امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۵۹:۰۷  آخرین بروزرسانی : خرداد ۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 20993
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     سفرهای برون مرزی و شرکت در رقابتهای بین المللی فدراسیون تنیس روی میز کشور برای تمام رده های سنی ،تا پایان سال جاری باتوجه به برنامه های تعیین شده، این فدراسیون را در رتبه اول در بین تمام فدراسیون های ورزشی قرار داده است. این روزها بصورت تمام وقت باید منتظر اخبار بازیکنان…

     
     
    سفرهای برون مرزی و شرکت در رقابتهای بین المللی فدراسیون تنیس روی میز کشور برای تمام رده های سنی ،تا پایان سال جاری باتوجه به برنامه های تعیین شده، این فدراسیون را در رتبه اول در بین تمام فدراسیون های ورزشی قرار داده است.
    این روزها بصورت تمام وقت باید منتظر اخبار بازیکنان شرکت کننده در رقابتهای بین المللی باشیم.شرکت در تورهای بین المللی جهانی و بین المللی متعدد آن هم در تمام رده های سنی در حوزه آقایان و بانوان کاری کارستان است که نمیتوان بسادگی از کنار آن گذشت.
    طبیعتا خانواده های ملی پوشان در تمام رده ها از اعزامهای متعدد بین المللی فرزندانشان نه تنها رضایتمندی کامل دارند بلکه امیدوار تر از گذشته وبا دلگرمی و ایجاد زمینه بدنبال ارتقاء سطح بازی فرزندانشان بصورت ویژه هستند.
    بازشدن باب سفرهای متعدد برون مرزی در تمام رده های سنی در بین مربیان بازیکن ساز و خصوصا بازیکنان طراز اول کشور ایجاد رقابت بیش از پیش نموده و مطمئنا به سطح کیفی و کمی بازی آنان کمک بسزایی خواهد نمود.
    انتقاد:
    البته در بین این اعزامها نفراتی دیده می شوند که بعنوان مربی یا سرپرست به این رقابتها اعزام می شوند که نه تنها در حوزه مربیگری هیچ کارآمد نبوده و نیستند بلکه در حال حاضر به هیئتای شهرستان و استان خود نیز تعلق ندارند!
    همچنین بسادگی میتوان دریافت که در کارنامه خود حتی یک بازیکن را تربیت و تحویل جامعه شریف تنیس روی میز نداده اند. در بین برخی سرپرستان نیز همچین مواردی دیده می شود.امیدواریم مسئولین فدراسیون بایک پاک سازی وتغییرات زیر بنایی فدراسیون را از وجود این افراد رهایی بخشند تا راه برای ورود افراد صاحب نظر و کاردان تر فراهم گردد.
    همچنین پیشنهاد میگردد باتوجه به برخی باختهای سریالی و دامنه دار برخی بازیکنان که از لحاظ سنی دیگر نمیتوانند برای کشور امتیازی کسب نمایند ،به جوانان ترها و رده های پایه توجه ویژه نمودواز الان فرصت را برای پشت کنکوریها فراهم نمود.

    مدیر سایت: سید منصور علوی

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "فدراسیون تنیس روی میز کشور رکوردار سفرهای خارجی در بین تمام فدراسیون ها!"
    1. خیراندیش گفت:

      با درود
      متاسفانه مربیگری در تیم های ملی پینگ پنگ(آقایان و بانوان)از روی رابطه و نفوذ هیئت های مربوطه بر فدراسیون هست تا شایستگی ایشان.


    تازه ترین اخبار