امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۳:۳۳  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 20544
    ارسال خبر چاپ خبر
  • برای اولین بار،دو ملی پوش نوجوان دختر همراه سایر ملی پوشان به مسابقات اپن جهانی تنیس روی میز اعزام می شوند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ مسابقات اپن لهستان که همه ساله بهترین پینگ پنگ بازان را از کشورهای مختلف جهان گرد هم می اورد امسال هم از دهم تا چهاردهم خرداد میزبان ورزشکاران خواهد…

    برای اولین بار،دو ملی پوش نوجوان دختر همراه سایر ملی پوشان به مسابقات اپن جهانی تنیس روی میز اعزام می شوند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ مسابقات اپن لهستان که همه ساله بهترین پینگ پنگ بازان را از کشورهای مختلف جهان گرد هم می اورد امسال هم از دهم تا چهاردهم خرداد میزبان ورزشکاران خواهد بود.

     

    فاطمه جمالی فر و بهاره بابادی وند دو ملی پوش نوجوان ایران هستند که در مسابقات امسال لهستان حضور خواهند داشت، در رده سنی جوانان نیز سه ملی پوش دختر به این رقابتها اعزام خواهند شد.

     

    شایان ذکر است، پیش از این ملی پوشان نوجوان ایران در مسابقات آزاد آسیایی مثل سلیمانیه عراق و بحرین حضور داشتند اما این رقابتها در سطح جهانی است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نوجوانان دختر ایران برای اولین بار در رقابتهای جهانی شرکت می کنند"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.اقای علوی نفر دوم نوجوانان دختر در مسابقات رده بندی جوانان دحتر کجاست.بدنم به لرزه افتاد موضوع چیست.الله و اعلم.با تشکر.

    2. حسن گفت:

      تشکر از مسئول محترن مسبب اعزام برای اولین بار را یادم رفت.

    3. ابری گفت:

      سفر به سلامت.امیدوارم با کوله باری از تجربه برگردید.

    4. ابری گفت:

      سلام اقای علوی لطفا توضیح دهید که این عکسها مربوط به سلیمانیه است چون ممکنه فکر کنند که شما نخواستید عکس نفر دوم را در سایت قرار دهید .حق هم دارند چون خانم ملاطلب در سفر سلیمانیه نبودنند که شما عکسی از ایشان داشته باشید.ولی میتوانید پیدا کنید که یک وقت کسی فکری ناجوری نکند.

      • مدیر سایت گفت:

        با سلام خدمت خانم ابری
        احتراما؛چندین بار اطلاع رسانی کردیم هیئتهایی که بازیکنان آنان در رده بنید هستند هرچه سریعتر عکسها و مشخصات بازیکنان خود را برای ما ارسال نمایند.
        در همین جا باز هم تمنا داریم تا این موضوع با سرعت پیگیری گردد.
        با تشکر


    تازه ترین اخبار