امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۲۰:۳۷  آخرین بروزرسانی : خرداد ۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 20985
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   در ادامه رقابتهای آزاد چین محجوبه عمرانی مقابل(  SOLJA Amelie ) از اتریش قرار گرفت و این بازی را با نتیجه ۴ بر صفر واگذار کرد. مریم صامت برابر( RI Mi Gyong  ) از کره جنوبی با نتیجه مشابه ۴برصفر بازنده این دیدار بود. همچنین پریساصمدی در بازی بعدی خود برابر( KIM Hye Song   )از کره…

     
    در ادامه رقابتهای آزاد چین محجوبه عمرانی مقابل(  SOLJA Amelie ) از اتریش قرار گرفت و این بازی را با نتیجه ۴ بر صفر واگذار کرد.
    مریم صامت برابر( RI Mi Gyong  ) از کره جنوبی با نتیجه مشابه ۴برصفر بازنده این دیدار بود.
    همچنین پریساصمدی در بازی بعدی خود برابر( KIM Hye Song   )از کره شمالی ۴برصفر شکست خورد.
    دقایقی پیش سید پوریا عمرانی در بخش بزرگسالان مقابل(  WONG Chun Ting ) ازهنک کنگ قرار گرفت و با نتیجه ۴بریک شکست خورد.
     افشین نوروزی دیگر ملی پوش کشورمان سریال باختهای دیگر بازیکنان را تغییر داد و موفق شد برابر(  LIN Jingjie  ) از هنککنگ با نتیجه ۴بر ۱ به برتری دست یابد.
    نیما عالمیان بازیکن آینده دار کشورمان در بخش بزرگسالان برابر ( TSE Ka Chun  ) از هنک کنگ با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید.
    شایان ذکر است که بازیکنان ایران امروز در بخش انفرادی بازی نخواهند داشت وعصر امروز بازیهای دوبل آنها برگزار خواهد شد.
    با آغاز رقابتهای دونفره این دوره از رقابتها ابتدا زوج دوبل محجوبه عمرانی و مریم صامت برابر تیم دوبل( DIEKER Suzanne -ZHANG Mo)از هلند و کانادا قرار گرفتند و در یک بازی بسیار نزدیک با نتیجه ۳بر۲ این بازی را واگذارکردند.
    همچنین زوج دونفره افشین نوروزی و نیما عالمیان برابر زوج دوبل(KUZMIN Fedor وVLASOV Grigory )از روسیه قرار گرفتند و بازهم همانند دوبل بانوان با نتیجه ۳بر۲ این بازی را واگذار کردند.
    شایان ذکر است بازیکنان کشورمان امروز یعنی ۴خرداد تمام بازیهای خود را انجام داده و بازیهای بعدی آنان فردا ادامه خواهد یافت.
     
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آخرین نتایج ملی پوشان ایران در چین+تکمیلی+نتایج دوبل"
    1. بخشنده گفت:

      با سلام
      آقای علوی متأسفانه شبکه خبر اعلام کرد که فقط نیما عالمیان از گروه خود صعود کرده آنهم تازه به قید قرعه ، ولی الآن که داشتم در سایت فدراسیون جهانی ادامه بازیها را تعقیب میکردم دیدم که افشین نوروزی در جدول حذفی ۶۴ نفر پایانی حضور دارد و اتفاقاً بازی او مقابل وانگ لی کین بازیکن قدرتمند چینی است ، بهر حال جا دارد این اشتباهات گزارشی از سوی روابط عمومی فدراسیون پی گیری گردد ، درضمن این موفقیت (راه یابی به جدول حذفی مسابقات) را به جامعه تنیس روی میز تبریک می گوئیم .

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب آقای بخشنده
        با سلام
        احترامانیازی به رجوع به سایت فدراسیون نیست زیرا تمام اخبار وحتی اصل جدولها وریزنتایج را دراین پایگاه بصورت لحظه ای اطلاع رسانی میکنیم.
        چنانچه در صفحه اصلی سایت رفرش فرمایید اخبار مربوط به این مورد حضرتعالی دقیقا در سایت قرار دارد.
        با تشکر از شما


    تازه ترین اخبار