امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۵۴:۳۶  آخرین بروزرسانی : خرداد ۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 20900
    ارسال خبر چاپ خبر
  •       نادرشاملو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: تاکنون وزارت ورزش و جوانان حمایتهای زیادی از ما کرده است اما باید این حمایت ها بیشتر شود تا بتوانیم این ورزش را از پایه بسازیم و بتوانیم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم. وی با بیان اینکه تنیس روی میز…

     
     
     
    نادرشاملو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: تاکنون وزارت ورزش و جوانان حمایتهای زیادی از ما کرده است اما باید این حمایت ها بیشتر شود تا بتوانیم این ورزش را از پایه بسازیم و بتوانیم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.
    وی با بیان اینکه تنیس روی میز اکنون نیز حرف برای گفتن دارد ، افزود: ندا شهسواری و نوشاد عالمیان اکنون سرآمد پینگ پنگ بازان ایران هستند و نوشاد توانسته قهرمان جهان را شکست دهد و در مسابقات اخیر نیز سوم امید شده است.
    وی افزود: نمی خواهم از ورزش خاصی نام ببرم اما می دانید که ورزش های دیگر غیر فوتبالی دل خوشی از فوتبال ندارند، ما نمی توانیم رقم قراردادهای فوتبالی ها را هضم کنیم چیزی نمی گوییم اما می خواهیم که مسئولان به ورزش تنیس روی میز توجه بیشتری داشته باشند و از ما حمایت کنند.
    سرمربی تیم ملی نوجوانان که به تازگی اردوی خود با بازیکنان ملی پوش را به پایان رسانده است، درباره این اردو گفت: اردوی خوبی بود و ما به همراه تیم ملی نوجوانان(آرمان حاجی ئی و محمدحسین بشیری) از ۲۴ تا ۳۱ خرداد در آکادمی بین المللی تنیس روی میز تمرین کردیم.
    وی افزود: تمریناتمان را هم شش ساعت در روز ادامه می دادیم و افشین نوروزی، مسعود یعقوبی و محسن خطیون نیز که از ملی پوشان با سابقه تنیس روی میز هستند به عنوان یار تمرینی همراه تیم ملی جوانان و نوجوانان بودند تا به خوبی برای مسابقات لهستان آماده شویم.
    سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره مسابقات اپن جهانی لهستان گفت:‌ این مسابقات، از دهم خرداد آغاز می شود و اکثر کشورهای اروپایی با توجه به اینکه از نظر بعد مسافت فواصل کمی با یکدیگر دارند در این مسابقات جهانی شرکت می کنند زیرا حضور آنها حتی با اتوبوس هم امکان پذیر است، همین موضوع تعداد شرکت کنندگان مسابقات لهستان را بالا برده و ما هم می کوشیم تا در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم.
    شاملو از حضور لاله صامت به عنوان روانشناس در اردو خبر داد و گفت: حضور او در اردو به عنوان روانشناس بسیار مؤثر بود ضمن اینکه یک روز در میان نیز تمرینات بدنسازی انجام می دادیم.
    وی درباره اینکه چرا اردو تعطیل شده است، پاسخ داد: سوم تا هشتم خرداد تیم ملی جوانان و نوجوانان دختران که برای شرکت در لهستان حاضر می شوند اردو دارند ما نیز به بچه ها برنامه تمرینی دادیم تا در خانه هایشان تمرینات را ادامه دهند.
    شاملو درباره مشکل ویزا اعزام نشدنش همراه تیم به مسابقات اپن جهانی لهستان گفت: ویزایم مشکل داشت و همزمان با مرحله دوم انتخابات مجلس خواستم آن را درست کنم که نشد و ۱۵ روز طول کشید و زمانی آماده شد که دیگر وقت این مسابقات تمام شده بود به همین علت من همراه تیم ملی نوجوانان نمی روم و به جای من صمد تدبیری مربی تیم نونهالان تنیس روی میز اعزام می شود
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مربی تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز:رقم قرارداد فوتبالی ها را نمی توان هضم کرد!"
    تازه ترین اخبار