امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۱:۲۲  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 20170
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بانوی پینگ پنگ باز ایرانی که برای اولین بار موفق به کسب سهمیه المپیک در تاریخ تنیس روی میز ایران شده است، گفت: پیش از المپیک ۲۰۱۲ لندن ، آنچه ما احتیاج داریم حضور یک یار خارجی و خوب است که بتواند در کنار ما تمرین کند نه چیز دیگر ! ندا شهسواری در گفتگو…

    بانوی پینگ پنگ باز ایرانی که برای اولین بار موفق به کسب سهمیه المپیک در تاریخ تنیس روی میز ایران شده است، گفت: پیش از المپیک ۲۰۱۲ لندن ، آنچه ما احتیاج داریم حضور یک یار خارجی و خوب است که بتواند در کنار ما تمرین کند نه چیز دیگر !
    ندا شهسواری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: در ورزش پینگ پنگ وجود دست خوب برای تمرین امری حیاتی و مهم است قبل از اعزام به مسابقات المپیک لندن به یار تمرینی قوی احتیاج دارم و فدراسیون باید در این امر به ما کمک کند یا شرایطی را فراهم کند که آنها بیایند یا بگذارند ما برویم خارج و با بهترین ها تمرین کنیم.

     

    شهسواری اکنون مدت ۵ روز است که به همراه محجوبه عمرانی و پریسا صمدی در اردویی سه نفره به سر می برد وی درباره این اردو گفت: این اردو پس از بازی های لیگ که هفته گذشته برگزار کردیم آغاز شد و به همراه دو تن از بچه ها یعنی محجوبه عمرانی و پریسا صمدی که برای دریافت کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۲ لندن ، به مسابقات قطر خواهند رفت تمرین می کنیم این اردو هم برای آن دو برگزار شده است که بامداد چهارشنبه به قطر خواهند رفت من هم در کنار آنها تمرین می کنم.

     

    وی در مورد مربیانش افزود : اردو زیر نظر سیما لیموچی سرمربی تیم ملی بزرگسالان انجام می شود و ما تمرینات خود را با حضور اشرف بلوچی پیگیری می کنیم.

     

    شهسواری درباره وضعیت آمادگی اش برای حضور در مسابقات المپیک گفت: بیشترین درگیری من تاکنون مسابقات لیگ و اعزام های برون مرزی بوده است اما هر ماه سعی کرده ایم حدود ۱۰ یا ۱۵ روز را در اردو تمرین کنیم و فکر می کنم با وقتی که برای این کار گذاشته ام آمادگی لازم را برای مسابقات کسب کرده و از وضعیتم رضایت نسبی دارم.

     

    وی افزود: قبول دارم که فدراسیون تنیس روی میز ایران برنامه منظمی برای حضور در مسابقات المپیک لندن داشته است اما اعزام به مسابقات مختلف برون مرزی مثل مسابقات آسیایی، جهانی ، کاپ آسیا و تورهای جهانی کمک بسیاری را به افزایش تجربه ما کرده است ضمن اینکه جایگاهمان را در رنکینگ جهانی نیز بهبود بخشیده است.

     

    اولین بانوی المپیکی پینگ پنگ ایران درباره نوشاد عالمیان دیگر المپیکی تنیس روی میز بیان کرد: بازیهای نوشاد عالمیان را در مسابقات کاپ آسیا و مسابقات جهانی آلمان دیده ام اما اصلا نمی توان بازی دخترها و پسرها را با هم مقایسه کرد و نمی توانم بگویم که دیدن نحوه بازی کردن او و امتیاز گیری اش در عملکرد من نیز اثر می گذارد.

     

    عضو تیم باشگاهی مس کرمان درباره بهترین مربی ای که تاثیر زیادی در بهبود بخشیدن به عملکرد او داشته است گفت: شخص خاصی را نمی توانم نام ببرم من تاکنون با مربیان زیاد و متعددی تمرین کرده ام .

     

    وی از برگزاری اردوی مجارستان و آمدن یاز تمرینی مجاری به ایران به نیکی یاد کرد:اردویی که به مدت ۱۰ روز زیر نظر سیما لیموچی در مجارستان برگزار کردیم بسیار موفقیت آمیز بود، بعد از آن هم چند یار تمرینی مجاری به ایران آمدند و با ما تمرین کردند، حضور د رکنار آنها بسیار تجربه خوبی برایم بود و خیلی چیزها یاد گرفتم برای همین است که می گویم پیش از المپیک یار تمرینی قوی بسییار مهم اسیت نه مربی!

     

    ندا شهسواری علاوه بر کسب افتخار عنوان اولین بانوی المپیکی پینگ پنگ بانوان راه را برای موفقیت سایر بانوان پینگ پنگ باز نیز باز کرد، این افتخار شهسواری باعث توجه هر چه بیشتر فدراسیون تنیس روی میز ایران به بانوان شد تا جایی که حضور بانوان در مسابقات تور جهانی که قبلاً با اعزام تیم مردان انجام می گرفت، در این رقابت ها باب شد و از ان پس بانوان ایران در همه اعزام ها همراه تیم ملی مردان بوده اند و همین اعزام های برون مرزی نقش موثری در بالا بردن رتبه رنکینگ زنان ایران داشت، ندا شهسواری با حضور در رقابتهای کاپ آسیا موفق شد با کسب امتیاز در آخرین رنکینگ فدراسیون جهانی تنیس روی میز ۲۰ پله صعود کند و در مکان ۵۰۹ بایستد

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شهسواری : یار تمرینی خوب بیاورند و دیگر هیچ!"
    تازه ترین اخبار