امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۷:۴۴  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۸ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 2058
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش فدراسیون جهانی تنیس روی میز ، هشت تیم آقایان و هشت تیم بانوان که قرار است در مسابقات قهرمانی تیمی مگدبرگ آلمان از ۱۲ تا ۱۵ آبان ۹۰ (۳ تا ۶ نوامبر ۲۰۱۱) به رقابت بپردازند ، هم اکنون تایید شده اند. در هر دو بخش تیمی مردان و تیمی زنان، تیم هایی…

    به گزارش فدراسیون جهانی تنیس روی میز ، هشت تیم آقایان و هشت تیم بانوان که قرار است در مسابقات قهرمانی تیمی مگدبرگ آلمان از ۱۲ تا ۱۵ آبان ۹۰ (۳ تا ۶ نوامبر ۲۰۱۱) به رقابت بپردازند ، هم اکنون تایید شده اند.
    در هر دو بخش تیمی مردان و تیمی زنان، تیم هایی که در مسابقات قهرمانی تیمی اردیبهشت پارسال که در مسکو برگزار شده بود شرکت کرده بودند ، حضور آن ها در این دوره هم تایید شده است.
    چشم ها بر روی تیم آلمان دوخته شده است که امسال در خاک خود با رقبا به رقابت می پردازد. هرچند حضور آن ها در این دوره با استفاده از امتیاز میزبانی نبوده است.بلکه علت دعوتشان برای شرکت در مسابقات مدال نقره ی آقایان و برنز بانوان در دوره ی قبل این رقابت ها است.
    در خاک خود ، آلمانی ها این شانس را دارند که انتقام باخت پارسال در مقابل چینی ها در فینال را بگیرند.باخت چین کار بسیار مهم و با شکوهی است که تمام اعضای تیم آلمان برای دست یابی به آن باید چند درصد بهتر از بهترین بازی شان هم بهتر بازی کنند.
    اگر چه، در اردوی تیم آلمان صحبت از این می شود که فاصله ی میان چین و آلمان در حال کاسته شدن است.در مگدبرگ ما می توانیم به تماشای صحت این ادعا بشینیم.
    چند درصد بهتر بازی کردن از بهترین بازی ، آیا این همان چیزی نبود که بانوان سنگاپوری در مقابل بانوان چینی در فینال مسکو ، در آن بازی به یاد ماندنی انجام دادند؟تلاشی که به شکست چینی ها و قهرمانی سنگاپوری ها منجر شد؟
    مطمئنا از آن دیدار به بعد آلمانی ها می توانند به براورده شدن این آرزو امید داشته باشند .اگر چه تعداد زیادی تماشاگر آگاه به پینگ پنگ نتیجه ی کار را در مگدبرگ مشاهده خواهند کرد.همان قدر تماشاگر که در سال ۲۰۰۷ نظاره گر باخت آلمانی ها در برابر چینی ها بودند.
    چهار سال پیش جام بین الملل وجود نداشت.اما هم اکنون این رقابت بخش مهمی از مسابقات را به خود اختصاص داده است.
    گذشته از این ها ، در ۲۰۰۷ رقابت های تیمی مردان ، اتریش ، جمهوری چک و فرانسه را حاضر دید ولی امسال بلاروس ، مجارستان و ژاپن جای آن ها را اشغال کرده اند.
    به همین نحو در بخش بانوان نیز اتریش و بلاروس ۴ سال پیش حاضر بودند ولی امسال در لیست دعوت شدگان برای رقابت جایی ندارند.
    ژاپن ، بلاروس و مجارستان جایگزین ها در بخش آقایان هستند ، در حالیکه در بخش بانوان هلند و سنگاپور جایگزین تیم های قبلی شده اند.
    تیم های مسابقات قهرمانی تیمی مگدبرگ ۲۰۱۱
    آقایان : چین، آلمان، کره ی جنوبی، ژاپن، هنگ کنگ، روسیه، بلاروس، مجارستان
    بانوان : سنگاپور، چین، ژاپن، آلمان، کره ی جنوبی، هنگ کنگ، مجارستان، هلند
    تیم های جام بین الملل
    آقایان : استرالیا، برزیل، کانادا، مصر
    بانوان : استرالیا، کانادا، نیجریه، ونزوئلا
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات قهرمانی تیمی مگدبرگ آلمان"
    تازه ترین اخبار