امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۵:۱۸  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 20648
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نایب‌رییس هیات تنیس روی میز استان گفت: بهاره بابادی‌وند پس از کسب مقام سومی در رده‌بندی ملی نوجوانان در تهران و زهرا علوی پس از به دست آوردن عنوان اول مسابقات قهرمانی کشور جوانان در قزوین به عضویت تیم‌ملی درآمدند. وی بیان‌کرد: این دو بازیکن از سوم تا هشتم خردادماه در اردویی که تیم‌ملی در…

    نایب‌رییس هیات تنیس روی میز استان گفت: بهاره بابادی‌وند پس از کسب مقام سومی در رده‌بندی ملی نوجوانان در تهران و زهرا علوی پس از به دست آوردن عنوان اول مسابقات قهرمانی کشور جوانان در قزوین به عضویت تیم‌ملی درآمدند.
    وی بیان‌کرد: این دو بازیکن از سوم تا هشتم خردادماه در اردویی که تیم‌ملی در تهران برپا خواهد کرد، حضور خواهند داشت.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛نایب‌رییس هیات تنیس روی میز خوزستان درخصوص مسابقاتی که تیم‌ملی پیش‌رو دارد، گفت: این تیم خود را برای رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز که دهم تا شانزدهم خردادماه در لهستان برگزار خواهد شد، آماده می‌کند.
    وی خاطرنشان‌کرد: هم‌چنین تیم‌ملی رقابت‌های آسیایی چین را در تیرماه پیش‌رو دارد. علوی و بابادی‌وند در این دو مسابقه بین‌المللی و آسیایی حضور خواهند داشت.
    لیموچی درباره دو تنیسور خوزستانی فراخوانده شده به تیم‌ملی عنوان‌کرد: این دو بازیکن بسیار تکنیکی هستند و از لحاظ روحی و روانی و انگیزه در سطح بالایی قرار دارند. تیم‌ملی از نظر فنی و روحی و روانی می‌تواند به این دو تنیسور خوزستانی اعتماد کند و آن‌ها را در ترکیب تیم قرار دهد.
    وی افزود: من خودم به عنوان یک مربی هنگامی که علوی و بابادی‌وند در ترکیب تیم حضور داشته باشند با اعتماد به نفس بالا و باتوجه به شناختی که از این دو تنیسور دارم، از آن‌ها در ترکیب تیم استفاده می‌کنم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زهرا لیموچی:دو بانوی خوزستانی به تیم‌های ملی تنیس روی میز نوجوانان و جوانان فراخوانده شدند"
    تازه ترین اخبار