امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۵۸:۵۷  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 20663
    ارسال خبر چاپ خبر
  • درحالی رقابتهای آزاد جهانی کره جنوبی ادامه دارد که نوشاد عالمیان بازیکن نابغه و شاخص ایرانی در دو بخش بزرگسالان و امیدها به میدان رفته است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛نوشاد عالمیان بازیکن برجسته وپرتوان ایرانی که این روزها نام ایران را بصورت برجسته ای در رسانه ها و خبرگزاریهای بین امللی برجسته…

    درحالی رقابتهای آزاد جهانی کره جنوبی ادامه دارد که نوشاد عالمیان بازیکن نابغه و شاخص ایرانی در دو بخش بزرگسالان و امیدها به میدان رفته است.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛نوشاد عالمیان بازیکن برجسته وپرتوان ایرانی که این روزها نام ایران را بصورت برجسته ای در رسانه ها و خبرگزاریهای بین امللی برجسته تر ونمایان تر از گذشته نموده است نتوانست در رده بزرگسالان از گروه خود صعود نماید .صعود نوشاد عالمیان از این گروه ممکن بود اما باتوجه به حضور قدرتمندانه بازیکنان جهانی در تور کره جنوبی نتیجه گیری نوشاد در دورهای بعدی کار بسیار مشکلی به نظر می رسید.
    البته همه ما بخاطر عدم صعود نوشاد عالمیان به دور بعدی با وجود قدرتمند بودن بازیکنان ناراحت شدیم اما چون نوشاد فردا می بایست در رده امیدهای جهان با حریفان خود روبرو گردد این باخت را باید به فال نیک گرفت و از کنار آن گذشت.
    چنانچه نوشاد در رده بزرگسالان به دور بعدی صعود میکرد باتوجه به حضور رقیبان قدرتمند بزرگسال خود علاوه برخستگی با تمرکز کمتری رقابتهای امید را نیز دنبال می نمود لذابا این شرایط ومتمرکز شدن روی این رقابتهاو با توجه به آنچه از نوشاد سراغ داریم اگر اتفاق خاصی رقم نخورد باید منتظر خبرهای خوش از این اعجوبه در حال رشد ایرانی در رقابتهای آزاد جهانی کره باشیم.بررسی عملکرد بازیهای عالیمان در چند ین حضور گذشته نشان داده که او میتواند در رده امیدهای جهان حتی مقام قهرمانی را بدست آورد.
    برای این بازیکن ارزنده کشور آرزوی موفقیت روز افزون داریم.
    مدیر سایت:سید منصور علوی

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پینگ پنگ ایران درانتظار یک جشن ملی!"
    1. محمد پیشیار گفت:

      با سلام و احترام
      از خداوند متعال برای نوشاد آرزوی موفقیت داریم.

    2. A.Jafaripour گفت:

      ba salamu ehteram:az Analize kh takhassosi va motaehedaneye hazratali besyar sepasgozaram,b omide khabarhaye khoshal konandeye fardaye ghashango ziba,eltmase doahaye ghalbhaye pak

    3. ابری گفت:

      همه مشغول دعای خیر هستند.همه سپاسگزار خانواده نوشاد هستند.همه خسته نباشید میگویند به اقای جعفر پورویک کمی هم غرغر….ولی خداوکیلی یک کمی هم به این اقای فدراسیون دست مریزاد بگوئید که این بچه ها را اعزام می کند تا رنکینگشان بالا برود.اخه همش که نمیشه ایراد گرفت. یک کم فکر کنید فرستادن این بچه ها همچین اسون هم نیست.حداقل یک خسته نباشیدی !یک خداقوتی…انرژی ان به خود شما برمی گردد.مطمئن باشید.

    4. محمدابراهیمیان گفت:

      باید به جناب آقای زارع پور به خاطر اعزامهایی که تا بحال بیسابقه بوده است دست مریزاد گفت.با آرزوی قهرمانی نوشاد.


    تازه ترین اخبار