امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۶:۰۹  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 2016
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسوول اطلاع رسانی هیات تنیس روی میز استان قزوین گفت:’حمیدرضا طاهرخانی’ با قرار گرفتن در مکان چهارم رقابت های قهرمانی لیگ دسته برتر تنیس روی میز کشور برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به عضویت تیم ملی درآمد. ‘مرتضی گلشاهی’ روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طاهرخانی با کسب ۱۵…

    مسوول اطلاع رسانی هیات تنیس روی میز استان قزوین گفت:’حمیدرضا طاهرخانی’ با قرار گرفتن در مکان چهارم رقابت های قهرمانی لیگ دسته برتر تنیس روی میز کشور برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به عضویت تیم ملی درآمد.
    ‘مرتضی گلشاهی’ روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طاهرخانی با کسب ۱۵ امتیاز، رده چهارم مسابقات تنیس روی میز دسته برتر که حکم انتخابی تیم ملی را داشت، به دست آورد.
    وی اظهارکرد: طاهرخانی به همراه سه تنیسور دعوت شده به اردوی تیم ملی پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، هفته آینده در مسابقات اوپن چین شرکت خواهند کرد.
    مسوول اطلاع رسانی هیات تنیس روی میز استان قزوین با اشاره به آمادگی بالای طاهرخانی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار امیدواری کرد: نماینده قزوینی تنیس روی میز کشورمان حضوری شایسته در رقابت های قهرمانی آسیا داشته باشد.
    گلشاهی در پایان یادآور شد: ‘روح الله شیشه گرها’دیگر تنیسور قزوینی حاضر در مسابقات دسته برتر با قرار گرفتن در مکان یازدهم این رقابت ها، به دسته پایین تر سقوط کرد.
    بیستمین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا پیش از این قرار بود ۲۱ تا ۲۷ شهریور ماه در کشور لبنان برگزار شود که با اعلام فدراسیون جهانی این رشته ورزشی به زمان دیگری موکول خواهد شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "‘مرتضی گلشاهی’ درگفتگو با ایرنا"
    تازه ترین اخبار