ادامه این رقابتها انصراف داد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پایان رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز جوانان دختر"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.تبریک به خانم نوشین میراعلایی و خسته نباشید به ۲ جوان دیکر استان و همه عزیزان شرکت کننده.ملیکا اخوندی بدلیل وضعیت روحی نامناسب قصد شرکت نداشت در این رابطه توسط خانواده و دلسوزان این ورزش و همینطور بوسیله روانشناسی ورزشی بسیار به این وضعیت کمک شد و مشارالیها را تشویق به شرکت در مسابقات کردیم.در دوران بلوغ واقعا بایستی اکاه بود چگونه با این عزیزان برخورد کنیم.این حقیر از خداوند قادر متعال می خواهم گناه بزرگ افای …. که مسئولیتی در فدراسیون دارد را ببخشد چرا که او ارحم الراحمین است و فهر خداوند قادر در رابطه با این عزیزان که نوجوان و پاک هستند غیر قابل وصف می باشد.با تشکر

    2. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.متاسفم که خانم زهرا علوی بدلیل لغو پرواز نتوانست شرکت کندواین نوجوان با اتیه که در مقطع جوانان مفام اول را کسب کرده و در دسته یک بزرگسالن هم حضور دارد افبخاری برای کشور و اینده دار این رشته می باشد.اگر انتصاب بحق را بخواهیم تعریف کنیم در شرایط مشارالیها صادق است.ومتاسفانه چون پدر ایشان مدیر سایت است در رابطه با او در این سایت هم کم لطفی می شود.همینجا از مسئول محترم فدراسیون می خواهم نه بعنوان اوانسی برای این نوجوان بلکه بدلیل حق او و اینده منافع ملی کشور که ایشان می تواند با توجه به سن کم خو باعث برافراشته شدن پرچم کشور عزیز اسلامیمان انشاالله در میادین جهانی به لطف خداوند قادر متعال باشد و شرایط کامل انتصاب بحق را دارد به این مهم توجه ویزه مرحمت فرمایند.با تشکر

    3. معصومه گفت:

      باسلام

      قهرمانی سولماز جان و راهیابی رضوان بهرامی به تیم ملی کشور را به خانواده محترمشان تبریک می گویم .امیدوارم همیشه در همه مراحل زندگیشون موفق باشند .

    4. حمید شفیعی گفت:

      با سلام
      به خانمها ، نوشین میر علایی ، ملیکاآخوندی ، فروزان فرزین نژاد ، مربیان ایشان و مسئولان هیات تنیس روی میز استان اصفهان ، این موفقیت بزرگ و کسب افتخار برای استان اصفهان را تبریک گفته ، امیدورام در سایر مراحل زندگی نیز موفق باشند .

    5. محمد ابراهیمیان گفت:

      عضویت سه اصفهانی در بین ۸نفر برتر نشان از پتانسیل بالای این استان در قسمت بانوان داردکه سپاسگذاری و قدردانی از مربیان این عزیزان را میطلبد.من هم به عنوان فردی از این خانواده ورزشی کسب این عناوین ارزنده را به خانمها میر علائی-فرزین نژادو آخوندی تبریک وموفقیت ایشان را در میادین بین المللی آرزو دارم.

    6. بخشنده گفت:

      با سلام
      ضمن عرض تبریک به سرکار خانم سولماز رحمن محمد پور بدلیل قهرمانی ایشان در مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان کشور و عضویت ایشان در تیم ملی جوانان کشور ، از رئیس محترم فدراسیون و همچنین کمیته محترم فنی خواهش میکنم بدلیل حمایت از جوانان و آینده سازان این مملکت نسبت به انتصاب سرکار زهرا علوی اقدامی شایسته ای مبذول فرمایند نه به این دلیل که زهرا علوی دختر آقای علوی است بلکه به این دلیل که زهرا علوی خود شایسته این انتصاب است و مطمئن باشید خداوند نیز از این انتصاب راضی خواهد بود . خداوند به همه شما و ما توفیق خدمت به خانواده شریف تنیس روی میز کشور را بیش از پیش عطا کند . البته بنده قبلاً طی نامه ای حضور شما سروران گرامی علت عدم حضور سرکار زهرا علوی را مفصلاً توضیح داده ام . ضمناً از حسن نظر جناب آقای ترکان تشکر میکنم .

    7. سپهری گفت:

      با سلام
      باید به بچه های اصفهان خسته نباشید گفت. همچنین تبریک به نوشین میرعلایی و از خانواده محترم نوشین جان ممنونم که پس از اتمام مسابقه دسته گلی را به من حقیر دادند و این خود نشان دهنده ی فرهنگ خوب این خانواده میباشد.همچنین ملیکا اخوندی به خاطره تخریب روحی که از طرف فدراسیون شده بود امادگی لازم را نداشت و فراموش نشود که باید به فروزان فرزین نژاد افرین گفت به خاطره پیشرفت خوبی که در این رشته داشته است.ارزومند موفقیت برای این عزیزان .

    8. خسرومايلي گفت:

      با سلام به خانواده های محترم محمدی و بهرامی
      قهرمانی سولماز محمدی را وانتخاب شدن رضوان بهرامی به عضویت تیم ملی ایران به هیئت قزوین و خانواده آنها تبریک عرض میکنم و امیدوارم این قهرمانیها استمرار داشته باشد


    تازه ترین اخبار