امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۵۳:۲۹  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 20587
    ارسال خبر چاپ خبر
  • روابط عمومی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گزارش داد:مسابقات دسته یک و دسته دو بزرگسالان استان اصفهان جهت مشخص کردن نفرات برتر در روز جمعه ۲۹اردیبهشت برگزار میگردد. لازم به ذکر است که در مسابقه قبلی ۱۸نفر برتر مشخص شده اند که این نفرات به همراه نفرات دسته یک جوانان ونوجوانان با هم به…

    روابط عمومی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گزارش داد:مسابقات دسته یک و دسته دو بزرگسالان استان اصفهان جهت مشخص کردن نفرات برتر در روز جمعه ۲۹اردیبهشت برگزار میگردد. لازم به ذکر است که در مسابقه قبلی ۱۸نفر برتر مشخص شده اند که این نفرات به همراه نفرات دسته یک جوانان ونوجوانان با هم به رقابت میپردازند.
    لازم به یاد آوری است نور سالن تنیس روی میز استان اصفهان نیز با پیگیریهای مداوم جناب آقای نیکوکار بهسازی واین نشان از عزم ایشان در پیشرفت وپیشبرد این رشته ورزشی وقرار گرفتن در جایگاه حقیقی در سطح کشور را دارد.در ضمن تمرینات مرتب ومدون منتخب استان اصفهان در همه رده ها بیست و دومین جلسه خود را پشت سر گذاشت وقرار شد ۶جلسه بعدی بعد از مسابقات بزرگسالان انجام شود .این تمرینات با مدیریت جناب اقای ترکان وهمکاری جناب آقای طغرلیان از اوایل اردیبهشت آغاز شده وبه گفته اکثر بازیکنان تغییرات بسیار محسوسی را در شیوه وسبک بازی خود احساس نموده اند .
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خبری از هیئت تنیس روی میز استان اصفهان‎"
    1. مسئول روابط عمومی تنیس روی میزاستان سمنان -هادی باغبان گفت:

      بسیارعالی ومفیداست


    تازه ترین اخبار