امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۴۲:۱۳  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 20597
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دومین دیدار ندا شهسواری در بازی های تور جهانی کره جنوبی نیز با شکست به پایان رسید تا نماینده ایران از این رقابت ها حذف شود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، در ادامه دیدارهای تور جهانی کره جنوبی ندا شهسواری ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه به وقت محلی مقابل چینگ چئون…

    دومین دیدار ندا شهسواری در بازی های تور جهانی کره جنوبی نیز با شکست به پایان رسید تا نماینده ایران از این رقابت ها حذف شود.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، در ادامه دیدارهای تور جهانی کره جنوبی ندا شهسواری ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه به وقت محلی مقابل چینگ چئون از چین تایپه قرار گرفت و موفق شد فقط در یک گیم از حریف پیش بیفتد.

     

    شهسواری در گیم اول ۱۲ -۱۰ و در گیم دوم ۱۱-۳ مغلوب شد، در گیم سوم موفق شد ۳-۱۱ از حریف پیش بیفتد اما بازیهای گیم چهارم و پنجم را با نتیجه ۱۱-۷ واگذار کرد و در مرحله گروهی از دور این رقابتها کنار رفت.
    این حذف باتوجه به شرکت حریفان قدرتمند در این دوره از مسابقات قابل پیش بینی بود.

     

    در مسابقات تور جهانی که به میزبانی شهر این چئون کره جنوبی برگزار می شود ۱۴۱ ورزشکار از ۱۲ کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حذف زود هنگام بانوی المپیکی از رقابتهای کره جنوبی"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.در رابطه با بازیکنان بانوان مشگل اساسی امادگی جسمانی است و رقبا از این نظر قویترندواکر از هم اکنون بخصوص در رابطه با فاکتور سرعت تمهیدات لازم بوسیله یک مربی بدن ساز اشنا به رشته و تکنیکهای تنیس روی میز اندیشیده نشود ندا شهسواریی اولین و اخرین المپیکی این کشور در بانوان خواهد بود.
      در رابطه با نیما رفلکس بدنی ایشان با نوشاد متفاوت و تمرینات عادتی و مشابه نوشاد در ارتقا مشارالیه موثر نیست ایشان جهت موفقیت در میادین بین المللی نیاز به یک تغییر استراتزی و تمرینات مناسب ان را دارد.
      در رابطه با عمرانی سبک بازی ایشان در ایران موفق و تکیه و اشراف روی کنترل خوب بکهندش موثر در مسابفات داخلی است.ایشان بایستی به حملات فورهند اعتماد بیشتری داشته و در مفابل بازیکنان خارجی و رقبا که چهار چهارم میز را حمله بخصوص با ضربات قوی فورهند دارند این متد و تاکتیک را در دستور کار قرار داده و تمرینات مناسب ان را انجام دهدوغافل شدن از پیشرفت سریع با تکیه بر سن و سال کم خودش که زیاد وقت دارد برای ایشان مضر و باید به خود تلقین کند ۲۰ ساله است و در ان شرایط به فکر پیشرفت باشد در این صورت همیشه ۴ سال جلو است.
      قابل توجه گمیته فنی علاوه بر انتصاب و تقسیم سفرهای خارجی وظیفه اصلی و ریشه ای تمهیدات لازم و توجه به این مهم لازم است .البته اگر تخصص ان باشد.با تشکر


    تازه ترین اخبار