امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۰۸:۳۵  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 20120
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات تنیس روی میز کارگران خراسان رضوی با شرکت ۱۰تیم از کارخانجات و نهادهای تحت پوشش اداره کار، تعوان و رفاه اجتماعی پایان یافت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، دبیر هیات تنیس روی میز کارگران استان گفت: این مسابقات در دو بخش تیمی انفرادی بدون در نظر گرفتن رده سنی برگزار شد. فروغی…

    مسابقات تنیس روی میز کارگران خراسان رضوی با شرکت ۱۰تیم از کارخانجات و نهادهای تحت پوشش اداره کار، تعوان و رفاه اجتماعی پایان یافت.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، دبیر هیات تنیس روی میز کارگران استان گفت: این مسابقات در دو بخش تیمی انفرادی بدون در نظر گرفتن رده سنی برگزار شد.
    فروغی با بیان اینکه این مسابقات طی ۲روز در سالن تنیس روی میز کارگران خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: در بخش تیمی این رقابت‌ها الکتریک خودرو شرق قهرمان شد و صنعتی الکتریک خراسان و آستان قدس رضوی به مقام دوم و سوم دست یافتند.
    وی ادامه داد: در بخش انفرادی نیز علی رحیم‌زاده از صنعتی الکتریک قهرمان شد و مسعود قاضی‌آذری از توس نیرو به مقام دوم رسید. همچنین مقام سوم این بخش نیز مشترکا به عباس فروغی و احمد حکیمی از الکتریک خودرو شرق رسید.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رقابت پینگ‌پنگ‌بازان کارگر خراسانی پایان یافت"
    تازه ترین اخبار