امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۰:۵۱  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 20256
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رائول کالین، نماینده فدراسیون جهانی تنیس روی میز در مسابقات قطر گفت:پیشرفت بازیکنان ایرانی در مسابقات بین‌المللی چشمگیر بوده است. حجاب جزئی از فرهنگ و اعتقادات شما است و بانوان ایران با این فرهنگ سازگار  شده و توانسته‌اند در رقابت‌های مختلف بدرخشند  . به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛این گفته رائول کالین نماینده باسابقه فدراسیون جهانی…

    رائول کالین، نماینده فدراسیون جهانی تنیس روی میز در مسابقات قطر گفت:پیشرفت بازیکنان ایرانی در مسابقات بین‌المللی چشمگیر بوده است.
    حجاب جزئی از فرهنگ و اعتقادات شما است و بانوان ایران با این فرهنگ سازگار  شده و توانسته‌اند در رقابت‌های مختلف بدرخشند  .
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛این گفته رائول کالین نماینده باسابقه فدراسیون جهانی که در بیشتر مسابقات جهانی و معتبر حضور دارد  از آنجا اهمیت پیدا میکند که برای اولین بار است از زبان فدراسیون جهانی  حجاب دختران ورزشکار این رشته را  رسمیت می بخشند.
    با توجه به این گفته که زبان نماینده رسمی و معتبر فدراسیون جهانی بیان شده است میتوان صدور فرهنگ زنان ایرانی (حجاب اسلامی) را در قلب فدراسیون جهانی و جامعه بین الملل مشاهده کرد.
    بدون شک دختران محجوب ایرانی بدون در نظر گرفتن نتایج کسب شده بعنوان نمایندگان همیشه پیروز ایران اسلامی محسوب می شوند.
    گفتنی است که کم کم حجاب اسلامی بانوان ایرانی میرود تا الگوی مناسبی برای دیگر کشورهای اسلامی باشد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نماینده فدراسیون جهانی:پیشرفت بازیکنان ایرانی در مسابقات بین‌المللی چشمگیر بوده است"
    تازه ترین اخبار