امروز: سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ | ۲۱:۱۸:۳۸  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۹ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 2052
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بعداز گذشت نزدیک به دوماه از بروز اختلافات و اعتراضات در پینگ پنگ کشور و با گذر ازیک دوره بسیار سخت و بیسابقه  درتاریخ این رشته  گویا کم کم باید منتظر خبرهای خوبی برای جامعه پینگ پنگ کشور باشیم. با بررسی و تحلیل اوضاع فعلی و با تغییر و تحولات جاری آنچه استنباط میگردد این است…

    بعداز گذشت نزدیک به دوماه از بروز اختلافات و اعتراضات در پینگ پنگ کشور و با گذر ازیک دوره بسیار سخت و بیسابقه  درتاریخ این رشته  گویا کم کم باید منتظر خبرهای خوبی برای جامعه پینگ پنگ کشور باشیم.
    با بررسی و تحلیل اوضاع فعلی و با تغییر و تحولات جاری آنچه استنباط میگردد این است که بزودی بازیکنان معترض به عرصه مسابقات بازخواهند گشت و طبیعتا بازگشت بازیکنان جوعمومی پینگ پنگ را با آرامشی نسبی روبرو خواهد کرد.
    درهرصورت این بازگشت میتواند خیلی ازمشکلاتی که خواسته یا ناخواسته در این عرصه بوجود آمده را تاحدود زیادی مرتفع گرداند ویا به تعبیری نزدیک تر شدن طیفهای مورد اختلاف  به یکدیگر تلقی گردد.
    همانگونه که در تفسیرهای  ومطالب قبلی بصورت مکرر متذکر شده ام اساسا بهترین راهکار تعدیل و انعطاف پذیری برروی مشکلات و اختلافات بوجود آمده است.آنچه مسلم است بازیکنان بازمیگردند امابصورت بدیهی  و ذاتی  باب انتقادات و اعتراضات همچنان بقوت خود باقی خواهد ماند.
    بهترین روش در حال حاضر و بعد از بازگشت معترضین به  عرصه رقابتها ایجاد  شورایی به نام رسیدگی به شکایات و انتقادات  واختلافات است. تا در صورت بروز حوادث  قبلی این شورا مسئولیت حل اختلاف و مرتفع کردن مشکلات را عهده دار گردد تا دیگر شاهد نمونه های مشابه در پینگ پنگ کشور نباشیم.
    امیدواریم اولین سایتی باشیم که در این ماه مبارک رمضان و خصوصا در این شبهای رحمت و بخشش خبر صلح و دوستی  و تفاهم و یکدستی و یکرنگی   وخروج از بحران را جهت اطلاع افکار  عمومی ابلاغ میکنیم.
    درهر صورت بروز خطا و اشتباه در هرجایی ممکن و یک امر طبیعی است و در هر کجای این دنیا و در هر سیستمی اتفاق  خواهد افتاد مهم عبور از این بحرانها و کسب تجربه و پرهیز از بداخلاقیها  ست.همه با هم به سوی پیشرفت و پیروزی هر چه بیشتر پینگ پنگ مظلوم کشور.
    سیدمنصور علوی
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گویاخبرهای خوشی در راه است!!!"
    تازه ترین اخبار