امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۹:۳۴  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 2088
    ارسال خبر چاپ خبر
  • کنفدراسیون آسیا با برگزاری مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در لبنان مخالف کرد و درخواست مجدد این کشور را نپذیرفت . روز گذشته سایت فدراسیون جهانی ( ITTF) خبری را مبنی بر برگزاری مجدد مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در لبنان منتشر کرد که در آن خبر فدراسیون لبنان طی نامه ای آمادگی کشورش را برای برگزاری…

    کنفدراسیون آسیا با برگزاری مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در لبنان مخالف کرد و درخواست مجدد این کشور را نپذیرفت .
    روز گذشته سایت فدراسیون جهانی ( ITTF) خبری را مبنی بر برگزاری مجدد مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در لبنان منتشر کرد که در آن خبر فدراسیون لبنان طی نامه ای آمادگی کشورش را برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا اعلام کرده بود ولی این خبر چند ساعت بعد از روی خروجی این سایت حذف شد که احتمالاً عدم تأیید برگزاری مجدد مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان از سوی کنفدراسیون آسیا باعث حذف خبر بوده است .
     کنفدراسیون آسیا از ماهیت اصلی انصراف اولیه لبنان از برگزاری مسابقات مطلع شده است و به همین دلیل با برگزاری مسابقات در بیروت مخالف کرد . فدراسیون تنیس روی میز لبنان چند روز پیش به دلیل مسائل امنیتی خواستار لغو مسابقات در بیروت شد ولی ظاهراً این انصراف بدلیل مشکلات مالی بوده و حالا این مشکلات حل شده و لبنان خواستار برگزاری مسابقات در تاریخ اعلام شده قبلی را داشت که کنفدراسیون آسیا با برگزاری مسابقات در لبنان مخالف کرد و قرار است مسابقات در تاریخ دیگر و با میزبان جدید برگزار شود.
    باتوجه به اینکه محل اسکان تیم ها در مسابقات قهرمانی آسیا دانشگاه بیروت بوده ، به همین دلیل فدراسیون لبنان اصرار به برگزاری مسابقات در ماه سپتامبر را داشت چرا که دانشگاه در ماه اکتبر باز می شود و دیگر امکان برگزاری در بیروت نبود . لبنان با اینکار نیز خساراتی مالی نیز به برخی کشورها وارد کرد چرا که بعضی کشورها برای تهیه بلیط و تدارک حضور در این رقابت ها اقدام کرده بودند مثل کشور هند که چندی پیش برای آمادگی شرکت در قهرمانی آسیا تیم ملی خودرا به تورحرفه ای شیلی اعزام کرده بود .
    بر اساس همین گزارش و با بررسی مسابقات در سطح آسیا و جهان تا پایان سال میلادی جاری امکان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۱ ضعیف خواهد بود مگر اینکه کنفدراسیون آسیا فوراً دست بکار شود و میزبان جدید را مشخص کند .
    برگزاری رقابت های کاپ مردان و زنان آسیا در چین ، انتخابی المپیک ، مسابقه آسیا و اروپا در بلاروس ، مسابقات کشورهای عرب ، مسابقات جام جهانی مردان در آلمان و زنان در سنگاپور ، جام صلح و ورزش در دوحه ، فینال تورهای حرفه ای جهان در لندن و مسابقات قهرمانان در آمریکا از جمله مسابقات مهمی هستند که قرار است تا پایان سال ۲۰۱۱ میلادی برگزار شود و قهرمانان آسیا در این پیکارها حضور خواهند داشت که کار کنفدراسیون آسیا را برای تعیین تاریخ و میزبان بیستمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا سخت می کند .
    با عدم برگزاری این مسابقات و باتوجه به مشکلات بوجود آمده در تنیس روی میز در ایران ، فرصت خوبی برای کشورمان بدست آمده تا در صورت حل مشکلات بوجود آمده تیم ایران با ترکیب کامل و با قدرت در این رقابت های مهم آسیایی شرکت کند .
    پیش از این قرار بود مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا طی روزهای ۲۱ تا ۲۷ شهریورماه در لبنان برگزار شود. این رقابت‌ها حکم انتخابی المپیک را هم دارد. تیم ملی تنیس روی میز ایران نیز برای حضور در این رقابت‎ها اعلام آمادگی کرده است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کنفدراسیون آسیا با برگزاری مسابقات در لبنان مخالفت کرد"
    تازه ترین اخبار