امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۵۹:۰۹  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 20599
    ارسال خبر چاپ خبر
  • محمدعلی رویین تن، پینگ پنگ باز رده نخست تیم ملی جوانان تنیس روی میز در بازی های اپن لهستان حضور نخواهد داشت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، طبق رای کمیته انضباطی، دیدار نهایی انتخابی تیم ملی جوانان تنیس روی میز که به علت کم کاری رویین تن توسط داریوش ضرغامپور ناتمام مانده بود،…

    محمدعلی رویین تن، پینگ پنگ باز رده نخست تیم ملی جوانان تنیس روی میز در بازی های اپن لهستان حضور نخواهد داشت.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، طبق رای کمیته انضباطی، دیدار نهایی انتخابی تیم ملی جوانان تنیس روی میز که به علت کم کاری رویین تن توسط داریوش ضرغامپور ناتمام مانده بود، دوباره برگزار شد و رویین تن با نتیجه سه بردو سروش امیری نیا را شکست داد و رده نخست جوانان را از آن خود کرد اما تاخیر او در رسیدن به اردوی تیم ملی باعث شد که او در مسابقات اپن لهستان حضور نداشته باشد.

     

    در غیاب محمدعلی رویین تن، علیرضا ملارجبی و سجاد حسینی نفرات دوم و سوم رده بندی تیم ملی جوانان وپوریا عمرانی بازیکن انتصابی فدراسیون به لهستان خواهند رفت و رویین تن درمسابقات قهرمانی جوانان آسیا درتیرماه حضور خواهد داشت.
    تحلیل:
    با توجه به اینکه در کمیته انضباطی رای برائت این بازیکن ملی پوش صادر شده است پس بصورت قطع ویقین نرفتن و عقب افتادن از سفر لهستان تبعات روحی برای این بازیکن خوب کشورمان برجای خواهد گذاشت. همچنین مسبب اصلی این شبهات که این بازیکن جوان را به کمیته فنی کشاند باید مقصر شناخته شده و به افکار عمومی معرفی گردد.اگر قرار باشد روئین تن بی گناه باشد که از قضا بی گناهی او صادر شده است پس باید قانونا عامل کشاندن این بازیکن به کمیته انضباطی مقصر باشد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رویین تن به بازی های لهستان نمی رسد+تحلیل"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.گناهکار کسی است که فرهنگ دادو ستد را در امور فرهنگی وارد کرد.این تاوان ۱۵ سال پیش است که می پردازیم و تاوان تزکیهو رفع و رجوع ان را هم باید بدهیم تا خالص شویم.اقای علوی عامل در این رابطه بخوبی به وظیفه اش عمل کرده و کمیته انظباطی گذشت کرد و من در عزایض قبلیم در قهرمانی روئین تن اعلام کردم که باید کار اشتباه و بد علنی تذکر داده شود که تبعات فرهنگی بد نداشته و مدعی ساز نشود.الله و اعلم.با تشکر

    2. محمد پیشیار گفت:

      با سلام و احترام
      هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت.

    3. جمال بشیری گفت:

      رئیس هیئت با شما مشکل دارد چرا سر بازیکن تلافی می کنید؟خدا برای مسببین نمی سازد.


    تازه ترین اخبار