امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۷:۰۴  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 20494
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نایب رییس هیات پینگ پنگ استان زنجان ، گفت: استقبال بانوان زنجان از رشته ورزشی ‘پینگ پنگ’ در سطح خوب و مناسب است. ‘بهیه بابایی’ روزدوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر یکصد ورزشکار زن در رده های مختلف سنی در این رشته ورزشی به صورت رسمی و بیمه شده ، تحت…

    نایب رییس هیات پینگ پنگ استان زنجان ، گفت: استقبال بانوان زنجان از رشته ورزشی ‘پینگ پنگ’ در سطح خوب و مناسب است.
    ‘بهیه بابایی’ روزدوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر یکصد ورزشکار زن در رده های مختلف سنی در این رشته ورزشی به صورت رسمی و بیمه شده ، تحت پوشش هیات پینگ پنگ استان زنجان فعالیت می کنند که این رقم در فصل تابستان که مدارس تعطیل است افزایش چشمگیری می باشد.

     

    وی اظهار داشت: ورزش پینگ پنگ در حال حاضر در سطح شهرستان های ‘زنجان ، ابهر ، طارم و خدابنده’ فعال است و به لحاظ امکانات و تجهیزات مورد نیاز این رشته ورزشی نیز مشکلی ندارند.

     

    بابایی گفت: رییس و دبیر هیات پینگ پنگ استان زنجان ، همواره پاسخگوی مشکلات بخش بانوان هستند و واقعا همکاری خوب و تنگاتنگی را دارند که قابل تقدیر است.

     

    وی یادآورشد: سه مربی زن زنجانی به اسامی ‘آذر حسنلو ، فاطمه خلجی و فریبا ملایی’ با هیات پینگ پنگ استان زنجان همکاری داشته و ورزشکاران این رشته ورزشی در شهر زنجان را آموزش و تمرین می دهند.

     

    نایب رییس هیات پینگ پنگ بانوان استان زنجان ، افزود: باشگاه ورزشی ‘درنا’ نیز که متعلق به بخش خصوصی است در کنار رشته های ‘آمادگی جسمانی، بدنسازی، ایروبیک و بیلیارد’ در ورزش پینگ پنگ نیز فعالیت دارد و توانسته است ورزشکاران علاقه مند به پینگ پنگ را نیز به سوی خود حلب و جذب کند.

     

    بابایی ، گفت: این باشگاه که مختص ورزش بانوان است در شهرک کارمندان ، پشت بانک ملی واقع شده است که بانوان علاقه مند به ورزش می توانند برای فعالیت در رشته ‘پینگ پنگ’ به این باشگاه مراجعه کنند.

     

    وی ، تصریح کرد: روز پنجشنبه هفته جاری نیز یک دوره مسابقات انتخابی استان به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در رده های سنی ‘نوهالان ، نوجوانان و جوانان’ برگزار خواهد شد.

     

    بابایی، خاطرنشان ساخت: این مسابقات در سالن اختصاصی پینگ پنگ شهید رضوی و با هدف انتخاب ورزشکاران برتر جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور صورت می گیرد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بانوان زنجان از ورزش پینگ پنگ استقبال خوبی می کنند"
    تازه ترین اخبار