امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۵۹:۳۷  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 20518
    ارسال خبر چاپ خبر
  • محمد علی روئین تن بعد از تبرئه شدن از جانب کمیته فنی وتکرار دوباره بازی با سروش امیری نیا توانست مقام قهرمانی را کسب نماید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛بعد از برگزاری جلسه کمیته انضباطی رای این کمیته برائت روئین تن را بدنبال داشت. همچنین کمیته انضباطی  رای به برگزاری بازی دوباره روئین تن…

    محمد علی روئین تن بعد از تبرئه شدن از جانب کمیته فنی وتکرار دوباره بازی با سروش امیری نیا توانست مقام قهرمانی را کسب نماید.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛بعد از برگزاری جلسه کمیته انضباطی رای این کمیته برائت روئین تن را بدنبال داشت.
    همچنین کمیته انضباطی  رای به برگزاری بازی دوباره روئین تن و امیری نیا داد که در نهایت این بازی امروز برگزار شد و روئین تن توانست با نتیجه ۳ بر ۲ سروش امیری نیا را شکست دهد.
    محمدعلی روئن تن با این پیروزی به مقام نخست کشور رسید وعلی رضا ملارجبی دوم شد و سجاد حسینی به مقام سوم دست یافت.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "روئین بعد از بیگناهی قهرمان شد!"
    1. عبدالله مظفری گفت:

      باسلام خدمت مدیریت محترم سایت
      مشکل اقای روئین تن چه بوده که تبرئه شده؟
      باتشکر

    2. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.این جوان از عذاب وجدانی که ممکن بود ۱۰ سال دیگر گریبان گیر شود نجات یافت.توصیه این حقیر انکه قهرمانی ها و سفرها می ایند و می روند انچه می ماند اخلاق مداری و صفات پهلوانی است.البته این نوجوانان و جوانان بی گناهند و انچه می اموزند از مکتب همان اعضا کمیته فنی و این خانواده ورزشی است.اگر حکم برائتی صادر شده لااقل تذکری علنی لازم بود که این مهم باب نشود.هم اکنون نونهال این رشته اموخت اگر این چنین حرکتی در اینده بکند و به او نیاز احساس شود براحتی خفه دمه خواهد شد و این یک تاوان بزرگ فرهنگی است که متاسفانه به رزومه این ورزش باز هم اضافه شد.شاید با این طرز برخورد و قضاوت تیم جوانان ما قهرمان می شود .اگر کارشناسی می کردند متوجه می شدند هیچ تفاوتی نخواهد کرد فقط ضرر ان به این ورزش و فرهنگ دادو ستد تقویت شد.تنی چند از اعضا کمیته برای این حقیر سوال برانگیز شده اند بقیه که تکلیف معلوم است.اقای داود محمدی عزیز ایا با حضور فیزیکی جزو اعضا هستید.خانم لیموچی شما هم رای می دهید.شاید در اقلیت هستید ولی تصمیمات بعنوان کمیته فنی اعلام می شود.متوجه تقسیم اراضی در سفرها هستید.متوجه اعزامها بدون هیچ اردویی و برنامه ریزی علمی .زحمت مربی اعزام شونده فقط امدن به فرودگاه و رفتن است عواقب ان دلسرد شدن مربیان دلسوز این رشته و دامن زدن تولیدات اندک خانگی و تهی شدن این رشته از نونهالان و نوجوانان و ورزش همگانی و پهلوانی است.یعنی همه سرمایه گذاریها از بیتالمال مادی و زمانی و….بر باد.انشااله که خیر است صبر مسئول محترم فدراسیون نتیجه معکوس نداشته باشد.امیدوارم اعضا کمیته و این حقیر اگر غافلیم از غفلت خارج شویم.با تشکر.

    3. حمید شفیعی گفت:

      با سلام
      انتخاب شایسته آقای سجاد حسینی و پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی ایران را به ایشان و خانواده زحمتکش و پینگ پنگی اش و همچنین به مربیان و مسئولان هیات و دوستداران این رشته در استان اصفهان ، تبریک گفته و آرزوی سلامتی و موفقیت برای آنها دارم .

    4. ابری گفت:

      مبارک است .برای عدالت ومجریانش دست بزنید.درود بر شما وتبریک به اقایان روئین تن وملارجبی وحسینی وتمام جوانانی که تمایل به اجرای عدالت دارند…


    تازه ترین اخبار