امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۰۲:۲۳  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 20504
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نمایندگان ایران در مسابقات المپیک لندن امشب برای حضور در تور جهانی پینگ‌پنگ تهران را به مقصد کره‌جنوبی ترک می‌کنند. به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون پینگ‌پنگ، نمایندگان ایران در المپیک ۲۰۱۲ لندن به همراه احمد جعفری پور به عنوان مربی امشب برای حضور در این پیکارها به کره جنوبی اعزام…

    نمایندگان ایران در مسابقات المپیک لندن امشب برای حضور در تور جهانی پینگ‌پنگ تهران را به مقصد کره‌جنوبی ترک می‌کنند.
    به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون پینگ‌پنگ، نمایندگان ایران در المپیک ۲۰۱۲ لندن به همراه احمد جعفری پور به عنوان مربی امشب برای حضور در این پیکارها به کره جنوبی اعزام می شوند.

     

    در این رقابت‌ها که ۱۴۱ بازیکن از ۱۲ کشور جهان حضور دارند، برترین بازیکنان چین، کره جنوبی و ژاپن حضور دارند. نوشاد عالمیان با رنکینگ ۸۲ بزرگسالان و ۹ امیدهای جهان، سید یک بازی‌های امید را در اختیار دارد و شانس یک قهرمانی در این رده سنی است.

     

    در مسابقات این چئون چهره‌های مطرح آسیا و جهان همچون مالونگ، ژانگ جیک، وانگ هائو، شوشین و مالین از چین، میزوتونی از ژاپن، جوسی هیوک، اوه سانگ و ری سیونگ مین از کره جنوبی حضور دارند.

     

    تورجهانی کره جنوبی دارای ۸۵۴۰۰ دلار جایزه نقدی است و این مسابقات روزهای ۲۷ تا ۳۱ اردیبهشت در شهر این چئون برگزار می شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شهسواری و عالمیان امشب به کره جنوبی می‌روند"
    تازه ترین اخبار