امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۲۸:۴۸  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۳۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 20784
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با پایان یافتن رقابتهای تور آزاد کره جنوبی این چینی ها بودند که طبق پیش بینی تمام سکوهای قهرمانی را از آن خود کردند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در قسمت انفرادی بزرگسالان هردوبازیکن چینی به نامهای (   XU Xin ) و(   ZHANG Jike) به فینال راه یافتند. در فینال این رده از بازیها (  …

    با پایان یافتن رقابتهای تور آزاد کره جنوبی این چینی ها بودند که طبق پیش بینی تمام سکوهای قهرمانی را از آن خود کردند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در قسمت انفرادی بزرگسالان هردوبازیکن چینی به نامهای (   XU Xin ) و(   ZHANG Jike) به فینال راه یافتند.

    در فینال این رده از بازیها (   ZHANG Jike) توانست با نتیجه  نفس گیر و نزدیک ۴ بر ۳ با ریز نتایج (۱۱-۸,۴-۱۱,۴-۱۱,۶-۱۱,۱۱-۹,۱۱-۹,۱۰-۱۲ ) قهرمان این دوره از بازیها گردد.
    در قسمت زنان بازهم هردوپایه فینال بازیکنان چین بودند.

    (   DING Ning) که با غلبه ۴ بر۲ بر دیگر هموطن خود(  LI Xiaoxia  ) با ریز نتایج(  ۱۱-۹,۱۱-۴,۱۱-۱۳,۶-۱۱,۱۱-۸,۱۱-۳ ) به فینال رسید.
    از طرف دیگر نیز (  LIU Shiwen ) چینی با برد فنی از دیگر هموطن خود بنام(  GUO Yue )  راهی فینال شد.
    در بازی فینال (   LIU Shiwen) توانست بسادگی با نتیجه ۴ بر ۱ از سد هموطن خود عبور نماید و بر سکوی قهرمانی این دوره از بازیها بایستد. ریز نتایج این بازی بدین شرح گزارش می شود:(   ۱۰-۱۲,۱۰-۱۲,۱۱-۹,۸-۱۱,۸-۱۱).
    در قسمت دوبل مردان نیز این چینی ها بودند که به فینال این دوره از رقابتا راه یافتند.تیم دوبل(  WANG Hao CHN / ZHANG Jike ) و(  MA Long CHN / XU Xin ) بعد از راه یافتن به فینال برابر هم قرار گرفتند و این زوج (  MA Long / XU Xin ) بودند که توانستند بسادگی و با نتیجه ۴برصفر از سد حریف بگذرند.ریز نتایج این بازی  در ادامه آمده است(  ۹-۱۱,۲-۱۱,۷-۱۱,۷-۱۱,-,-,- ).

    در قسمت دوبل زنان نیز چینی ها سکوی قهرمانی را از آن خود کردند. زوج (   DING Ning / LIU Shiwen) از چین مقابل زوج(LEE Eun Hee KOR / PARK Young Sook ) از کره قرار گرفتند و بازهم چینی ها توانستند با نتیجه آسان ۴ بر صفر از با ریز نتایج(۲-۱۱,۷-۱۱,۹-۱۱,۷-۱۱) از سد تیم دوبل کره عبور نمایند و بر سکوی قهرمانی بایستند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پایان یافتن رقابتهای تورجهانی کره جنوبی؛ چینیها تمام مدالها را دروکردند!(گزارش کامل)"
    تازه ترین اخبار