امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۳:۵۴:۲۸  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 20165
    ارسال خبر چاپ خبر
  • جلسه کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز در حالی برگزار شد که تاکنون از هیچ سایتی خصوصا سایت فدراسیون کمترین خبری روی خروجی ها قرار نگرفته است. با توجه به انفجار و انقلاب اطلاع رسانی  در خانواده تنیس روی میز ؛فدراسیون  تمام جلسه ها ی کمیته فنی و مفاد آن را بعد از برگزاری روی…

    جلسه کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز در حالی برگزار شد که تاکنون از هیچ سایتی خصوصا سایت فدراسیون کمترین خبری روی خروجی ها قرار نگرفته است.
    با توجه به انفجار و انقلاب اطلاع رسانی  در خانواده تنیس روی میز ؛فدراسیون  تمام جلسه ها ی کمیته فنی و مفاد آن را بعد از برگزاری روی خروجی خود قرار می دادلذا با توجه به اینکه تاکنون هیچ خبر رسمی از این جلسه بدست نیامده است پیش بینی می شودکه باید اتفاقات جالب و شنیدنی برای افکار عمومی رخ داده باشد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بی اطلاعی افکار عمومی ازبرگزاری جلسه کمیته فنی"
    1. بازيکن ديگري از دسته برتر گفت:

      amidi گفت:
      یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ در ۵:۰۵ ب.ظ
      با سلام من نفهمیدم رنجنامه چه بود خانم جلالی برای مسابقات جهانی انتصاب شده اند و احتمالا خانم منصوره رضایی هم برای مسابقات انتخابی المپیک به قطر اعزام میشوند.پس فعلا تعداد نفرات تیم ملی بانوان به ۸ نفر افزایش یافته است .۴ خانم جوان و۴ خانم نوجوان هم به مسابقات عراق در ۲۳ اسفند اعزام میشوند

      با سلام مجدد

      جناب آقای عمیدی ماه ها پیش رنجنامه و غم نامه ای نوشتیم و شما بعنوان اولین نفر نظر دادید و با نوشته ی خود کاری کردید که همه چیز از آب و تاب بیافتد و طوری اتفاقات آینده را مطرح کردید که همه گفتند “بابا این بانوان هم الکی مشکل تراشی می کنند.”

      در جواب ناراحتی ما از انتصابات بی جا و پشت پرده و اشتباه و در جواب بی انگیزگی هایی که برای اکثر بازیکنان دسته برتر ایران رخ داده بود نوشتید: مریم جلالی به جهانی آلمان می رود و منصوره رضایی هم به قطر می رود .

      امروز اط شما می پرسیم شما در مقابل گفته هایی که می نویسید که باعث شود اعتراضات ما در لحظه بی دلیل شمارده شود چه پاسخی دارید.چون بر خلاف گفته های شما امروز همه شاهد این هستیم که مریم جلالی به جهانی آلمان نرفت و منصوره رضایی هم به قطر نرفت. چرا به حرف و شخنان ما اهمیت نمی دهید و اگر هم نمیخواهید اهمیت دهید چیزی ننویسید که فقط در لحظه به بازیکنان وعده وعید داده شود و اعتراضات بیهوده شمارده شود.

      با تشکر این متنی که در بالای پیام نوشته شده عین همان گفته های شماست که در بهمن ۹۰ نوشتید و هیج کدام عملی نشد.
      ما می دونیم توی این فدراسیون اگه یک فرد علمی باشد اون شمایید و به شما ایمان و اعتقاد داریم فقط گاهی به تایید از اشتباهات کسان دیگر چیز هایی می نویسید که فقط انسجام مارا بهم میزند.
      با تشکر

      با تشکر

    2. محمود ساکیانی گفت:

      با سلام
      اگر کسی از تصمیمات اتخاذ شده در کمیته فنی ۱+۵ فدراسیون اطلاعی دارد لطفا اطلاع رسانی فرماید.

    3. صدا گفت:

      آقای عمیدی لطفا بازبین فرمایید

      http://www.ttraket.com/?p=14953

    4. amidi گفت:

      با سلام شماره ۱ عزیز حق با شماست.اشتباهم را با استعفائ جبران میکنم انشاالله به بزرگواریتان مرا ببخشید .هر چند من اصلا در ارتباط بامسایل برون مرزی کمترین دخالت را داشتم و عملا رای من تاثیر گذار نبوده و اکثرا مورد توجه واقع نشده است

    5. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب .بسیار مصاحیه های بی اساس دیگر هم وجود دارد که اگر بررسی شود متاسف خواهیم شد.انشاالله که خیر باشد و همه براه راست هدایت شویم.با تشکر.

    6. جمال فتاحی گفت:

      با سلام خدمت جناب آقای عمیدی.جناب آقای عمیدی استعفای شما شاید برای تسکین دل خودتان باشد و تا حدودی غم و غصه های تان را در این رشته کم کند ولی بنظر من گفتن خیلی از حقایق و تصمیماتی که به گفته خودتان شما اصلا در آنها نقشی نداشتید ,برای تسکسین دل خیلی از کسانی که شما را مقصر میدانستند در این امور بهتر باشد لذا دنیایی که آخر آن مرگ است چرا بگذاریم خیلی ها از دست کارهایی که روحمان از آنها خبر ندارند دلخور باشند و بدون آنکه توضیحاتی ارئه بدهیم به سوی دیار حق برویم لذا در این برهه که تمام درد دل های قشر مظلوم پینگ پنگ و تمامی دوستداران شما با شماست ، شما هم در همین سایت با گفتن حقایق ماجرا این غم و غصه ها رو از دل بچه ها دور کنیدو از خداوند منان میخواهم در این دوره کوتاه زندگی هیچ اشکی از چشمی سرازیر نشود.پسر کوچک شما جمال فتاحی

    7. صدا گفت:

      جناب عمیدی

      ما از شما استعفا نخواستیم اگر هم قرار به جبران است چرا با استعفا جبران می کنید که شرایط را بدتر کند چون شما هم بروید دیگر هیچ پینگ پنگی در این فدراسیون نمی ماند که دلسوز هم باشد . در جبران آن لایحه ای مدون کنید که این انتصابات بیجا برکنار شود .چون صمدی سال ۸۹ اول ایران شده بود سال ۹۰ که ۷ام شد باید به حرمت سال قبلش اورا انتصاب می کردند .ما از شما می خواهیم با تدوین قانون درست درمون و بی پارتی بازی این سیستم انتخابی تیم ملی منطقی و عادلانه شود همین.

    8. لرکي پور گفت:

      با سلام جناب آقای عمیدی دل خوشی خیلی ها وجود جناب عالی در فدراسیون است ،امید وارم مارا از وجود پر برکتتان محروم نفرمایید .

    9. amidi گفت:

      دوستان در اخرین جلسه کمیته فنی این مسئله انتخاب تیم ملی کمی اصلاح شد .نمیدانم چرا روی سایت زده نشد .مصوب گردید ملاک انتخاب ده نفر برتر فقط اخرین رده بندی باشد و سالی دو بار حتما رده بندی باشد .انتخابی تیم ملی هم در ۲ مرحله باشد بار اول ۱۰ نفره و بار دوم ۸نفر برتر باشند و امتیاز این مرحله اخری دو برابر باشد.

    10. amidi گفت:

      با سلام با توجه به فشار مسابقات تعداد نفرات دسته برتر برای رده سنی جوانان به بالا ۱۶ نفر ،برای نوجوانان ۱۴ نفر و برای نونهالان ۱۲ نفر تعیین گردید

    11. محمدرضا گفت:

      جناب آقای علوی عزیز سلام
      احتراما مگر قرار نشد تا از انتشار نظراتی که با نام های غیر متعارف هستند ، جلوگیری کنید ؟ . بازهم شاهد این نظرات هستیم. عقیده بنده این است که در نظر دهی راجع به اینگونه مسایل باید اشخاصی شرکت کنند که توانایی گفتن نام خود و شناخته شدن خودشان در نظر دیگران را داشته باشند وگرنه این نظرات به چه درد میخورد؟. ” در مورد بزرگان باید بزرگان نظر بدهند نه اشخاصی که شهامت گفتن نام خود را ندارند ”
      بد میگم ! بگید بد میگی !!!
      با احترام

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        آقا محمد رضا
        با سلام
        احتراما؛بلاخرهما مرد هستیم وگردنمان زیر تیغ نیست!
        از شما میپرسم که: وقتی نویسنده یک دختر خانم مظلوم است که در گذشته چندین بار طبق آنچه نوشته است حقوقش بشدت تضییع شده ودر یک کلام از قشر مظلوم و کم زور جامعه محسوب می شود (در مجموعه فدراسیونهای زمان) چگونه و به چه تضمینی میتواند با نام واقعی و مشخص خود وارد شود؟
        هرچند که باید از آقای عمیدی در این مدت پاسخگویی تشکر ویزه نماییم.

    12. محمدرضا گفت:

      جناب علوی سلام مجدد
      هرگز فراموش نکنید که این سایت ، شرایطی را بوجود آورده که دیگر کسی از بزرگان ، جرات نمیکند، نمیتواند با محکوم کننده ی مظلوم برخورد کند. پس بهتر است که شهامت بخرج بدیم و حرف دلمان را با نام خودمان به گوش متحمان برسانیم و درخواست پاسخ کنیم
      با احترام

    13. خلیل روشن ضمیر گفت:

      این تعداد رده بندی بسیار کم است و نمی تواند ملاک تعیین نفرات برتر باشد.ضمناً تعداد دسته ها نیز کم است و به نظر بنده باید دسته دو . سه هم اضافه گردد.قرار بر این بودکه اینهارااصلاح کنید.

    14. بازيکن دختر گفت:

      آقای عمیدی این را همه میدانیم اینکه ۸ تا می ایند ۱۰ تا می ایند را نپرسیدیم . ما مدت زمان زیادی هست خواهان حذف انتصابات افراد با رنک بالا هستیم .یعنی اگر ندا که حتی امسال المپیکی است شاید سال آینده افت شدید کند و بقیه از او ببرند یعنی سال بعد که او رده اش ۶ و۷ ۸ و… شد قرار است انتصاب شود؟؟؟

      پریسا صمدی ،سحر رهنما و چند بازیکن دیگر در زمان هایی که افت بازی داشته اند و بقیه پیشرفت کرده بودند و از آنها بردند و رده های اینها عقب بود بار ها و بارها به پشتوانه حمایت ها فدراسیون و به بهانه هایی از قبیل رنکینگ بالاتر و قهرمانی های سال های گذسته شان انتصاب شدند حتی زمان های زیاری که در رده بندی ها هم حتی شرکت نداشته اند .

      ما از شما درخواست برکناری فرهنگ انتصاب هستیم میشه آقای عمیدی ؟

    15. مريم ديلمقاني يک مربي تازه کار گفت:

      آقای عمیدی یک موقع هست یک بازیکن روی فرم است و قهرمان است و مثلا مثل زهرا علوی پروازش کنسل شده و نتوانسته خودش را برساند این موقع وظیفه ی هیات استان است با اطلاع رسانی و با همکاری فدراسیون شرایطی فر اهم بیاید که این مشکل که براساس شرایط جوی کشور بوده حل شود .

      اما وقتی بازیکنی کلا به علت درس و امتحان از شرکت سرباز می زند و یا اینکه شرکت می کند و مقامش پایین می شود چرا باید بر اساس سابقه ی سال های گذسته ی او او را انتصاب کنین؟
      چرا باید حق مریم جلالی خورده بشود؟چرا حق منصوره رضایی خورده شود؟ مگر منصوره رضایی در رده بندی تابستان ۹۰ جهارم نشد؟ اما چون پریسا صمدی دور اول رده بندی را نیامد و دور دوم را فقط شرکت کرد و مقام دور دوم او را برای دور اول او هم زدند باعث شد منصوره رضایی چهارم شود و چون ندا شهسواری هم شرکت نکرده بود کلا به جای منصوره رضایی ندا را انتصاب کردند. چرا؟

      آقای عمیدی برای بار هزارم برای بار صد هزارم فرهنگ انتصاب را بردارید لطفا این را مطرح کنید که پدرانی که پشت پرده دوست و رفیق فدراسیونی ها هستند اختیار دخالت در انتصاب دخترانشان را نداشته باشند.


    تازه ترین اخبار