امروز: چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ | ۰۲:۵۷:۵۷  آخرین بروزرسانی : شهریور ۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 2110
    ارسال خبر چاپ خبر
  • خبرگزاری پانا : نفر اول مسابقات انتخاب تیم ملی تنیس روی میز گفت : غیبت ستارگان پینگ پنگ ایران سطح کیفی مسابقات انتخابی تیم ملی را پائین آورد. امین میر الماسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا افزود: در مسابقات انجام شده فقط ۷ ـ ۸ نفر برتر ایران حضور نداشتند ولی…

    خبرگزاری پانا : نفر اول مسابقات انتخاب تیم ملی تنیس روی میز گفت : غیبت ستارگان پینگ پنگ ایران سطح کیفی مسابقات انتخابی تیم ملی را پائین آورد.
    امین میر الماسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا افزود: در مسابقات انجام شده فقط ۷ ـ ۸ نفر برتر ایران حضور نداشتند ولی این موضوع خیلی روی سطح کیفی مسابقات تاثیر داشت. نمی شود این قضیه را انکار کرد چرا که غایبان ستارگان پینگ پنگ ایران هستند. معتقدم این افراد باید در انتخابی های بعدی حضور داشته باشند و غیبت آنها به طور قطع به پینگ پنگ ایران لطمه خواهد زد.
    وی اظهار داشت: در مسابقات انتخابی جوانان خوبی حضور داشتند و سطح کیفی مسابقات به نسبت بد نبود. اکثر نفرات حاضر در مسابقات زیر ۲۱ سال بودند و همه در دره سنی خود چند سالی در تیم ملی حضور داشته و عنوان دار محسوب می شوند، به عبارتی این ها پشتوانه های تیم بعدی هستند.
    نفر اول مسابقات انتخاب تیم ملی تنیس روی میز در پاسخ به این سوال که در مسابقات لبنان چه نتیجه ای حاصل خواهد شد؟ عنوان داشت : به نظر من کسب مدال در آسیا حتی با حضور ستارگان ایران کار مشکلی است. مسابقات لبنان می تواند میدان خوبی برای کسب تجربه جوانان باشد چرا که این جوانان کمتر در مسابقات بین المللی حضور داشته اند. در لبنان می توانیم بدرخشیم ولی حتی خود عالمیان در این رقابت ها نمی تواند کسب مدال کند. در این شرایط کسب مدال برای پینگ پنگ ایران باور نکردنی است. شاید با کار پایه ای روی نونهالان در سال های آینده بتوانیم به موقعیت کسب مدال دست پیدا کنیم.
    الماسی گفت : ستارگان غایب پینگ پنگ ایران به هر صورتی که هست باید در مسابقات انتخابی المپیک لندن شرکت کنند چرا که کسب سهمیه المپیک حق مسلم ایران بین کشورهای آسیانه میانه است. به نظرم بهتر بود از نفراتی نظیر علیدخت، کاسب و امثال آن ها زودتر استفاده می شد که پینگ پنگ ایران به این مشکلات برنخورد. امیدوارم مسائل ختم به خیر شود و ما سهمیه المپیک لندن را کسب کنیم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "امین میر الماسی:عالمیان هم نمی تواند در مسابقات لبنان مدال بگیرد"
    تازه ترین اخبار