امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۴:۳۲  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 20668
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با رفتن عمیدی از فدراسیون تنیس روی میز گمانه زنیها وشایعات در باره گفتگو ومد نظر قرار دادن یک دبیر غیر پینگ پنگی باردیگر فدراسیون تنیس روی میز ومسئولان آن را تحت شعاع تنشها و فراز و نشیبهای غیر قابل باوری روبروساخته که مسئولان حتما در جریان این کار قرار دارند. البته در ارتباط با…

    با رفتن عمیدی از فدراسیون تنیس روی میز گمانه زنیها وشایعات در باره گفتگو ومد نظر قرار دادن یک دبیر غیر پینگ پنگی باردیگر فدراسیون تنیس روی میز ومسئولان آن را تحت شعاع تنشها و فراز و نشیبهای غیر قابل باوری روبروساخته که مسئولان حتما در جریان این کار قرار دارند.
    البته در ارتباط با آقای عمیدی کاملا مشخص بود که اگر قرار بر دبیری ایشان بودچند ماه بعد از ورود ایشان این حکم اجرایی شده بود. برای ما کاملا مشخص بود که عمیدی حکم دبیری فدراسیون را هرگز دریافت نخواهد کرد ونهایا در جایگاه سرپرست دبیری بصورت موقت ودقیقا تا زمانی که از این روند خسته شود و زندگی او تحت شعاع قرار گیرداز او استفاده خواهد شد.
    واقعیت این بود که عمیدی تنها کسی بود که در دوران حساس و گذارفدراسیون فعلی آن هم با وعده دبیری فدراسیون میتوانست نقش تعدیل کننده ای را اجراکند والبته تا حدودی دراین باره موفق شد.زیرا امیر عمیدی از خانواده تنیس روی میز کشور محسوب می شد و سالهای سال در حوزه آموزش(بدون در نظر گرفتن اشکالات این حوزه) فعالیت داشته است وکسی بسادگی نمیتوانست انگ غیر پینگ پنگی را به او بچسپاند.
    در هر صورت عمیدی ماندنی نبود زیرا با شرایط و عملکردفدراسیون فعلی سمت دبیری برای او هرگز متصور نبود.بارها و بارها با مخالفان و صاحب نظران در این باره به گفتگو نشسته و هر بار بدون کمترین شک و تردیدی نتیجه مشخص بود که :برای عمیدی حکم دبیر فدراسیون زده نخواهد شد.
    قبلا بارهاوبارها دوستان و افکار عمومی و برخی افراد این خانواده به صورت مستقیم و غیر مستقیم به ایشان در این باره اطلاع رسانی کرده بودند که نیازی به تکرار آن نیست!
    در هر صورت طبق پیش بینیهای قبلی عمیدی رفت اما بصورت قطع و یقین تنها دلیل رفتن نمیتوانست مشکلات شخصی باشد!
    وبصورت طبیعی با گذشت زمان اخبار بیشتری بدست افکار عمومی خواهید رسید.
    بصورت قطع و یقین بعد از رفتن عمیدی تغییرات اساسی برخی افراد در فدراسیون جزو برنامه های آتی خواهد بود!
    فراموش نکنیم که: زمانی که عمیدی برای فدراسیون از همه چیز خود مایه گذاشته بود شاهد قول وقرارهایی در ارتباط با افرادی برای تصدی مسئولیت دبیری در جریان بود ه است!
    در هر صورت بعد از رفتن آرام وبدون دردسرعمیدی برای فدراسیون سوالاتی پیش روی ما قرار خواهد گرفت که:
    ۱-کسانی که همیشه در نوشته ها و گفته ها از ایشان بصورت مشخص حمایت و طرفداری میکردند کجا هستند وچرا خبری از آنان نیست؟
    ۲-آیا شمع کسانی که از طریق حمایت ایشان وارد فدراسیون شدند رو به خاموشی است؟
    ۳-ماجرای کمیته حساس آموزش به کجا ختم خواهد شد؟
    ۴-چه کسی قرار است دبیر فدراسیون تنیس روی میز گردد؟
    ۵-آیا عمیدی که تاکنون در حساس ترین شرایط از فدراسیون حمایت می کرد باز هم به حمایتهای خود ادامه خواهد داد یا منتقدی دیگر به جامعه تنیس روی میز افزوده خواهد شد؟
    یادآوری میگردد که تا کنون  ودر مدت دو سال و نیم از روی کار آمدن فدراسیون جدید این چندمین جابجایی در سمت دبیری فدراسیون تنیس روی میز محسوب می شود!
    مدیر سایت:سید منصور علوی

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جایگاه لرزان دبیری در فدراسیون تنیس روی میزکشور!"
    1. ابری گفت:

      آره وافعا راست می گوئید کجا هستند کسانی که هرروز می تازیدند!هرروز شامشان صبح نمی شد اگر اورا برای هر چیزی به تازیانه کلام نمی گداختند دوستان از گل بهترش کجا هستند که دایم برای هرکاری که داشتند دست به دامن او می شدند.روزگار بدی شده برادر تاکه هستی دارمت دوست …..


    تازه ترین اخبار