امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۵۴:۰۳  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 20466
    ارسال خبر چاپ خبر
  • جلسه کمیته فنی با حضور اعضای کمیته روز گذشته در محل فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ جلسه کمیته فنی با حضور اعضا ی کمیته روز گذشته۲۳ اردیبهشت ماه ۹۱ در محل فدراسیون تنیس روی میز برگزار گردید و مصوبات آن بشرح ذیل می باشد.   ۱- انتخاب…

    جلسه کمیته فنی با حضور اعضای کمیته روز گذشته در محل فدراسیون تنیس روی میز برگزار شد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ جلسه کمیته فنی با حضور اعضا ی کمیته روز گذشته۲۳ اردیبهشت ماه ۹۱ در محل فدراسیون تنیس روی میز برگزار گردید و مصوبات آن بشرح ذیل می باشد.

     

    ۱- انتخاب نفر چهارم تیم ملی جوانان (دختر) اعزامی به مسابقات آسیایی چین سرکار خانم سیده زهرا علوی از خوزستان تعیین گردید.

     

    ۲- انتخاب نفر سوم تیم ملی نوجوانان (دختر) اعزامی به مسابقات آسیایی چین سرکار خانم بهاره بابادی وند از خوزستان تعیین گردید.

     

    ۳- انتخاب نفر سوم تیم ملی جوانان (پسر) با توجه به رای کمیته انظباطی تعیین میگردد.

     

    ۴- مربی تیم ملی جوانان دختر سرکار خانم مهناز رجبیان ، سرکار خانم ویدا عبدی نیز بعنوان مربی تیم ملی نوجوانان دختر تعیین گردیدند.

     

    ۵- مربی تیم ملی جوانان آقای محسن شیشه گرها و مربی تیم ملی نوجوانان آقای نادر شاملو تعیین گردید .

     

    ۶- خانم محجوبه عمرانی با توجه به اینکه از نظر رده بندی جهانی نسبت به بقیه اعضای تیم ملی بزرگسالان بهتر بوده و جهت افزایش رده بندی به مسابقات مراکش اعزام گردد.

     

    ۷- مقرر گردید در اعزام به مسابقات برون مرزی نفرات اول تا دوم بزرگسالان بطور ثابت و نفرات بعدی بصورت انتصابی و چرخشی انتخاب گردد.

     

    ۸- سرکار خانم مریم جلالی نیز با توجه به بند ۷ به مسابقات مراکش اعزام گردد.

     

    ۹- درخواستی که از طرف جوانان مطرح گردید در کمیته فنی بررسی و مورد قبول واقع نشد . (به دلیل اینکه نفرچهارم بصورت انتصابی و در اختیار کمیته فنی می باشد.)

     

    همچنین مصوبات جلسه کمیته فنی در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه بدین شرح می باشد:

     

    ۱- مقرر گردید کمیته مسابقات و داوران در مسابقات خردسالان و نونهالان کشوری در خصوص استفاده از رویه های آنتی اسپین ممانعت به عمل آورد . این مقررات از ابتدای سال میلادی جدید اعمال خواهد شد.

     

    ۲- در خصوص آیین نامه انتخابی تیم های ملی بحث گردید و مقرر شد مسابقات رده بندی بصورت دوره ای ۱۶ نفره برگزار شود و امتیاز این مرحله با ضریب یک به مرحله بعدی انتقال یابد . از این مرحله ۱۰ نفر برای انتخابی تیم ملی گزینش شده و طی دو مرحله بصورت دوره ای بازی می نمایند . در مرحله اول ۱۰ نفره و با ضریب امتیاز یک و مرحله دوم ۸ نفره و با ضریب امتیاز امتیاز ۲ برابری خواهد بود . در هر مرحله اعزام برون مرزی آخرین دسته برتر و انتخابی تیم ملی شش ماهه اول و یا دوم ملاک عمل خواهد بود.

     

    ۳- در خصوص تعداد نفرات دسته برتر جوانان و امید و بزرگسالان ۱۶نفر و باتوجه به توان جسمانی و ظرفیت روانی در رده سنی نوجوانان دسته برتر ۱۴ نفر و دسته نونهالان و خردسالان ۱۲ نفره برگزار می شود . ضمناً تعداد افراد حذف شده در هر رده جوانان به بالا ۶ نفر و در رده نونهالان به پایین ۴ نفر می باشد .

     

    ۴- بندهای یک و دو و سه به مدت یکماه جهت نظرسنجی و ارائه نظر کتبی هیئت های استانها روی سایت فدراسیون گذاشته شده و در صورت عدم وصول پیشنهاد جدید در مهلت مقرر لازم الاجرا خواهد بود.

     

    ۵- در خصوص انتصاب نفر سوم برای تیم ملی نوجوانان اعزامی به مسابقات آسیایی چین آقای مهرداد دهستانی انتخاب شدند.

     

    ۶- مقرر گردید اردوی تدارکاتی جوانان و نوجوانان در تهران یا هندوستان ( بر طبق تفاهم نامه با فدراسیون تنیس روی میز هندوستان ) تشکیل گردد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نتایج کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز"
    1. مدیر سایت گفت:

      باسلام
      ازنویسنده محترمی که بانام رضا دو دیدگاه درارتباط با کمیته فنی ارسال کرده اند تمنا دارد تا نام واقعی خود را ارسال نمایند تا عینا هردودیدگاه آنان درسایت قرار گیرد
      باتشکر

    2. فاطمه رجبی گفت:

      با سلام ،از اعضای محترم کمیته فنی خواهشمندم گوشه ایی از سوابق مربی گری حرفه ایی دو مربی عزیز انتخاب شده جهت تیم ملی جوانان و نوجوانان بانوان را جهت استحضار عموم منتشر نمایند.البته سوابق مربی گری در تیم های ملی را که دراین چند وقت اخیر به این مربیان داده شد را از این سوابق حذف نمایید .اینجانب سوابق بازیکن سازی ،مربی گری تیم های لیگ های حرفه ایی و مشغول بودن آنها در حال حاضر در ساخت بازیکنان مهم و….را مد نظر دارم. جالب است بار دیگر مانند دیگر منتقدان به عرض برسانم وقتی حتی یک نفر از این ۷ نفر جوانان و نوجوانان از تهران نیستند یعنی مربیان این استان در ساخت و یا مدیریت بازیکنان دچار مشکل هستند بنابراین این همه اصرار جهت استفاده از آنان برای من بی سواد قابل درک نیست .

    3. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.این برای اولین بار است که چگونگی و مسابقات انتخابی تیمهای ملی و تعداد نفرات صراحتا مکتوب می شود.باید به فال نیک گرفت.اما چیزی که مبهم است و باید در این رابطه قوانین مشخص باشد شرایط انتصای شونده است در صورتی که مشخصات فرد انتصاب شونده نیز از قبل مشخص باشد که یک فرد منتصب باید چه شرایطی را دارا باشد.ایا هدف منافع ملی است که فرد انتصاب شونده را معتقد به بازی بهتر در مسابقات مربوطه.یا یک اوانس و هدیه ای است که به بازیکن داده می شود یا هر دو یا هیچکدام.این مهم چیست.مثلا دلیل انخاب شدن فرد منتصب در نوجوانان دختر چه بوده.
      مضمع بسیار مهم دیگر اینکه تقاضا می شود شرح وظایف کمیته فنی در این سایت طبق اساسنامه مربدطه به اطلاع این خانواده ورزشی برسد.ایا کار این کمیته که در چند سال اخیر هم انجام داده فقط چگونگی امتیاز دهی و برگزاری مسابقات طبق چه شرایطی و و انتصاب و تقسیم چرخشی مربیانی بخصوص در اعزام هاست.مسائل فنی- توسعه علمی -رسیدگی به امور مربیان و ملاک و معیار تشویق که از بازیکن سازی خانگی خارج و در سالن های ورزش هم این مهم انجام بلکه عالمیانها رشد کنند و ….چی و کلا وظایفی که کمیته مربیان داشت فراموش شده .
      مورد بعد اینکه تقاضا می شود توضیح داده شود اصولا شرایط و خصوصیات یک عضو کمیته فنی چیست.ایا ارتباط قوی است-ایا کسی ایت که بتواند اسپانصر جذب کند.ایا کسی است که قادر باشد ارامش برقرار کند.یا…….از ۲ سال پیش کمیته فنی ۱۵ نفره داشتیم تا حالا که نمیدانم ۶ یا ۷ نفر متغیر است عضو یواشکی هم که نباید اسمش باشد نمیدانم داریم یا خیر.چه کسی انتخاب می کند ایا دبیر پیشنهاد و رئیس حگم می زند یا ….اساسنامه چه میگویدودر هر صورت ثباتی یا معیاری به نظر می رسد منطقی با توجه به شرح وظایف وجود ندارد.
      مسئله بسیار مهم دیگر اصولا عضو کمیته فنی که تعیین کننده مربی برای مسابقات خارجی است و نقش اصلی انتصاب را دارد بایستی نظارت کامل بر مربیان و بازیکنان داشته و رای و قضاوت کند.بنابراین مربی که خود ذی نفع در اعزام یا انتصاب است نباید عضو کمیته باشد کارشناسان خبره بایستی اعضا این کمیته را تشکیل دهند.بطور مثال به چه دلیل اقای با بادی وند بایستی به المپیک بعنوان مربی برود.ایا ایشان مربی نوشاد بوده .ایا در کسب مقامی بالاتر برای ایران اسلامی ایشان چه نقشی می تواند داشته باشد.ایا اوانسی برای اوست که حبه این مهم در المپیک گه اخر اعتبار کلیه مسابقات بین المللی است این مورد نقض منافع ملی است و…..علیهذا تدوین چگونگی انتخاب بازیکن تیم ملی و امتیاز دهی چندین سال طول کشید تا تدوین شود.حال اگر باین طریق پیش رویم چگونگی و شرایط و خصوصیات انتصاب شونده-چگونگی انتخاب مدبی تیم ملی-و تدوین و توضیح شرح وظایف کمیته و خصوصیات یک عضو کمیته فنی شاید نیاز به یک قرن داشته باشد در صورتی که یک ساعت برای این مهم کافی است به شرط انکه منافع در نظر نباشد.اگر این مهم حل شود استارت پیشرفت سریع از نظر فنی و اخلاقی خورده خواهد شد.با تشکر.

    4. اميري نيا گفت:

      با سلام
      منظور از این نوشته این نیست که چه کسی بصورت انتصابی بازیکن تیم ملی
      یا مربی ، یا سرپرست تیمهای اعزامی بشود یا نشود، بلکه منظور ذکر این
      مطلب است که متاسفانه برنامه مدونی که هم از قانون تبعیت کند و هم به منافع این رشته ورزشی کمک کند در تصمیم گیریها دیده نمیشود.
      از دید اشخاصی که دستی بر آتش دارند و از بیرون نظاره گر هستند، این نوع انتصابها و اعزامها ، بیشتر ایجاد رزومه ورزشی ، منافع شخصی و ارتباطات را در ذهن متبادر میکند.
      مربیانی که در سطح کشور از نزدیک با بازیکنان در ارتباط هستند ولی
      بدلایل مختلف کانال ارتباطی با مسئولین ذیربط یا ذی نفوذ ندارند دچار دلسردی شده و این حالت در نهایت به ضرر این رشته ورزشی تمام میشود.
      بازیکنان نیز وقتی ندانند به چه صورت و چه موقع انتصاب یا انتخاب میگردند دچار دلزدگی و سردرگمی میشوند.
      هیچگونه برنامه ای مبنی بر توسعه این رشته ورزشی در شهرستانها دیده نمیشود.متاسفانه بعضی هیئتهای استانها نیز اصل مطلب و مشکلات واقعی را بیان نمیکنند و بعضی هم کمال استفاده را از شرایط موجود میبرند.
      لازم به ذکر است این مسائل در همه دوره ها کمابیش وجود داشته ولی اگر داعیه حق طلبی و صحت کار را داریم باید از خود شروع کنیم نه اینکه از دیگران ایراد بگیریم و خود دارای ایراد مضاعف باشیم.

      مستدام باشید

    5. بخشنده گفت:

      با سلام حضور اعضاء محترم کمیته فنی
      از کار زیبای کمیته فنی مبنی بر انتصاب شایسته خانمها زهرا علوی و بهاره بابادی وند به نوبه خود تشکر می کنم و به بازیکنان شایسته خوزستانی خانمها علوی و بابادی وند نیز عضویت در تیم ملی ج.ا.ایران را صمیمانه تبریک می گویم .

    6. لرکي پور گفت:

      با سلام از انتصاب به حق ۲ نوجوان خانم بهاره بابادی وند وزهرا علوی بسیار خوشحال شدم انشالله با دست پر وبا افتخار برگردند .از مربیان این ۲ نوجوان بابت زحمات طاقت فرسایشان متشکرم .

    7. جمال فتاحی گفت:

      انتصاب بحق و بجای دختران پاک و الگوی حجاب ورزش کشور خانم ها سیده زهرا علوی و بهاره بابادیوند را تبریک عرض میکنم


    تازه ترین اخبار