امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۱۳:۲۶  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 20546
    ارسال خبر چاپ خبر
  • محسن شیشه گرها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: این مسابقات با حضور تیم هایی از کشورهای مختلف جهان در روزهای ۱۰ تا ۱۴ خرداد ماه در لهستان برگزار خواهد شد.   وی، کسب آمادگی بیشتر برای شرکت در مسابقه های آسیایی را هدف اصلی شرکت تیم ملی جوانان ایران در رقابت…

    محسن شیشه گرها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: این مسابقات با حضور تیم هایی از کشورهای مختلف جهان در روزهای ۱۰ تا ۱۴ خرداد ماه در لهستان برگزار خواهد شد.

     

    وی، کسب آمادگی بیشتر برای شرکت در مسابقه های آسیایی را هدف اصلی شرکت تیم ملی جوانان ایران در رقابت های لهستان یاد کرد.

     

    مربی تیم ملی جوانان ایران، ‘پوریا عمرانی’، ‘علیرضا ملارجبی’ و ‘سجاد حسینی’ را بازیکنان حاضر در اردوی آماده سازی تیم جوانان کشورمان خواند و تصریح کرد: این بازیکنان در حال حاضر روزانه پنج ساعت در آکادمی تنیس روی میز تهران با جدیت تمرینات خود را برای شرکت در این مسابقات ادامه می دهند.

     

    شیشه گرها، کار پینگ پنگ بازان جوان کشورمان در مسابقات آسیایی با حضور حریفان قدرتمندی چون تیم های چین، ژاپن، کره جنوبی، سنگاپور و هندوستان را سخت دانست و گفت: با این وجود اطمینان دارم بازیکنان ما برای ارایه بازی های خوب و شایسته در این مسابقات از جان و دل مایه خواهند گذاشت.

     

    وی با بیان اینکه اگر در مسابقات آسیایی به دنبال رفتن به روی سکو و کسب عناوین برتر هستیم باید یک برنامه ریزی منسجم و بلند مدت در رده های سنی پایه داشته باشیم، اضافه کرد: البته این کار مورد توجه فدراسیون تنیس روی میز واقع شده است ولی برای رسیدن به این هدف، به پیگیری دقیق و مستمر نیازمندیم.

     

    شیشه گرها خاطرنشان کرد: با توجه به بودجه محدود فدراسیون ، برپایی اردوهای خارجی و اعزام تیم ها به رقابت های بین المللی به منظور کسب آمادگی و ارتقای انگیزه پینگ پنگ بازان، اقدامی شایسته است که جای تقدیر دارد.

     

    وی در خاتمه یادآور شد: به منظور تشویق و ارتقای انگیزه پینگ پنگ بازان در رده سنی نونهالان نیز از ‘علیرضا رهنما’ و ‘علی نظری’ برای شرکت در تمرینات و اردوی تیم پینگ پنگ جوانان ایران دعوت شده است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شیشه گرها:رقابت های اوپن لهستان از سطح بالایی برخوردار است"
    تازه ترین اخبار