امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۹:۵۲  آخرین بروزرسانی : خرداد ۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 20852
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   ملی‌پوش پینگ‌پنگ بانوان که برای حضور در مسابقه‌های جهانی چین به همراه دو ملی‌پوش دیگر امروز به این کشور سفر خواهد کرد، درباره ناکامی خود برای کسب سهمیه المپیک گفت: کیفیت رقابت‌های قطر آنقدر بالا بود که شوکه شدیم. مریم صامت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از بازگشت از…

     
    ملی‌پوش پینگ‌پنگ بانوان که برای حضور در مسابقه‌های جهانی چین به همراه دو ملی‌پوش دیگر امروز به این کشور سفر خواهد کرد، درباره ناکامی خود برای کسب سهمیه المپیک گفت: کیفیت رقابت‌های قطر آنقدر بالا بود که شوکه شدیم.
    مریم صامت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از بازگشت از مسابقه‌های کسب سهمیه المپیک گفت: رقابت‌های قطر بسیار سخت بود و تمام تیم‌ها برای گرفتن سهمیه به این مسابقه‌ها آمده بودند. هرچند تلاش خود را کردیم اما نتوانستیم سهمیه‌ی دیگری را برای ایران کسب کنیم.
    وی ادامه داد: زمانی که می‌خواستم به این مسابقه‌ها اعزام شوم فکر می‌کردم که با توجه به آنکه نفرات اول این رشته سهمیه المپیک را کسب کرده‌اند شانس راهیابی به المپیک برای‌مان بیشتر است اما نفرات سوم و چهارم هم بسیار قوی بودند و ما در این رقابت‌ها شوکه شدیم.
    این ملی‌پوش پینگ‌پنگ بانوان خاطرنشان کرد: من از عملکرد خود در این رقابت‌ها راضی هستم و بهترین بازی خود را در مقابل رقیبی از لهستان انجام دادم و حتی در بازی آخر مقابل حریفی از فرانسه به خوبی ظاهر شدم و حتی توانستم یک گیم بگیرم هرچند تمام تلاش ما نتوانست به افزایش تعداد سهمیه بینجامد.
    صامت درباره مسابقه‌های جهانی چین که از ۳ تا ۶ خرداد برگزار می‌شود هم گفت: این مسابقه‌ها از جهت ارتقای سطح رنکینگ برای ما اهمیت دارد و سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را در این رقابت‌ها کسب کنیم.
    به گزارش ایسنا مریم صامت، محجوبه عمرانی و پریسا صمدی سه ملی‌پوش پینگ‌پنگ بانوان ایران به منظور حضور در مسابقه‌های جهانی چین بعدازظهر امروز به این کشور اعزام خواهند شد. ایران در بخش بانوان تاکنون یک سهمیه توسط ندا شهسواری به دست آورده است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مریم صامت: کیفیت رقابتهای قطر ما را شوکه کرد"
    تازه ترین اخبار