امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۰۷:۱۵  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 20617
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن در آستانه کنار گذاشته شدن از لیگ    در صورتی که تا شنبه هفته آینده باشگاه ذوب‌آهن تکلیف مطالبات فدراسیون تنیس روی میز را مشخص نکند، فدراسیون تیم ذوب‌آهن را از مسابقات کنار می‌گذارد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، به دلیل پرداخت نشدن مطالبات تیم ذوب‌آهن به فدراسیون…

    تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن در آستانه کنار گذاشته شدن از لیگ

     

     در صورتی که تا شنبه هفته آینده باشگاه ذوب‌آهن تکلیف مطالبات فدراسیون تنیس روی میز را مشخص نکند، فدراسیون تیم ذوب‌آهن را از مسابقات کنار می‌گذارد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، به دلیل پرداخت نشدن مطالبات تیم ذوب‌آهن به فدراسیون تنیس روی میز، این فدراسیون حضور تیم تنیس روی میز باشگاه ذوب‌آهن را به حالت تعلیق درآورده است.

     

    تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن که با سپری شدن چند هفته از لیگ اجازه شرکت در این مسابقات را پیدا کرد، در دور برگشت مسابقات امکان رویارویی با حریفانش را پیدا نکرده و فدراسیون اجازه پیدا کردن این تیم را منوط به پرداخت مطالبات کرده است.

     

    باشگاه ذوب‌آهن به فدراسیون قول مساعد برای پرداخت مطالبات داده اما فدراسیون شنبه هفته جاری را آخرین مهلت برای پرداخت مطالبات عنوان کرده و در صورتی که تا این تاریخ طلب فدراسیون پرداخت نشود، تیم ذوب‌آهن از دور مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز کنار گذاشته می‌شود.

     

    تیم ذوب‌آهن در دور برگشت با تیم‌های دانشگاه آزاد و نفت سپاهان مسابقه داشت اما به دلیل اجازه ندادن فدراسیون، این دو دیدار به تعویق افتاده است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "فدراسیون تنیس روی میز به باشگاه ذوب آهن اولتیماتوم داد!"
    تازه ترین اخبار